saçlarını 7 yaşından beri sarıya boyayan, sol gözünde göz tembelliği olan ve bu yüzden okul hayatı boyunca arkadaşları tarafından semender * diye dalga geçilen, radiohead adlı grubun ingiliz frontman'i.
bir süre için, rhcp basçısı flea, kankası nigel godrich, diğer kankası michael stipe'ın davulcusu joey waronker ile takılmaya karar vermiş.
ulan allahsız thom, tamam dahisin ve radiohead bile olsa ömrün boyunca bir gruba bağlı kalmak seni korkutuyor, dahası sıkılıyorsun. arada bir başka şeyler de yapmak istiyorsun. yap. gez toz eğlen. genç adamsın. ama radioheadi* ihmal etme annem olur mu. korkutma ulan insanı. ayrıca unutma, seni the eraser için değil hail to the thief için bu kadar seviyore. xoxox
kendisi için, "grubun beyni jonny greenwood'ken bütün ilgiyi cahil takımından thom yorke görüyor," demek isterdim, çünkü zamanının en popüleri olan bi başka grupta (beatles elbette) işler böyleydi... ama söyleyemiyorum... adamın ismi bi kere mükemmel bi şey: thomas edward yorke. bu isimdeki bi adamın cahil olması mümkün mü ulan? ayrıca kendisi bilgili, yetenekli, en az jonny kadar (en azından ondan geri kalmayacak kadar) mükemmel bi müzisyen. mükemmel. mükemmel. sipektekulıa!
son olarak, mark mulcahy'nin eşinin ölümü üzerine kendisinin hala müzik yapabilmesini desteklemek amacıyla yapılmış ''ciao my shining star: the songs of mark mulcahy'' adını taşıyan tribute albümünde all for the best adlı şarkıyı seslendirmiş insan. vokalde kardeşi andy yorke var. dinlenilesi.
öncelikle nickimin altına ve özelden mesajla evlat tırnak içinde söylüyorum kendini bir şeyhlerden sanan tipleredir lafım.. şimdi açtım kısaca göz attım başlığa burada google da bile aradığında çıkacak ilk olasılıkları yorum modunda ekleyenler sözüm ona format içindede ben benim için ne ifade ettiğini bana özgü bir dilde annatırken mi sözüm ona format dışı oluyorum.. bırakın şu özenti tavırlarıda yeni şeyler deneyin uçuk demiyorum yeni yoksa bir halt olmaz bu sözlükten 3 sene sonra kısır eksi modunda takılırsınız bir kısım yazarlarınız desarj olmak içim inciye filan geçer maazallah ne gerek var..
şimdi başlık sahibine hürmeten bi el-pençe mod takılıyorum ve bir duyguyu -yaşadıklarımdan birini- bu kadar içten anlatan bir başka kişi yoktur..
1 1 2 3 5 8 13'den sonra kişiliğimi koyacak yeri buldum sanırsam ama onun kadar içermiyim bilmiyorum yada içebilirmiyim yahut içmedende o duyguları insanlar müziğimizle yaşatabilirmiyim..
işte bütün bunlar benim aklımdan geçen olgular ister kestirip atın ister mikip atın...
who cares, who cares i'm already creep but i'm not a weirdoo what the hell am i doing here*, i don't belong there.. annayan annadı sanırsam kapanış artistik oldu ama lazımdı böylesi..