Ben düşündüm de sığ demek az olmuş buna .
Bu bildiğin orangutanın amcası .
Düşünme , ifade etme , konuşma ve anlama yetileri olusmamış.
Ama ağzının kenarındaki boklara bakılırsa ya ağzı ishal olmuş , ya da bok en sevdiği yiyecek.
akp nin yaşadığı çürümenin çatırdamanın sesleri bu ve bunun gibilerin düşüncelerinden duyuluyor.
kurmak istedikleri sistem, bir tarafı yalarken bir tarafa hakaret etmekten, ayrıştırmaktan, yaftalayıp suçlamaktan ve en nihayetinde çoğunluğa ulaşmaktan geçiyor. bunun doğrultusunda havlayıp dedelerinin kin ve nefretlerini kusmayı kendilerine bir borç bilirken müslüman geçiniyorlar türk bayrağı taşıyorlar.
almanyanın zamanında nazilerden çektiğini üzgünüm ki türkler bu zihniyetten çekecekler ve bu daha uzun yıllar sürecek gibi duruyor.
fakat sıkıntı yok, bir türk karşısında kaç arap durabilir?
daha öncede söyledim. siz rüya görüyorsunuz. uyanacaksınız. uyandığınızda başınızda biz bekliyor olacağız.
satılık hesap. hep söylüyorum bu satılık 7. nesil ama bu kadar koyu troll olsa benle aynı nesil olan yazarı mutlaka görürdük bugüne kadar ne hikmetse 15 temmuzdan sonra bir anda türeyenlerden bitane. zaten bu fikirlerdeki biriinin tiamat grubunu dinlemesi pek de mümkün değil muhtemelen isminin anlamını dahi bilmiyor. eksi kullanılmayan hesaplardan biri ya satıldı ya canlandırıldı.