tomris hatun

entry513 galeri17
    232.
  1. niye her iki haftada bir sözlükten gitmeye karar veriyor yazarıdır.
    5 ...
  2. 231.
  3. 230.
  4. Edit: evet eksileyin hadi daha çok eksileyin. Hatta nefret edin benden. Zaten ediyorsunuz.

    Bu sözlüğü anlamıyorum.
    herkes içinden geçeni her başlığa yazıyor, amaç bu değil mi zaten? Yalnız olmasak kim burada bu tür muamelelere ve trollere rağmen burada durur ki?
    Kimse gelsin bana ilgi göstersin demiyorum ve asla demedim. içimden geçenleri paylaştım. Burada bile yazmasam ve içime atsam intihara kadar giderdi.
    Hepimiz mutsusuz bir şekilde. Kim mutlu ki? Kimseye yavşamadım bu sözlükte, fotoğrafımı, numaramı dağıtmadım. Belli yazar arkadaşlarım var beni tanıyan. Konuşuyoruz. Kimine akıl veriyorum, kime bana akıl veriyor. Kiminle siyaset yorumluyoruz, kiminin annesi çok sevdiğim bir ülkeden gelmiş oluyor onu konuşuyorum, kimi öğrenmek istediğim bir dili biliyor bana yardımcı oluyor.
    bu sözlük bunun için değil mi?

    Peki sizin amacınız ne? Hayır bir insana bunları yazmak için nedeniniz ne? Hanginize bir şey söyledim? Ben öyle kızlar gibi oje, ruj, erkek muhabbeti hiç yapmadım. isteyen dönsün baksın entrylerime. Siyaset de konuşurum edebiyatta. Hepimiz konuşuruz.

    Ne peki bu şimdi? Benim nick altıma yazan kaç kişi adımı biliyor? Kaç kişi konuştu benimle? Yahu sen benim hakkımda ne bilirsin?

    Hiçbir zaman sadece kız olduğum için ilgi görmek istemedim. Tomris hatun'a hayran olduğum için, bir türk olarak tarihimi sevdiğim için bu nicki geldim. Asla bakın ben xx kromozomluyum gelin ilgi gösterin demedim.

    Siz büyüttünüz, olayı buralara getirdiniz ve sadece zevk aldığınız için bana laf ediyorsunuz. Dominant kız nickini hiç duymadım, hiç duymadığım yazar beni ne kadar tanıyor da yorum yapıyor? Kuyruk yagi kaç kere benle konuştun da koca arıyorum falan dedim? Ara ara eğlenmek için birkaç entry yazdım, mesaj attım, ne var bunda? Beyaz saray sözcüsü gibi mi yazayım burada?

    Derdiniz ne biliyor musunuz, uğraşacak bir yazar bulmak. Ben burada ne dostlar bulmuşken sizin yaptığınız şerefsizlik.

    Beni bu sözlükte tanıyan tanıyor. Herkes diyor ki "kime ne yaptın da bu kadar yükleniyorlar sana?"
    Diyorum ki "hiçbir şey".
    Tek laf bile konuşmadık o yazarlarla.

    içimden geldiği gibi yazdım ama bıktım artık. Bir nick altında bunu yapmanızdan bıktım. Sevdim ben. Birini sevdim. Ve onun mutluluğu beni mutlu ediyor. Onu özlüyorum. Gözlerimi kapatınca o geliyor aklıma. Ama sevilmiyorum. Evet doğal bir şey. Herkes herkesi sevmek zorunda mı? Hayır. Bu içimde yara oluşturuyor ve unutmaya çalışıyorum. Yemin ediyorum çalışıyorum.

    iyi tamam, madem bu kadar nefret ediyorsunuz gidebilirim. Artık yeter.
    8 ...
  5. 229.
  6. hayattaki tek yaşam amacı erkekler olan bir kız tarafından eleştirilmeye çalışılan asenamızdır. tomris hatun gibi saygıdeğer asenalarımızın fikirleri ve amaçları vardır.

    diğer kızlar milliyetçi kızlara karşı nefret duyarlar çünkü milliyetçiliği sadece erkeklerin sahip olacağı bir özellikmiş gibi algılarlar. diğer kızların düşüncesine göre "delikanlı kızlar" sınıfına giren milliyetçi kızlar ve milliyetçi olmayan kızlar arasında bu tür anlaşmazlıklar yaşanabilir. aslında bunun sebebi diğer kızların "delikanlı kızlar" olan atatürkçü ve milliyetçi kızlar kadar özgür düşünceye sahip olmayışıdır. diğer kızlar bu "delikanlı kızlar"ın gür çıkan seslerini hazmedemezler ve erkeklere karşı aynı kendileri gibi ezik olmasını isterler. köleler diğer kölelerin özgürleşmesini istemezler. asıl mesele budur.
    1 ...
  7. 228.
  8. Tanımam etmem de herkes gibi entry girmiş bir yazar sanane amk hangi başlığa yazdıysa?

    Not: bu entry yazarın nick altına haksız yüklenme üzerine üstteki bayan turabiye hakkında girilmistir. Kar amacı gütmez.

    Edit: ay sen ona gül de, abazan sürüsü senin peşinden 7 arti oy vermiş onu nerenize napalım? Nereye düşüyorMuş o ekmek acaba? Komedi amk.

    Edit2: 9 aydır buradayım ilk günden bu güne bahsi geçen yazara ne şimdi ne de başka zaman mesaj attım çakma lale seni. Birine ille yürümek zorunda değilsin haksız davranış gördüğünde. Dominant sığır.

    Edit3: boş yapma artık güzel kardeşim.
    2 ...
  9. 227.
  10. (#28056853) Bir de utanmadan bana cevap yazmış yazardır.

    Ya beyin nakli diye bir şey çıkacakmış. Bence "Artık yalnızım, biri beni teselli etsin ilgi göstersin" diye çırpınacağına bir başvursun oraya.
    Git derdini başka bir yerde paylaş yaa sıkıldık sizin şu ilgi açlığınızdan.

    Edit: maduriyetini dile getirdiği için yeşil ışık görüp ona pm'den "belki bana da bir ekmek düşer" düşüncesinde olup yürüyen abazalarımız savunmaya geçmişler.
    (bkz: ben buna gülerim)

    Edit2: şu alttaki salak ne saçmalıyor yaa. Onu bunu boş ver de ne oldu? Düşürebildin mi kızı? *

    Edit3: kıyamam yaa. O kadar savundun tek bir mesaj atmadı mı? Neyse devam et en geç birazdan atar. (bkz: eli sikinde umutla beklemek)
    16 ...
  11. 226.
  12. Benimle hiç konuşmayan, sormayan, tanımayan, onu bırak hiç entrylerimi okumayan insanların "neresi türkçü" laflarına sinir oluyorum.

    He paşam he, en türkçü sizsiniz he, en doğru sizsiniz he.

    Koca falan da aradığım yok kim uydurduysa. Tek bir insan var ve sadece onun mutlu olması umrumda. Eğer görsem gülümsediğini, hayatının güzel olduğunu, çekip gideceğim her şeyden.
    3 ...
  13. 225.
  14. Sözde türkçü. Itici geliyor bununla birlikte bir kaç tanesi neresi türkçü bunun. Koca bulsa da kurtulsak.
    7 ...
  15. 224.
  16. Nickini her gördüğümde kafamın içinde 190 kilo bir kız canlanıyor

    tombik hatun
    serbest çağrışım.
    4 ...
  17. 223.
  18. Sabahki tüm neşem, tüm enerjim bitmiş durumda.
    aslında yemeyecektim, ama sabahtan beri açım, artık bünyem dayanamadı.

    Yalnızım, müzik ve masa lambasının ışığında yiyorum. Düşündüğüm çok şey var. Gerçekten üzgünüm şu an. Gözlerim dalıyor uzaklara.
    Böyle olmamalıydı.

    Hayatlarımız diyorum be, böyle olmamalıydı.

    Yanlış şehir, yanlış kişiler, yanlış hayatlardayız hepimiz. Ve hepimiz üzgünüz.

    (img:#785591)
    4 ...
  19. 223.
  20. bizim oralarda eskiden tomris diye bir bisiklet tamircisi vardı, her tekerim patladığında bu kişiye gidip yaptırırdım. çocukluğumun mutlu geçme sebeplerinden biri tomris lakaplı bisiklet tamircisidir. bu nicki görünce hep aklıma o bisikletçi gelir, şu an hala var mı bilmiyorum...
    5 ...
  21. 222.
  22. bir hatun. yemek yapacaktı bi ara bekliyoruz.
    0 ...
  23. 221.
  24. (bkz: ne diyo la bu)

    ne demek istiyorsun BACIM ?
    küfür falan yok inşallah *
    3 ...
  25. 220.
  26. Evet Türk kızı alkolik numaraları yapmayacak veya öyle bir izlenim vermeyecek özellikle kendine türkçü diyorsa. Türk kızlarını "bugün ne giysem" programlarıyla ismi-cismi yaratığa benzeyen gagalarla ingiliz-amerikan fahişelerine benzetmeye çalışan, alkolü-uyuşturucuyu "özgürlük" kisvesiyle dayatan sisteme ilk önce Türkçüler tepkisini koyacak! Tomris olun madonna değil!

    yobazım... Türkçü'nün yobazı.
    4 ...
  27. 219.
  28. Kocasız kalmis ev kadınıdır. Kocaya kacirilmalidir.
    1 ...
  29. 218.
  30. bak bunları yeni görüyorum mesela...

    efes bardağıyla tomris olacak hanımefendi! (img:#768482) içinde alkol olmayabilir ancak türkçü olduğunu söyleyen biri hele türk kızıysa kadraja o efes bardağını sokmayacak. Türkçü hassas olacak kendi için değil "var olsun" dediği ırkı için.
    4 ...
  31. 217.
  32. ırkının turan ülküsünden bahseden biri. ancak pek habersiz olduğu kesin.

    ancak marjinal-aykırı olmak içinde elinden geleni ardına koymamakta. ikimiz aynı masaya otursak ve turan üzerine konuşsak kendisi en fazla "tur" diyebilir "turan" ı bile tamamlayamaz.
    4 ...
  33. 216.
  34. karma da şirin baba olarak seçilmiş yazar. hızlı hızlı entry giriyon 11. nesil temsilisi ama benden geçemedin, haberin olsun.
    (bkz: #28005829)
    1 ...
  35. 215.
  36. 215.
  37. bu seferde çinlilere özenmektedir. ismiyle çok uyumlu bu ya...

    birde neymiş efendim çatalla yenmezmiş hakaret olurmuş falan. * yazık lan hale bak.

    geçen günde bir sırp için idolum demişti. *
    6 ...
  38. 214.
  39. Keşke her yediğini nick altında paylaşsa, sadece rameni paylaşmasa.
    7 ...
  40. 213.
  41. Yediklerini internete atan görgüsüzlerden.
    9 ...
  42. 212.
  43. Ramen çatalla yenmez.
    ramene hakarettir bu.
    2 ...
  44. 211.
  45. Severim bu yazarı. Saygılı en azından.
    0 ...
  46. 210.
  47. Tek bir şey söyleyeyim, annem artvinli, babam değil. Tercihen artvinliyim.
    Bak erik muhabbeti yapmak istemiyorum. Git mumları bir tarafına monte et.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük