Hem pahali tarifeler yapan hemde iyi hizmet veren gsm sirketi, pahali oldugu dogru ancak cok kiyak hareketler yaptigida gozden kacmamali, sinema bileti bunun icinde en iyisidir, ayrica avea ve vodafonenun cekmedigi yerlerde full cekme ozelligine sahiptir.
superonline ile birleştikten sonra yaptıkları ilk icraat, adil kullanım koşullarını devreye sokmak olan, para delisi ve 7 kat semadan bile çeker demelerine rağmen, üniversitede bile çekmeyen operatördür.
şimdi ben 8 tl yüklettin hattıma. 0.face'e gireyim dedim, yüklettikten bir kaç dakika sonra. girdim de, fakat 2 tl'min gittiğini gördüm; bağlanma ücreti olarak. şaşırdım tabi. neyse, sonra 3 tl'lik face kampanyasını gördüm ve kaydoldum. bakalım ne olacak diye. hattımdan 3 tl alındı, fakat facebook bedava olmadı. yine gireyim dediğimde yine bağlantı ücreti alındığını gördüm. hemen ardından bakiyeme baktığımda "1.53 tl"min olduğunu gördüm. bu ne lan böyle ?!
Van'da bulunan ön ödemeli müşterilerimize her yönü arayabilecekleri 100 dk. ücretsiz konuşma süresi ve 100 kısa mesaj (SMS) yüklenecektir. http://twitter.com/# !/TURKCELL/status/128137151165632513
faturali hatlarda facebook paket ucreti olan 3tl'yi her ay kesip, ustune m.facebook.com sitesini ucretlendiren operator. ha bir de cok icten kufurlerimi yiyor bu aksam.
banliyo tren hattının yedikule taraflarında 3g hızını iphone ile alamadığım operatör. ayrıca vapurla da denizin ortasında da 3g hızına ulaşamıyor. edge çekiyor.