spor spikeri. canlı yayında ağlama sebebi gerçekten bir telaffuz hatası ile azarlanmasıysa o kanalda kalpsiz bir sürü çakal var demektir. iyi ki o an orada değildim. kesinlikle birini sakatlardım. bir de bunların show must go on tripleri yok mu delirmemek elde değil! neymiş seyirciye saygı! bana yapabilecekleri en büyük saygısızlık, ağlayan bir kadını zorla iki dakika yayında tutmalarıydı. ve bunu yaptılar.
kirpiğine rüzgar deyse baktığın yere kan damlaaar gülüm...
bu entivi spor da bir tuhaf. dilara güler, tuğba ağlar, yayın devam eder. yarın bir gün emek'in yayında sıçası gelse, güntekin'in osurası hep emsal teşkil edecek bunlar. yayın devam edecek. o kadar da samimi kanal.
türk tv tarihinin en güzel spikerlerindendir nazarımda. marca'yı telafuz edemediği için fırça yiyorsa eğer; el mundo deportivoyu telafuz edemese tazminatsız kovacaklarmış kadını demek ki.
kıyamam yaaa tatlım benim ağlatmışlar. bir cümleyi telaffuz edemedi diye sanki kıçı kırık yönetmen her dili çok iyi telaffuz ediyor. böyle şerefsiz, moral bozan, iş hevesini siken insanlar her yerde var. bence güçsüz görünmemek gerekir böylelerine, en iyisi he deyip geçmek.
an itibariyle ntv spor'da nihat kahveci ile röportaj yapan bacak bacak üstüne atmış ama pantolon giymiş taş hatun. biraz soğuk yüzlü yada fazla durgun ama değişik bir güzelliği var kendisinin.
bir kadın ancak bu kadar çekici olabilir.. yüz şekli o kadar seksi ve güzel ki insanı bağlıyor ekrana.. değişik bir albenisi var, beni etkiliyor baya..