bu aralar bir çeşit eski sevgilidir. faturasızlarda heryöne 5000 smsi harçlık verir gibi günde 167 smsle sınırlandırması , faturalılarda 100 sms verip idare et demesine karşın terkedilen başka operatörlere geçmeye zorlayan , kalitesinden yavaş yavaş ödün veren bir gsm operatörü. hayır vodafone geçtim hala sayın müşterimiz diye mesaj atıyor . sıkıldım artık.
(bkz: bitti diyorum anlıyo musun bitti)
Pahaliliktan vazgecmeyen operator. 'hepsi bir arada' paketiyle avea'dan ders almaya baslamistir ama yok arkadas cok pahali. gnctrkcll falan da hikaye. soyar bunlar insani.
istanbul'da oturmama rağmen yarıda kesilen görüşmeler mi dersiniz, kesik gelen seslerden bir şey anlamayıp konuşmayı sinirle kapatmalar mı dersiniz, telefonda konuşurken sürekli garip ve enteresan gelen sesler mi dersiniz? ne derseniz diyin turkcell'den uzak durun. vodafone alın diyeceğim ama gönlüm razı olmuyor ingiliz firması olduğu için ama adamlar da kaliteli iş yapıyor. ulan konuşma yarıda kesilsin para almayacağını taahhüt ediyor. şimdi bu kalite farkı nereden geliyor? para demeyin zira devlet gibi adam var başlarında. ne yazık ki nedeni henüz bilinmiyor. özetle bu rezilliğe bir son vermesini ümit ediyor, turkcell'e teşekkür etmiyorum.
insani insanlıktan çıkartan operatör. zaten fakirim ben kardeşim; gidiyorum çaktırmadan babamın faturalı hattından kendime 15 tl atıyorum. sevgilimle konuşabilmek için aylık sms yapacağım. tl'yi atıyorum, hesabımda olan bakiye 7 tl olması gerekli. çünkü zaten -8.00 TL de idi. ama o bakiye 4 TL. eyvallah çekiyoruz, sms için yeterli. bir bakmışsın ki o bakiye -1.97 TL ye düşmüş. sms yapamıyorsun. çünkü 10 tl gerekli. haftalık yapiyim diyorsun, bu sefer de aylık aboneliğiniz bulunuyor diyor. lan yoksa abone olduk mu ki diye arkadaşa boş mesaj atıyorsun. 40 kuruş daha gidiyor. üstüne üstelik aboneliğin iptali için 2 saat mesaj bekliyorsun. allah belanı versin turkcell.
bir ara attığı her mesaja çok içten küfredilen, sabahleyin falan atar böyle arada, sanırsınız ki kavgalı olduğunuz aşkınız, ama bu çıkar bakınca, sen ne biçim yılışık bi şeysin ya, ne hakla benim paramla aldığım hattıma benden izinsiz mesaj atar, bu salak spamları durdurmak için ayrıca niye ben uğraşmalıyım?