tiamat

entry1017 galeri265
    298.
  1. 298.
  2. donuza atmaktan zevk aldığım akoğlan troll.
    2 ...
  3. 297.
  4. Laiklerin yeni eğlencesi olmuş yazar sanırım. Raki içki de pahalı oldu arkadaşlar n'olacak bu memketin halı. Ehehe
    1 ...
  5. 296.
  6. Adamın ilk 4 harfidir. Kemalistlere ağzının payını layıkıyla vermektedir.
    6 ...
  7. 295.
  8. Ben düşündüm de sığ demek az olmuş buna .
    Bu bildiğin orangutanın amcası .
    Düşünme , ifade etme , konuşma ve anlama yetileri olusmamış.
    Ama ağzının kenarındaki boklara bakılırsa ya ağzı ishal olmuş , ya da bok en sevdiği yiyecek.
    3 ...
  9. 294.
  10. 293.
  11. Muhalefet için "devleti yönetmek için ne yapıyorlar ha söyleyin ne yapıyorlar" diyebilecek kadar cahil bir varlık.
    4 ...
  12. 292.
  13. Yedinci nesil ak troll. Donuz.

    Şöyle ki o bahsi geçen eski hesapların yeniden canlandırılıp ak it lere verilmesi olayı olabilir bu hesap.
    4 ...
  14. 291.
  15. 290.
  16. 289.
  17. 288.
  18. Sözlüğünde dediği gibi , sığ.
    6 ...
  19. 287.
  20. para almıyorum bilakis para veriyorum .

    bedavaya internet bulamadım malum yok .
    6 ...
  21. 286.
  22. http://www.cumhuriyet.com...Oyumu_Tayyip_e_attim.html

    Bence bu adam gibiler yerine senin gibiler gitmeli, ülke anca o zaman düze çıkar.
    1 ...
  23. 285.
  24. 284.
  25. hep söylüyorum.... muhtemelen ya 2016 ya 2017 tarihinde bir aktrolle satılmış eski bir hesap bu zira bir anda ortaya çıktı...
    1 ...
  26. 283.
  27. 282.
  28. ciddiye alınmaması gereken bir organizmadır.
    4 ...
  29. 281.
  30. Recep kaybederse kesin kendisini çatıya asacak.
    5 ...
  31. 280.
  32. saldıranı saldırdığna pişman ederim evel allah .
    0 ...
  33. 279.
  34. akp nin yaşadığı çürümenin çatırdamanın sesleri bu ve bunun gibilerin düşüncelerinden duyuluyor.

    kurmak istedikleri sistem, bir tarafı yalarken bir tarafa hakaret etmekten, ayrıştırmaktan, yaftalayıp suçlamaktan ve en nihayetinde çoğunluğa ulaşmaktan geçiyor. bunun doğrultusunda havlayıp dedelerinin kin ve nefretlerini kusmayı kendilerine bir borç bilirken müslüman geçiniyorlar türk bayrağı taşıyorlar.

    almanyanın zamanında nazilerden çektiğini üzgünüm ki türkler bu zihniyetten çekecekler ve bu daha uzun yıllar sürecek gibi duruyor.

    fakat sıkıntı yok, bir türk karşısında kaç arap durabilir?

    daha öncede söyledim. siz rüya görüyorsunuz. uyanacaksınız. uyandığınızda başınızda biz bekliyor olacağız.
    6 ...
  35. 278.
  36. satılık hesap. hep söylüyorum bu satılık 7. nesil ama bu kadar koyu troll olsa benle aynı nesil olan yazarı mutlaka görürdük bugüne kadar ne hikmetse 15 temmuzdan sonra bir anda türeyenlerden bitane. zaten bu fikirlerdeki biriinin tiamat grubunu dinlemesi pek de mümkün değil muhtemelen isminin anlamını dahi bilmiyor. eksi kullanılmayan hesaplardan biri ya satıldı ya canlandırıldı.
    6 ...
  37. 277.
  38. Kesinlikle dikkate alınmaması gereken şahıs. Buna da bu kadar rahat saldırmasına izin verenlere de yazıklar olsun.
    7 ...
  39. 276.
  40. sayın yönetim,
    bir şeyler yapmanız için daha neler söylemesi lazımdır.

    https://m.uludagsozluk.com/e/39279591/
    2 ...
  41. 276.
  42. Kemalik zındıkların üzerine üzerine gittiği yazar, yanındayız kardeş devam et.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük