Pers hükümdarının saçmasapan meydan okumalarına ilkin sabretmiştir. Yalnız pers hükümdarının oğlunu yakalaması sonucu oğlunun bırakılmasını istemiştir. Aynı zamanda oğlu kendisine gelince halini görüp intihar etmiştir. Bunu duyan Tomris iyice öfkelenmiş ve pers hükümdarına:
- Sen kana doymadın ama ben, seni kana doyuracağım
demiştir ve Ceyhun Irmağı'nın kearında yapılan savaşta iskitler, persleri hezimete uğratmıştır ve bu savaşta pers hükümdarı öldürülmüştür.
Tomris'e getirilen cesedini görünce Tomris ibreti alem için kana doymadığından dolayı ve sözlerinin üzerine onun kafasını kestirerek kan dolu bir kaba atmıştır.
Sen bilmem hangi saçmalığın nesli değilsin senin özün budur.
çaylaklık nedeniyle mesajlarına cevap veremediğim kardeşim. Beni takipte, umarım bu entrymi okurda kendisine karşı herhangi bir küskünlüğümün olmadığını görür.
Mahlası ile bizleri tarihin derinliklerine götüren yazardır. K harfi ile alakalı yazdıklarını tiye alanlar olmuş, bırakalım kendi hallerinde oynasınlar. Kendilerini entelektüel sanmaya devam etsinler... Bu ülke din yobazı ile solcunun bağnazından çok çekti. istikbal bizdedir, bizimledir. Partiler üstü ve milletin bağrından kopup gelecektir.
türkçe alfabede bulunmayan beş ayrı k sesi deseydim, sadece türkçe alfabede bulunmayan sesler anlaşılırdı ama seslerin türkçe olduğu anlaşılmazdı. x de türkçe alfabede bulunmayan bir sestir mesela..
siz kaale almasanız da olur.
edit: entry yi yazan arkadaş silmiş nedense. arkasında dursanız bir de eleştirilerinizin.
Sıradan, cahil bir yazar kardeş.
Daha çok okuyup, daha çok izlemesini öneriyorum. Bir şeyler yazmadan evvel iyi bir altyapıya sahip olmak lazım. Bu da bu kardeşte yok.