Her şeyi düzgünce defalarca açıkladım. Bakın bu insanlar sırf türklüğe düşman oldukları için yazıyorlar bunları, o 10 kişi de türk düşmanı olduğu için eksiliyor.
Artık o kadar bunaldım ki tatar diyor ama nogay diye tanıtıyor diyene anca "beyin yoksunu" denir.
Çerkes derken adigeyi kast etmiyorum. Çerkes = kafkas göçmeni olarak kullanılır türkiyede. Türkü de vardır adigesi de çeçeni de. Bu yüzden çerkes dedim öyle dedikleri için. Hay demez olaydım bu kadar anlamaz olduğunuzu nerden bileyim.
Nogay da dediğim gibi tatardır. Zaten "nogay tatarı" diyorum çoğu entrymde anlayın diye.
Anne tarafım bu şekilde ve ben onu benimsedim. Baba tarafım türkmen ama alakam yok o insanla.
Şu kadarcık şeyi algılayamayan harbi beyin yoksunudur.
Çeçen değilim ama çeçen hayranıyım bunu da belirttim.
yazarı bilmem de tomris hatun çok kutlu bir katundur, türk kızlarının örnek alması gereken ecdadlarımızdandır, pers kralını yenip kafatasından şarap içen bir saka hükümdarıdır.
5 yaşındaki tomris akranlarına meydan okuyor! O son 4 yıldır uludağ sözlükte azimle koca arıyor. mükemmel bir erkek avcısı olan bu tomris önüne gelen her şeye saldırıyor... yeter ki evlenebilsin...
evet bu sözlük aygrının devasa mücadelesini kutluyoruz..
azmin ne olduğunu dünya öğreten yazar...
edit: takılmayı sevdiğim bi kız. işin komedisindeyim. yanlış bir izlenim oluşmasın isterim. sevgiler.