digiturk'ün sürekli artan faturasından bıkıp geçtiğimiz, geçer geçmez de annemin halk tv yok bunda geri götürün bunu dediği zımbırtı.
almayın aldırmayın.
ttnet bilgisayarda nasılsa televizyonda da aynı, donup duruyor.
digiturk denen çanak anten destekli müşteri söğüşleme zımbırtısından sonra insana son derece keyifli ve teknolojik gelen platform. düzgün bir internet bağlantısıyla hiç takılmadan izlenebiliyor. digiturk bokunda eski antenli televizyonlardaki gibi aman programı kaçırmayalım diye uğraşırken, bunun arşivine girip belgeseller, filmler arasında cirit atıyorsun.
halk tv'nin olmaması cidden pis bir durum ama onu da yan odadaki eski televizyondan izlerim artık.
kullanmaya başladığım günden bu yana bir defa bile donmayan, digiturk rezaleti gibi karda yağmurda sapıtmayan, günümüz teknolojisine en uygun modern tv platformu.
bütün filmler paralı falan değildir, filmlerin büyük çoğunluğu ücretsizdir. ücretsiz yayınlanan filmlerin bir kısmı da ciddi anlamda yeni filmlerdir, mesela şu anda fetih 1453 ücretsiz olarak seç izleden izlenebiliyor. sürekli değişen 60 civarında ücretsiz film bulunabiliyor.
seç izle belgeselleri de aynı şekilde ücretsiz. farklı kategorilerde 60-70 tane hd versiyonları da bulunan kaliteli belgesel sürekli yenileniyor. dizimag'den izlediğin ya da torrent aradığın bir çok dizi yine ücretsiz olarak sezon sezon yayınlanıyor.
13tl'ye böyle bir platform varken digiturk, dsmart falan ziyanlıktır.
aboneligimi iptal ettiğim günden beri huzur buldugum gereksiz cihaz.
hd yayın için ayrı receiver al, su kanalı satın al , bu filmi paket içermiyor. abonelik ile verilen hediye kanallar bitince sik gibi ortada kalıyorsunuz efendim. 1 sene taahhüt bekliyorsunuz. d smart a gectim sinema paketimi aldim kafam rahat. ttnet in ttnetligini gösterdiği programdır.
tivibu web uygulamasıyla beni deli eden, canımdan bezdiren uygulama. tam izlerken bazen durduk yere çat diye oturum sonlandırıyor ya, asıl film ondan sonra başlıyor. aman izlediğim programı kaçırmayayım diye hemen yeniden oturum açarsınız ve güm! reklam. yahu arkadaş yemin ediyorum o kadar tiksiniyorum ki reklamlardan alacağım olsa bile o markanın ürünlerini gebersem de almam. öyle böyle değil ama nasıl reklam eziyeti, nasıl eziyet. küfür etseler bu kadar kızmam. bu aralar bir dondurma reklamını dayayıp duruyorlar. üstelik reklamın girişinde hayatı kaymış bir abla fransızca şarkı söyleniyor mu? zaten sarkozy ve milletine ayar oluyorum iyice gıcık kaptım cibilliyetsizlere.
Bilgisayar uyguamasının anasını sikmişler.. istediğim kanala ulaşabilmem için 40 kere tıklama gerektiyor.. 1 senelik de sözleşme yapmıştım.. Bu ttnet nedense hep bizi sikiyor..
Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi maçlarının Türkiye yayın haklarını 2015-2016 sezonundan başlayarak 3 sezon için satın alan oluşum. şifreli olan Avrupa maçları Tivibu'dan internet ve TV'den izlenebilecek. Şifresiz maçlar ise TRT'de olacakmış.