turkcell

entry1946 galeri99
    515.
  1. lider gsm şirketi.
    kurumsal segmentteki müşterileri için sunduğu avantajlarla yine rakipsiz olma yolunda.
    3 ...
  2. 514.
  3. ligin isim hakkını kaptırmasıyla, süper lig takımlarının formalarındaki göğüs sponsorluklarının tamamını çekerek pek çok takımı sponsorsuz bırakmış firma.
    0 ...
  4. 513.
  5. Bursada herkes Turkcelli olduğu için vazgeçilemeyen, değiştirmeye kimsenin adım atmadığı operatör.
    izmirde abone sayısı oldukça azdır.
    1 ...
  6. 512.
  7. (bkz: game over)

    yıllarca türkiye'nin en iyi gsm operatörüyüz dediler, eyvallah dedik.
    fiyatlarımız böyle, işinize gelirse dediler, peki dedik.
    yardımcı olamadıkları halde "size yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?" dediler, eksik olmayın dedik.
    ama artık bitti.

    49 yıllığına aldıkları gsm lisansını, 6 aylık karıyla ödeyebilen bir şirket, üstelik artık türk şirketi bile değil.
    globalleşen dünyaya ayak uyduramadı. avrupa birliği sınırlarını kaldırmayı düşünürken turkcell hala yurt dışı aramalarda müşterilerime nasıl takarımı düşünüyor.

    büyük şirketlerin çökmesini sağlayan en büyük tehlike olan işletme körlüğüne turkcell de yakalandı. beyoğlu'ndaki binadan dışarı çıkamadıkları için oldu bu belki de.

    ama artık iletişim çağındayız be turkcell. hem biliyor musun, o ufak çocukları oynattığın reklamlar da işe yaramıyor artık. yemiyoruz yani "artık".

    hiçbir zaman bırakmayacağımı düşündüğüm turkcell'in tarifeleriyle vodafone'un tarifelerini kıyasladım. önyargıyla yaptım bunu. vodafone'a karşı bir önyargı ile. kimin hizmet vermek ve müşteri çekmek için çalıştığı, kimin amacının daha çok para kazanmak olduğunu fark ettim.

    ayda 20 tl'ye 200+200 dakika veriyor diğer operatör. bu 200 dakika ile dünyadaki bütün sabit hatları (1. kademedeki) ve vodafoneluları arayabiliyorsun. 8 tl'ye sınırsız internet veriyor. sınırısız. artık sınırların kalkması gerektiğini biliyor yani. cep telefonunu bilgisayara bağlayıp internete girebiliyorsun, özgürce.

    yani 28 tl'ye çok da rahat bir şekilde işlerini yapabiliyorsun.

    turkcell'de faturana itiraz ediyorsun. sallamıyorlar. şikeyetimvar diyorsun, anca o zaman arıyorlar. yarım saat laf ebeliği yapıyorlar. sonra da şikayet çözüldü diyorlar. yok yaa?

    ben artık neden turkcell'de kalayım?

    çekmiyormuş vodafone. doğrudur. 3g'yi kapat telefonunda, bak nasıl çekiyor o zaman.

    reklam gibi oldu belki; ama bu böyle. araştırılırsa turkcell hakkında da ne kadar olumlu şey söylediğim görülebilir. ama bitti artık. mesele mağdur olmamak. ve turkcell beni çok kez mağdur etti.
    3 ...
  8. 511.
  9. 2 günden beri 5666' dan gelen mesajlarla beynimi ütüleyen gsm şirketi. yok bmw' ymiş, yok 1500 lira ödülmüş. şu numaraya şunu yazıp ücretsiz yollamalarmış. dayanamayıp ücretsiz olan ilk mesajı gönderdim çünkü 5666' dan gelen mesajlar bitmek bilmedi, 5 kere falan geldi aynı mesaj. neyse..ücretsiz olan mesajdan sonra bir başka mesaj göndermemi istedi turkcell hazretleri fakat ücret 2.4 tl. yollamadım. bu sefer 'neden yollamıyorsunuz?' 'şanslı kişi siz olabilirsiniz' şeklinde mesajlar yağmaya başladı. dayanamayıp müşteri hizmetlerini aradım, o arama da 5 türk lirasına mal oldu. hiçbir müşteri temsilcisiyle de görüşemedim üstelik. aslında iyi ki de görüşmedim çünkü fena şeyler olacaktı. sözün kısası; dün bayağı ahbap olduk bu saygıdeğer şirketle. tebrik eder, başarılarının devamını dilerim..
    1 ...
  10. 510.
  11. (#8853212) müşteri hizmetleri aradı. özür dilediler. ancak sistem sebebiyle birşey yapamadıklarını bildirdiler.
    doğruca tüketici haklarına.
    1 ...
  12. 509.
  13. 4-5 ay'da bir kontör yükleyen bir kişi olarak sinir ettiğimi düşündüğüm gsm operatörüdür. tabi ben kendileri için okyanusta balık olsam da bu her 3 ayı geçtiğimde zibilyon tane kontör yükle şu kadar kazan, bu kadar kontör yükle bu kadar kazan, kontör yüklesene lan! tarzı mesajlar göndermelerine engel olmuyor. ben yüklüyormuyum? tabbi ki (acil durumlar haricinde 5 aydan önce) hayır. zengin etmemek lazım bu tekelcileri.
    2 ...
  14. 508.
  15. 532 233 33 ** gibi harika bir numaraya sahip bir insan idim. (son iki karakteri gizledim ama oda gayet uyumluydu numaranın genel fonoteğine)
    yaklaşık 1 sene önce sim kartımı kaybettiğim için aradım sim kartımı iptal ettirdim.
    daha sonra mart ayında bir turkcell extraya gittim. yeni sim kart almak için ancak ödenmemiş faturam varmış. peki dedim ödedim.
    hattın tekrar kullanıma açılması için fatura istediler. bugün faturalarımla birlikte gittiğimde bana hattımın iptal edildiğini hatta satışa çıkartıldığını söylediler.
    müşteri hizmetlerindeki hatun kişi ise mart ayında bir ödeme yapmadığım için turkcell vergilerimi benim adıma ödediği için hattımın iptal edildiğini söyledi. hatta işi bir boyut ileri taşıyarak "kullanmadığınız hattı niçin açık tutalımki tabiki iptal edeceğiz" dedi.
    ödeme makbuzlarımı ibraz ettim belgeç* ile. çok merak ediyorum takınacakları tutumu.
    bekle beni tüketici hakları
    1 ...
  16. 507.
  17. lanet olsun hacı, başka bir sey demiyorum ben bu adamlara. sabah arkadasimi aramak icin aldım elime telefonu telefon cekmiyor evde. yok boyle bir sey. sinir olmak icten degil. bir de televizyon reklamlarında bilmem hangi koyde yasayan muhittin amca'nın eline vermişler telefonu, "turkcell'in cekim gucu" dedirtiyorlar adama. ee ulan ben istanbul'da yasıyorum evimde telefon cekmiyor. bu nasıl bir iştir arkadas. ulan telefonda "turkcell" yazısını gorunce sevinir oldum. adamlar cep numaramı istiyorlar ben gidip ev numarasını veriyorum. ee baska turlu konusulmuyor ki adamlarla. adam beni yol da goruyor, "telefonun neden kapalıydı dun ?" diyor. düşünüyorum düşünüyorum, e telefon acık. ee o zaman ? işte o zaman anlıyorum bu turkcell'in ne kadar lanet bir operator oldugunu.

    eskiden cama yapışırdım konusurken falan. ama artık o da bir işe yaramıyor. bu gidişle değiştiricem operatoru o olacak.
    0 ...
  18. 506.
  19. 505.
  20. 504.
  21. her ayın 10'u ile 12'si arasında faturamı mesaj olarak gönderip, ufak çapta bir kriz yaşamama sebep olan operatör. hizmetini, kalitesini kim ne derse desin beğeniyorum. kaliteli şey de pahalı olur, bu da gayet doğal. yani sanırım.
    0 ...
  22. 503.
  23. an itibariyle çökmüştür * kandil sebepli olduğu düşünülmektedir.
    0 ...
  24. 502.
  25. periyodik aralıklarla avea ve vodefone hattıma kampanya mesajları atan ama nedendir çevremde turkcell hat sahiplerine daha az kampanya bildirimlerinde bulunuyorlar. pek bi garipsin turkcell.
    0 ...
  26. 501.
  27. en sikindirik ve samimiyetsiz reklamlara imza atan marka.

    okuma yazma kursunda kadınların ellerine üç beş kuruş para sıkıştırmışlar sonra al sana samimi marka. o kadar şiriniz ki yediğimiz kazıklara rağmen size reklam çektik siz zahmete girmeyin diye. bırakın allah aşkına. kazık yenilmesin, isterse üstüne para versinler insan bu kadar nasamimi olamaz. şu reklamları piyasadan kaldırın her şey daha iyi olacak...
    0 ...
  28. 500.
  29. son ay 15 dk.yurtdışı görüşmesi için bana 92 tl fatura çıkartmışlardır, avrupa paketi denen bir paket var 30 tl verip 25 dk. aranıp arayabiliyorsunuz ancak buna rağmen 15 dk görüşme için benden 92 tl almıştır itiraz edildiğinde verilen cevap ''ama siz 1.bölgeden arama yapmışsınız efendim'' ulan 1.bölge ne ? satarken 1.bölge 4.bölge anlatmıyorsunuz ki avrupa paketi 30 tl diyorsunuz,turkcell sana veda edeceğim sanırım.
    5 ...
  30. 499.
  31. ne kadar saysam, sövsem, ayaküstü bizi sikiyo desemde; ulan bi avea ya da bi vodafone bu adamların verdiği güveni vermiyor. 3 hattıda kullanan biri olarak, turkcell hiç bi zaman yarı yolda bırakmadı. diğer 2 operatörde çok sorun yaşadım. şebeke çekmeme, mesaj gönderememe, mesaj alamama, arayamam, aranamama, şebeke göründüğü halde çekmeme durumları. ama adamlar aldıkları paranın hakkını veriyor kısaca. 10 senedir turkcell kullanıyorum bi kere şu sorunlarla karşılaşmadım. en kısa zamanda kontor yükleyim de açılsın aq.
    0 ...
  32. 498.
  33. tüm kanallarda her 5 reklamdan birinde rastlayabiliceğimiz cinsten bir GSM operatörü...
    0 ...
  34. 498.
  35. simarmistir. basina bir isler gelecek. uyusun o..
    0 ...
  36. 497.
  37. hattınız iptal olacaktır diye sürekli mesaj atıp baskı kuruyor tl yüklemem için. 38 lira var hattımda,
    Aktif dönem : ilk üç ay (ilk 90 gün) Hat aramaya ve gelen aramalara açıktır. Yarı aktif dönem: ikinci üç ay (91-180 gün arası ) Hat sadece gelen aramaya açıktır. Son dönem : (181-210. gün arası ) Hat aramalara ve gelen çağrılara kapalıdır. Bu süre sonunda hat iptal olur.
    bu bilgilere göre, online işlemlerden de baktım 22 eylül de hat iptal oluyor bu zamana kadar, hattınız iptal olacaktır en kısa sürede lira yükleyin diye sürekli mesaj mı atacaklar çok merak ediyorum. *
    4 ...
  38. 496.
  39. 3g'yi paris'tekilerden çok daha pahalıya sağlayan operatördür.
    0 ...
  40. 495.
  41. 494.
  42. fb ts maçı sırasında yaptığı donma ve kesintilerle beni kendine küfrettiren operatör bir daha turkcell lig tv paketine üye olmayı düşünmüyorum .
    0 ...
  43. 493.
  44. nedense bir türlü sevemediğim gsm operatörüdür. bana her zaman çok pahalı gelmiştir.
    0 ...
  45. 492.
  46. son bir kaç aydır gönderdiğim ve aldığım sms'leri bana 12 saat sonra ulaştıran operatördür*. kaliteli hizmet almak için pahalı operatör kullanırken bana avea'lı günlerimi bile aratmıştır. bir de şu kontörden tl'ye geçişte çok güzel kazık attılar sağ olsunlar. aynı miktarda kullanırken artık neredeyse 1.5 kat fazla para çıkıyor cebimden.

    hoşçakal turkcell
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük