arkadaşımın içinde bulundugu kahrolası derecede igrenç bi o kadar da salak durumdur.bende içinde bulunmuş kadar oldum yani.aglamıyor,aglıyoruz üzülmüyor,üzülüyoruz işte.anlıyacagın sözlük zor be.sen git o kadar yılını ver aptalın tekine sonra gelsin mal mal şeyler bahane edip yoruldum desin.hay ben senin yorgunluguna da.asıl ben yoruldum sözlük sabahtan beri telefonum ayrılık psikolojisiyle yazılmış isyankar mesajlarla dolup taştı.hayır yani o çocugu bi bulsam arkadaşımdan önce ben öldürecegim.öyle işte
(bkz: aptal sevgililer olmasa hayat ne güzel ne güzel)
yıllarınız beraber geçmiştir. planlarınızı, geleceğinizi ona göre inşa edersiniz.
herşey iyidir güzeldir.
seversin sevilirsin.
artık aileye çıtlatırsın ufaktan. ve kuzen tayfasıyla tanışmalar başlanılır.
daha sonraları önüne geçemeyeceğiniz olaylar cereyan eder.
bir gün bu sevdiceğiniz çıkar ve der ki; yapamıyorum. olmuyor.
ayakkabı değil bir numara büyüğünü alasın, kan değil ki tüküresin ve bitsin.
ama sen kabul edemezsin bunu sindiremezsin. yıllar vermişsin üstad yıllar. gençliğini vermişsin. millet neler yaparken sen bakmaya kıyamamışsın.
her şey unutulur. kavgalarımız, güzel günlerimiz, aşık olduğumuz o an, elini tuttuğum ilk mekan, üzerime döktüğün ilk kahve, her şey unutulur ama beni bu koca dünyada yapayanlız bırakıp gittiğin gün asla unutulmayacak. b
sürekli terkedilen biri olarak söyleyebilirimki, bir süre sonra insan bağışıklık kazanıyor. hata bunu avantaja bile çevirebiliyor,çünkü sonun nasıl olacağını hiç merak etmiyor, içinden geldiği gibi takılıyor...
koyar be seven adama. sırf bu uğurda çok sevdiğim, gerçekten aşık olduğum bir kızın karşısında çok küçüldüm. ona küfrettim, bağırdım, hakaret ettim. ben, insanlara zarar vermek istemeyen biri olmayı seçtim hep. zarar göreceğimi bile bile çoğu kez haksızlığa eyvallah dedim ama buna dayanamadım.
hayatım boyunca öptüğüm en tatlı dudaklara sahip insandın. hayatım boyunca unutamayacağım güzel gözlerin vardı. seni unutmayı zaten istemiyorum. ben değişirim, hareketlerim değişir de hissettiklerim değişmez.
Serçenin ölmesinde bile bir bildiği vardır kaderin.Şimdi olacaksa bir şey yarına kalmaz, yarına kalacaksa bugün olmaz.Bütün mesele hazır olmakta.Madem hiçbir insan bırakıp gideceği şeyin gerçekten sahibi olmamış, erken bırakmış ne çıkar, ne olacaksa olsun!
Nedense içimden gelmiyor umutlu yazmak
Terk edişler başlarken bu akşam
Terk eden de terk edilen de bensem ya
Ne denilebilir ki bu yenilgiye o zaman.
Bu akşam Belki de son satırlar yazılan
Bir başlangıca hazırlanmak yavaştan
Kabuğunu değiştirmek yürek yaralarının
Bir darbeden diğerine koşmak heyecanla! ...
Bu akşam Terk edişler başlarken
Yeşertmek umutsuzlukları mavinin soğuğunda
Damlatmak içine birkaç damla göz yaşını
Ve sorumsuzca geleceğe bir göz atmak
Bir başka zamanın, başka bir hainliğine hazırlanmak
Zaman, mekan, doğru ve yanlışa bakmadan
Özgürce yaşamak sevgiyi sahte heyecanlarla.
Bu akşam Terk edişler başlarken
Birleşmiş ellerimiz son bir umutla
Kavuşmuş dudaklarımız, içmiş sevdayı kana kana
Tüketip boş pembelikleri, kalmışız yine baş başa
Bu akşam Yarım şişe kanyak yanı başımızda
Biz kol kola sarhoşluğun kuytu yamacında
Yeniden bulmuşuz sevdayı, bıraktığımız köşe başında
aldatılmaktan ya da buna benzer sebepli bir şeyden daha çok acıtan olay. çünkü ortada bir sebep yoktur. iki gün önce biz ayrılmayız çok renkli ilişkimiz var deyip, ikinci günün sabahında karşı tarafın ayrılmak istiyorum demesiyle göt gibi kalınmasıdır.
hiç umulmadık bir anda zamansız cika gelen, sonrasında neden diye günlerce düşünülen,aglanilan,halsiz,bitkin kalinan. hayatına yeni bir çizgi çekmeye calışılsada unutulmayan, hala yaşantının bir köşesınde olan vazğeçilmesi zor olan birşeydir. ne olursa olsun 'unuturum' denilen ama üzerinden ne kadar süre geçerse geçsın hazmedilemeyen olaylar silsilesidir.
Sen her şey iyi gidiyor derken gün gelir bi anda sana önceden söylediklerinin tam tersini söyler ve seni terk edip gider o anda orda kalırsın göt gibi anlam veremessin çünkü senin için her şey iyi gidiyordur düzeltilmiycek bir şey yoktur ama kendisi artık bu ilişkiyi kafasında bitirmiştir bu yüzden yapılcak birşey de yoktur geriye hatıralar ile boğuşmak ağlamak vb tarzı eylemler kalır unutmaya çalışırsın denerken daha çok hatırlarsın daha derine batarsın, terk edilmek herkesin başına gelir belki ama herkes aynı ölçüde kendini kurtaramaz bu şeyden dilerim siz bunu okuyanların başına gelmez.