pahalı falan olmayan ballı-bademli çikolatadır. zira artık bakkallarda bile 3lü küçük paketlerde satılıyor. he tabi yerken normal boyuttakiyle aynı zevki verir mi tartışılır..
Bu sefer sadece bir parça yiyeceğim diyip; farkında bile olmadan bitirebileceğiniz isviçre çikolatası.
Çok emin olduğum bir konuda iddiaya girip en büyük boyunu kaybettiğim için depresyon sebebi olmuştur benim için..
bir nevi viagra. içinde yok yok. bal, çikolata, fındık. sonra tırmala dur. bir tek keçiboynuzu yok o da olsa fazla afrodizyaktan mahalleyi turlarsın yahu.