turkcell

entry1946 galeri99
    563.
  1. diğer operatörlere nazaran daha pahalıdır fakat daha kaliteli oluşuyla tercih edilir.
    0 ...
  2. 562.
  3. 34 milyon aboneyle türkiyenin ilk ve en iyi gsm operatörü.
    0 ...
  4. 561.
  5. Üstel hızda kullanıcı kaybetmesinden olsagerek, bitmek tükenmek bilmeyen uzunlukta kafa siken reklamlarıyla adeta memlekete savaş açmış kazıkçı operatör.
    2 ...
  6. 560.
  7. Müşterileri diğer operatörlerden biriyle görüştüğü zaman parayla ceza verdiğine inandığım en kısa zamanda değiştireceğim gsm operatörüdür. Öyle fahiş fiyat olur mu arkadaş?

    Onu da geçtim 8 yıldır turkcell'liyim. Yeni turkcelle geçen adam benden daha değerli. Ona bedava dakikalar mesajlar ohoooo. Bu Nasıl bir mantıktır anlayabilmiş değilim.
    2 ...
  8. 559.
  9. Türkiye de hizmet veren büyük bir operatördür.
    2 ...
  10. 558.
  11. 5 ay önce kurtulduğum lanet olası operatör.

    her yöne 657 dk 35 lira avea. * herkese öneririm de, kamu çalışanı değilseniz bir tanıdık bulun. *
    4 ...
  12. 557.
  13. şahsıma 70 küsür lira para ödemek zorunda kalan, lanet operatör.

    insanları kendilerinden tiksindiriyorlar. saçma sapan reklamlar yapacağına, uygun tarifeler yapsın derim.
    2 ...
  14. 556.
  15. kazıkcıdır kandırıkcıdır vs ama heryerde çeken tek operatör..
    2 ...
  16. 555.
  17. öncelikle halen daha en büyük operatör. ilk olmanın avantajıyla bu durumda tabi. gelelim müşterisinin cebine gösterdiği saygıya? bugün bir kez daha net olarak inandım ki bildiğin kocaman "sıfır"! rakamla da 0! son bir yıllık toplam faturalarım neredeyse aylık 140-175 tl aralığında olduğu için bu işi biraz kısayım ve tasarrufa geçeyim dedim ama olmadı. ki şunu diyeyim hiç mesaj kullanan bir adam değilim, ayda maksimum 10 mesaj. belki bayram zamanları biraz daha fazla siz düşünün yani durumu.
    yeni geçtiğim ve 35 tl olan pakete 64 tl fatura geldi. ki aylık dakikalarım da arttı bile ve bugün kendilerini arayıp sunturlu ne kadar küfür ve kafir var ise söyledim, verdim fırçayı. vodafone haklıymış kaçan kurtuluyormuş sizden dedim. mesaj paketim yok ve kasım ayı içinde yolladığım mesaj sayım da ya 10 ya da 15 tir en fazla, o da bayram vardı diye! ve yarın her ne kadar bir çok kişi her yerde çekmiyor dese de gidip vodafone'a taşıyacağım 13 yıllık hattımı!
    (bkz: şimdi siktir gidin amanakoyensie)
    2 ...
  18. 554.
  19. her ay en az 100tl fatura ödediğim gsm operatörü.
    0 ...
  20. 554.
  21. hükümet tarafından torpilli operatör.
    0 ...
  22. 553.
  23. %99 kapsama alanı var ama istanbul'da çekmeyebiliyor!
    0 ...
  24. 552.
  25. son 6 ayda tam 1000 tl fatura ödediğim operatördür. biraz kazıkçıdır kendileri. ama ben de kaşındım ya paket olmadan mesaj ya da görüşme yaparsan onlar da kitler yani doğal olarak. paket aldığım aylarda da durum pek bir farklı olmuyordu gerçi bir şekilde kitliyorlardı ama yapacak birşey yok.
    2 ...
  26. 551.
  27. 40 milyon küsür aboneye ulaşmış türkiye'nin en büyük gsm operatörü.
    0 ...
  28. 550.
  29. Faturalı hat alırken hat ücretinin olmadığını söyleyip her ay faturaya 5 Lira hat ücreti ekleyen, 55 Liralık pakete üye olmama ve verilen süreyi hiç geçirmememe rağmen aldığımdan beri 55 Lira gelmeyen faturalarla dolandıran operatördür.
    0 ...
  30. 549.
  31. bugün inatla mesajları ya da özel olarak sadece benim mesajlarımı bir türlü göndermeyen operatör.
    sms'im var diye gıcık oluyosun bana dimi..
    1 ...
  32. 548.
  33. Hayatımda bir daha kullanmayacağım gsm operatörü. Genç turkcell tarifesindeyken başka bi tarifeye geçtim. Daha sonra tekrar genç turkcell tarifesine geçmek istediğimde başka bir numaranın benim kimliğimle genç turkcelli olduğunu söylediler. istanbulu aradım müşteri hizmetlerine falan gittim hattın numarasını vermediler benim kimliğimle genç turkcele geçmiş numarasını verin dedikçe böyle bir yetkileri olmadığını söylediler. Bende o sinirle hattı kırdım bir daha da turkcell kullanmadım kullanmam da.
    0 ...
  34. 547.
  35. Türkieynin "Reklamları en güzel" GSM operatörü.

    edit: neredeyse tüm ünlüleri oynatmıştır. cem yılmaz hariç.
    1 ...
  36. 546.
  37. türkiyenin en iyi gsm operatörü. ben avea kullanıyorum o ayrı.
    4 ...
  38. 545.
  39. Türkiyenin tartışmasız en KAZIKÇI operatörü.

    Çevremden gelen yoğun baskılar üzerine 2 ay önce numaramı Vodafone'dan taşıdım. ilk ay 30 lira yükledim. Herşey çok güzeldi. ilk ay sonunda tarifem bitti, gelen mesaja bakın:

    "Falanca tarifeniz üzerinden konuşmaya devam edebilmek için lütfen Süperkart veya üzeri yükleyin."

    Hemen akşam iş dönüşü Turkcell'in web sayfasından baktım süperkart ne diye.

    Neymiş: 50 lira

    Ben zaten son 6 aydır 50 lirayı bir arada göremiyorum ki kalıp sana vereyim.

    O yüzden hemen gerisin geri Vodafone'a döndüm. (bkz: vodafone)

    (bkz: bildiğinden şaşmayacaksın kardeşim)
    2 ...
  40. 544.
  41. son tl'mi harcadığım, önemli bir telefon konuşmasını ilk dakikadan keserek, pi*lik yapmış operatördür. *
    1 ...
  42. 543.
  43. 10 bin sms'imi iptal etmek için online müşteri hizmetlerini kullandığım ve böylece çabucak işimi halleden operatör.
    teşekkür ettim kendisine. öperim.
    0 ...
  44. 542.
  45. 541.
  46. neredeyse bütün ünlüleri reklamında oynatan operatördür.
    0 ...
  47. 540.
  48. 14 yıllık aboneliği bugün gelen mesajıyla hediyelendirmiş operatör. 60 gün cuma ve pazar full bedava demişler. memnun muyum derseniz? hayır değilim tabi!
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük