tiamat

entry1017 galeri265
    209.
  1. hesap açmak kadar kolay bir şey yok bu dünya da . ne güzel .

    frenimizi kendimiz patlattık gibi düşün .
    4 ...
  2. 208.
  3. 207.
  4. 206.
  5. ne anlatıyor bu fetöcü?
    biliyorsunuz kendisinin fetöcü olduğunu belgeleri ile ispat etmiştik;
    (bkz: kendi kendine küfür eden fetöcü ifşası/#38073769)

    tertemiz, net bir şekilde fetöcü olduğunu ispat ettiğimiz bu ve diğeri canhıraş bir şekilde rüşvetçileri, hırsızları, yolsuzları savunuyor ve ona buna fetö metö diyor.

    lan fetö tezgahından çıkmışsınız işte.
    biriniz, ikiniz değil, hepiniz.

    edep ya hu. bi sus da motorun soğusun.
    10 ...
  6. 205.
  7. donuzladığım yazar. amk çomarı. ötekileştirmiyim ötekileştirmiyim diyorum. zorla heyallam.
    2 ...
  8. 204.
  9. 203.
  10. muhalefete muhalefet olunmaz diye bir kanun mu var dı da biz bilmiyorduk .

    size bırakırmıyım lan muhalefet olmayı .

    ne ekiyorsanız onu biçiyorsunuz . niye gocunuyorsunuz ki ?

    taş atarsanız taş çamur atarsanız çamur çiçek atarsanız çiçek .

    2x2=arzun bilir .
    4 ...
  11. 202.
  12. ben mesleğimden dolayı çok numune adam tanıdım da böylesini ilk defa görüyorum. gerçekten çok ilginç

    akraba evliliği heralde.
    6 ...
  13. 201.
  14. tabi tabi tabi.

    kesin öyledir zaten .

    muhalefetin yandaşlarına bundan sonra böyle .
    4 ...
  15. 200.
  16. akp buna tarihi geçmiş mamalardan vermişler herhalde, hem zehirlenmiş, hem de yandaşlıktan sarhoş olmuş. bir yazar.
    2 ...
  17. 199.
  18. üstüne gitmeyin yazarı.
    yalnız değildir.
    4 ...
  19. 198.
  20. 13 yaşında falan, şekerini verince susuyor.
    3 ...
  21. 197.
  22. başka yok mu hepiniz bu kadarmısınız ?

    bakkal manav gelmemiş de ondan bi sorayım dedim . he he he .
    4 ...
  23. 196.
  24. Kemalistleri ifrit etmiş bir yazar, fazla taraftar gibi görünüyor. Tavsiyem her kul hata yapabilir, kullara hatasızlık isnad etmemesi gerektiği...
    1 ...
  25. 195.
  26. 194.
  27. ayarı sağlam vermişim birilerine .

    döktürüyorlar adeta . he he he .

    durmak yok yola aynen böyle devam ediyoruz arkadaşlar .

    malum şeytan azapda gerek yoksa darbe yapar bunlar .

    kafaları terse çalıyor ya o bakımdan .
    5 ...
  28. 193.
  29. Kendisi bir ilke imza atmıştır. Tebrik ederim. Donuz butonunun yerini bilmezdim. Hiç üşenmedim buldum donuzladim. Bu butonu ilk defa kullandım amk.
    Kendisine plaket vermem lazım.
    Ak parti göt yalama ekibi adına kabul ederse bugün sipariş vericem.
    5 ...
  30. 192.
  31. (#38143659)

    konuşmalarının ne kadar aptalca olduğuna dair böyle bir entry girdim hakkında. buna rağmen aynı şekilde konuşmaya devam ediyorsun. ezik olduğun için tek bir kişiye karşı konuşamıyorsun. illa insanları gruplaman lazım. çünkü ezik her şeye inanan aptal bir insansın.

    ak partiyi destekleme sebebi ak partinin diğer partilerden daha fazla oy olması olan birinden ne beklersin ki zaten?

    diğer yazarlara ettiğin hakaretleri de teker teker ortaya serdim. insanları rahatsız ediyor aptalca bir konuşma şekliyle sözlüğü kirletiyorsun.

    tüm bunlara rağmen şahıs hala silinmeyen 11. nesil bir yazardır.

    lütfen gereği yapılsın.
    5 ...
  32. 191.
  33. 190.
  34. cihatçı klasik saldırgan müslüman, tehdit ediyor bir de. sen git myanmar da havla, buldu kısık sesleri saldırdı hemen.

    (bkz: ezan sesini duymak zorunda değilim/#38231860)
    2 ...
  35. 189.
  36. yeğenini hamile bırakan imamı savunacak kadar iğrenç bir varlık.
    5 ...
  37. 188.
  38. (bkz: #38161562)

    koskoca ülkenin başbakanı madara olmuş herifin derdine bak.

    yav he he. aymazlık böyle bir şey işte.
    3 ...
  39. 187.
  40. 186.
  41. 185.
  42. sözlükte ak parti propagandası yapan akp seçmenini kötü gösteren bir yazar.

    şimdi bu yazacaklarımı arkadaş akp destekçisi veya müslüman olduğu için yazmıyorum.

    chp destekçisi değilim.
    hdp destekçisi değilim.
    iyi parti destekçisi değilim.
    mhp destekçisi değilim.
    akp destekçisi değilim.

    arkadaşın bana inatla chp'li yaftası vurmaya çalışmasına rağmen chp'li falan değilim. şu dar görüşlüğün getirdiği : (bu ülkede parti desteklemek zorundasın) düşüncesi doğru bir düşünce değildir. ben türkiyede şu aşamada yukarıda yazdığım hiç bir partiyi desteklemiyorum.

    her neyse bu konuyu geçtik.

    atatürk'ü sevmiyor olabilirsin. atatürk'e saygı duymuyor da olabilirsin. fakat insanlara atatürk'ü kötülemek senin görevin veya yapmakta özgür olduğun bir şey değil. nasıl ben recep tayyip erdoğan'ı insanlara kötü tanıtmıyorsam sen de mustafa kemal atatürk'ü kötü tanıtma hakkına sahip değilsin.

    arkadaşın atatürk'ü kötü tanıtmaya çalıştığı bir kaç entry ;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570209/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570211/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570213/+ attoş ne arkadaşım? velet gibi laf yapıyor adama bak ya.

    şimdi arkadaşın benimle tartışma şekline ve nasıl kör kütük atatürk'ten nefret ettiğini göstereyim ;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570215/+ bence hiç bir şey demeye gerek yok. sırf bu arkadaş oltaya düşsün diye o entry'i girdim.

    ayrıca bu arkadaş pek çok zaman kendi düşüncesini paylaşmayan insanlara vatan haini damgası vurmayı da doğru buluyor. ne yazık... tabi vatan haini demek yetmez. biraz da hakaret etmesi lazım... şimdi bana söyleyebilir 'bana da hakaret ediyorlar onlara neden bir şey demiyorsun?' diye. cevabını vereyim. seni sevmiyorum güzel kardeşim. sana kafayı taktım. sana istediklerini söylesinler umurumda değil. neyse örnekleri vereyim ;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570216/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570218/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570219/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570220/+

    ayrıca pek çok zaman bu yazarın ne konuştuğunu dahi anlamak zor. ama bu yazıları anlam olarak değerli yazılar olduğu için değil. daha çok saçma yazılar olduğu için.

    pek çok zaman yazar kendini ak parti'nin genel başkanı gibi görerek; 'biz böyle yaptık.' 'sizi ezdik.' gibi saçma şekilde konuşmayı da seçiyor. tabi başka insanlara da laf atmayı seviyor. neden bilinmez hiç bir zaman sen ben şeklinde konuşmayı seçmiyor. (belki de tek başına vasıfsız bir şahıs olduğu için arkasında onu destekleyen insanlar olduğunu hissetmek istiyordur?) onun yerine konuyu genel bir biçimde yayarak ; 'kendi kendinizi bitirmenizi izliyoruz' , '...bedelini çok ağır ödersiniz' , 'göt yalayıcıları sizi' , 'sizin aciz ucube politikalarınızı çok iyi biliriz' , 'sizi bitirmeden bitmek diye bir şey yok' , 'siz piç siniz diyesi geliyor insanın' , 'elinizde klavyeden başka bir şey var mı' , 'ulan bitmişsiniz siz' , 'kadavra olmuşsunuz' , 'sürünün lan rezil herifler'. ve tabi ki sanki tüm ordu elindeymiş gibi 'abd ski tutalı çok oldu. sadece adisyon henüz kesilmedi' helal başkanım abd'yi yık geç (!).

    neyse saçma yazılarına bir kaç örnek daha ;

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570226/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570227/+ bu resim de gördüğünüz üzere kendi kendine çıldırıyor.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570228/+ nedendir bilinmez önce bu yazıyı yazıyor ;
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570230/+ daha sonra bu şekilde editliyor. manyak falan galiba?
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570231/+ tehdit ediyor bizi. çok korktum.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570236/+

    nedendir bilinmez şu başlıkta : (bkz: tayyip erdoğan için canımı veririm diyen yazarlar) takılıp kalıyor. bu kadar entry girip başkalarına da klavye delikanlısı demesi de ayrı bir ironi tabi.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570242/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570243/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570244/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570245/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570247/+ klavye kullanmama izin verdiğin için sağol reis ya.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570248/+
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1570249/+ abd'ye gir reis arkandayız (!).

    tabi benimle saçma biçimde konuşmaları da var. onları ss alamadım. arkadaş konuşmanın saçmalığını fark edip silmiş entryleri. daha yazdığının arkasında duramayan birisi.

    ayrıca belirteyim ki sözlük formatına uygun entry okuyamadım bu arkadaşın entryleri arasından.

    yazmayı öğrenmesi lazım acilen.

    kısaca diyeceğim şudur ; ak parti genel başkanıymış gibi propaganda yapmaya diğer parti destekçisi insanlara laf atmayı bırakmanı rica ediyorum. sen tek bir şahıssın. milleti falan temsil etmiyorsun bireysel konuşmaya çalış artık.
    13 ...
© 2026 uludağ sözlük