travian

entry399 galeri13
    373.
  1. bu masum oyun varya adamı dakiklik hastası yapıyor.
    aman inşaatlar peşpeşe devam etsin çabuk gelişeyim diye gözünü inşaat bitiş süresinden ayırmazsın. sonrada bu alışkanlık haline gelir ve gerçek hayatında da her şeyi dakik istersin.
    iyi vakit geçirtiyor ama sonu genelde sinirle bitiyor.
    2 ...
  2. 372.
  3. yine başladık bakalım belaya hazır olun açık ve net.
    1 ...
  4. 361.
  5. 2 yıl sonra tekrar döndüm, güzel değişiklikler var. eğer oynamak isteyen varsa ;

    https://www.travian.com/tr?uc=tr7_110465

    bu linkten kaydolsun -/- de beni bulsun.
    0 ...
  6. 360.
  7. özlediğim oyun, kim bilir neler değişti oynamayalı.
    0 ...
  8. 359.
  9. 358.
  10. Ulan kaçıncı kez yazıp siliyorum bilmiyorum. Abimlerin oyunuydu yanlarında yancı gibi takılır hammade aracı olarak kullanılırdım. Uzun zaman sonra tekrar başladığımda (geçen sene bu zamanlar) yeni halini beğenememiştim. Ulan o savaşlar mevzular, araya asker koymalar, savunma planları, saldırı yaparken şekil yapmalar falan. Canım çekiyor da yazın rahat bir zamanda girişmek lazım sanırım bu işe..
    0 ...
  11. 357.
  12. Bir dönemin efsane online oyunu gerçi hâlâ oynanıyormuş.
    Bir de bunun Forum sitesi vardı o da güzeldi.
    2 ...
  13. 356.
  14. Yıllarımı kaptırdığım oyun Bu kez cidden Son dedik bitti.
    2 ...
  15. 355.
  16. Yeni versiyonunu oynadığım strateji oyunu.
    5 ...
  17. 355.
  18. Klansavaslari.net ile karşısına çıkacağım oyun.
    Şu an klanlar.org üzerinden ulaşabilirsiniz.
    0 ...
  19. 354.
  20. 353.
  21. Oynadığım en iyi online oyundu özledim bu yaz tekrar başlayabilirim.
    0 ...
  22. 352.
  23. 351.
  24. şu an yeni açılan s4'te aktif bi hesabımın olduğunu oyundur.

    oynayan varsa mesaj atsın.
    0 ...
  25. 350.
  26. 349.
  27. 2007 2008 idi namloos ile tr7 yi inim inim inletmiştim.
    0 ...
  28. 348.
  29. speed serverda oynanması daha eğlencelidir.
    4 ...
  30. 347.
  31. oyunda ve forum sitesinde bir zamanlar yöneticilik yaptım.

    Uniq was here...
    1 ...
  32. 346.
  33. ayın 28'inde 3x serveri açılacak oyun. nostalji olsun diye oynamayı düşünüyorum.
    1 ...
  34. 345.
  35. sosyopatların oyunu.
    bir süre sonra bağımlılık yapar insanı hasta eder. sakın başlamayın buradaki yorumlara bakıp da. işte,okulda,yolda,otobüste hatta tuvalette bakmışssınız asker basmaya çalışıyorsunuz. sakın.
    0 ...
  36. 344.
  37. 343.
  38. hayatımın belli bir dönemini hiç etmiş, yüksek stratejik düşünce isteyen oyun.

    oyundaki dostlukların gerçek hayata taşındığı çok sıktır. oyuncu yaşı ortalaması +20 olması hasebiyle diğer oyunlardan hallice bir oyuncu skalası bulunur. 18 yaşımda iken 43 kişilik birliğin '' ufaklığı'' olduğum vakidir.
    0 ...
  39. 342.
  40. 3.6'dan sonrası yalandır. hala 3.6 server var mı varsa bana ulaşsın. saygılar.
    0 ...
  41. 341.
  42. Hala oynadığım oyun. kopamadım amk oyunundan. Bu arada server 1 de olan var mı?
    1 ...
  43. 340.
  44. Ulan sözle tartıştığım bir arkadaş saldırı attı. Yanındaki köyle beraber 6 saniye farkla biri mancınık. Eğer ayarlayabilseydim süreyi efsane hareket yapıp asıl ordudan kaçacak, mancınığı dağıtacaktım. Ama olmadı. Sonuç: 11den 0 a düşen bir tahıl ambarı ve 5 den 0 olan bir çit.. Neyseki adamlar multi çıktı biri kapandı diğerini de kapatmazlarsa ben yıkacağım..
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük