star tv ile tanidigimiz meshur amerikan dizisidir. en buyuk ozellikleri, yakalandiklarinda bir barakaya kapatilirlar ve orada bulduklari alet edevatlarla tank ya da zirhli arac yapip kacarlardi.
çocukluk yıllarımı mahalleden arkadaşlarla birlikte depolarda,atölyelerde , izbe yerlerde , birtakım kablo , alet edevatla bomba yapmaya çalışmakla geçirmeme neden olmuş efsane tv dizisi.bu diziyi 90 lı yılların başında çocuk olan her çocuk sevmiş ve takımın reisi olan hannibal in buyruklarına polat alemdar ınkilerden daha çok uymuştur.
Bir zamanlar Star da yayınlanan bir diziydi.A takımında,Hannibal takımın lideriydi,Murdock diye deli bir herif vardı,B.A baracus azmanıydı böyle bir sürü kolyeyle kuyumcu gibi gezerdi bi de ismini hatırlamadığım bir tane herif daha vardı o da kızları ayartmakla görevliydi.BA hiç uçağa binemezdi onun için bu adamı hep uyuturlardı iğneyle.Yanlarında kırmızı şerit olan Siyah GMC minibüsleri vardı.LEjyonerdi bu herifler galiba parayla milletin işini hallederlerdi.