Hayranım bu adama. Özgüvenine ayri hayranım.
Morondan hallice zekası ve olmayan bilgisi ile sürekli bir şeyler yazmakta.
Geçen bir Video paylaşmış, kilicdaroglu ile bir tane adam nasıl oy arttırırız diye konuşuyorlar. Bu bunu ayıp bir şey gibi yorumluyor.
Diyorum ya, 3 kuruşluk zekası ile bu kadar ilgi çekmesi çok acayip.
Ama türk milleti hep böyle. Nerde embesil var gider popüler yapar.
kelimelere gelen her eki ayırıyor, tam bölücü bir tip. misal halbuki yazacak onun yerine halbu ki yazıyor burada yazacağına bura da yazıyor. en son yazardır yazacağına yazar dır yazmıştı. risk almayı sevmiyor herhalde. ha son bir şey noktalama işaretlerinden önce boşluk bırakma mümkünse.
Beyni çabuk ısındığından ikinci cümleyi düşünüp yazması için arada bir on beş dakika vs. mola vermesi gerekiyor, o yüzden o kadar çok entry giriyor. Adamın RAM yerlerde yani.