Ulan yine kim çıldırttı bu adamı?
Sakin sakin yazıyorken durduk yere adama ateş ettiriyosunuz zaten 35likler sınıfındayız. Yolun yarısı daha yeni gelmişken öldürmek mi istiyorsunuz?
Gidin kumda oynayın kardeşim ne işiniz var bizim kulüpte.
(#41138873) Süleyman soylu güzellemesi yapmış.
Sabah akşam demokrasi naraları atmak adına başlık açan tengir, Süleyman gibi sürekli yasadışı emir ve söylemlerde bulunan birini övüyor...
Geçen gün de şurada; (#41133992) no'lu entryde 'Akdeniz'de boşu boşuna harcanan doğalgaz arama paraları Mersinli çiftçilere verilsin diyen CHP'li vekili' eleştiriyordu.
Yeni bir 'piyasalar çok sıkıştı, ekonominin bekaası için akape'ye vericem' hadisesi is coming galiba. Hele ki Süleyman sevicilikten sonra çok net.
Yazdığı Entry de 15 artı oy almış. Peki ne diyor?
''SÜleyman soylu'nun polislere'uyuşturucu satanların kolunu bacağını kırın demesini destekliyorum.''
Böyle sığ bir yaklaşım ancak böyle bir sözlükte +15 oy alır zaten.
1- polisler onun bunun kolunu, bacağını kıracaksa adliyeler neden var?
2- polisler onun bunun kolunu, bacağını kıracaksa yasalar neden var?
3- polisin kolunu bacağını kırdığı kişilerin uyuşturucu satıcıları olacağı Ne malum?
4- 'uyuşturucu satıyorlar bahanesiyle' yarın muhaliflerin, farklı düşüncedekilerin saldırıya uğramayacağı garantisini verebilir mi?
5- böyle bir uygulamadan ve bunu desteklemekten sonra; bu sözlükte bir daha 'insan hakları, demokrasi ve özgürlük' hakkında ahkam kesebilir mi?
6- polis arabasına bindirdikleri kadına tecavüz eden polisler, Ali ismail'i öldüren polisler, geçen gün eylem yapan kadının götünü elleyen polisler... bunlarla mı milletin kolunu bacağını kırıp adalet sağlayacaksın?
7- Süleyman soylu'nun söylemlerinin 'suç olduğunun' Farkında mısın?
Gelelim Akdeniz'de doğal gaz arama meselesine... CHP'li vekil 'masraf oluyor' dedi diye adamı linç etmiş. Neymiş bunun için 2 gemi almışlar...
Rumlar orada doğalgaz aramaya başlayalı 3 sene oldu. Üstelik senin kıta sahanlığın olan yeri işgal ettiler. Sen ne yapıyorsun bu işgal karşısında? Susuyorsun, gidip anca Mersin ve Alanya civarında doğalgaz arıyorsun, onu da bulamıyorsun...
Akape gibi bilinçli olarak Türkiye'yi her yönden dışa bağımlı hale getiren bir siyasi örgütün doğalgaz bulup çıkaracağına inanacak kadar siyasi analizden uzak mısın? Ya bunlar daha dün tank-palet fabrikasını özelleştiren adamlar. Bitmedi; Rumlar şu an katarlı şirketleri de aramaya dahil ettiler, hani senin Süleyman soylu'nun partisinin kankası olduğu katar...
Gelelim bir diğer iddiasına. Demiş ki; 'akape tarımı bitirirken CHP ne yapıyordu?'
Adım gibi hatırlıyorum; sene 2011. Hani senin şu akape'ye oy verip fanatikliğini yaptığın zamanlar. Giresun'da yaşıyorum, genel seçim için Kılıçdaroğlu Giresun'a geldi. Ta o zamandan Fındıkları yollara döküyordu çiftçiler. Geldi ve dedi ki;
'Fındığın dünya payında %75 üretimi size ait ama borsası hamburg'ta.'
Sahi Fiskobirlik satılırken sen akape'ye oy vermiyor muydun?
Tekel satılırken sen akape'ye oy vermiyor muydun?
Türkiye gübre sanayi aş (tügsaş) satılırken sen akape'ye oy vermiyor muydun?
HEKTAŞ A.Ş. (Veteriner ilaçları ve Halk Sağlığı ilaçları)
Sütaş Malatya işletmesi,
Gemlik gübre sanayi a.ş,
Samsun gübre sanayi a.ş,
Kütahya gübre sanayi a.ş,
istanbul gübre sanayi a.ş,
Tokat Sigara Fabrikası
Bitlis Sigara Fabrikası
istanbul Sigara Fabrikası
Malatya Sigara Fabrikası
Samsun-Ballıca Sigara Fabrikası
inegöl Kibrit Fabrikası Taşınmazları
istanbul Tütün Mamulleri San. ve Tic. A.Ş,
Kastamonu Jüt ipliği Fabrikası Makine ve Teçhizatı
Kıbrıs Türk Tütün Endüstrisi Ltd. Şti.
TEKA ile Sigara San. işletmesi A.Ş.\'ye ait puro marka ve varlıklar
izmir Yaprak Tütün işletmesi Makine-Teçhizatı
Çamaltı Tuz işletmesi Müdürlüğü
Ayvalık Tuz işletmesi Müdürlüğü.
Bak bunların hepsi tarımsal satmalar. Daha kurum, sanayi, lojistik, liman özelleştirmelerinden bahsetmiyorum.
Bunların hepsi yapılırken sen akape'ye oy veriyordun. CHP ise hepsi için Meclisi önerge yağmuruna tutuyordu.
CHP vekilleri bu satılan kurumların işçileriyle beraber eylemler yapıyordu.
Sen ve senin gibiler ne diyordu peki?
'Devlet ticaretle uğraşmaz.'
Öyle popülistsin ki: CHP'ye vurmanın popüler olduğunu bilerek, bu bilinçle vuruyorsun.
CHP fetö ile beraber yürürlerken fetöye fetö diyordu. Sen o zamanlar akape'ye oy veriyordun.
CHP 'pkk ile pazarlık olmaz' dediğinde sen o zaman akape'ye oy veriyordun.
CHP şerefli komutan ve paşalarımız kumpaslarla içeri atılırken 'Ergenekon diye bir terör örgütü yok' diyordu. Sen o zaman akape'ye oy veriyordun.
CHP 'Suriye'de savaş çıkmak üzere, müdahil olmayın' dediğinde sen o zaman akape'ye oy veriyordun.
Şimdi söyle bana. CHP'nin hangi dediği felaket yaşanmamış? Gelmişsin bana 'tarım bitirilirken CHP ne yapıyordu' diyorsun.
Tarım bitirilirken CHP 'sen ve senin gibi akape'ye oy verenlere' tarımın bitirildiğini anlatıyordu.
Sen uyandın. Her şey bitti ve satıldı, öyle uyandın. Hatta 1 kasım 2015 erken seçiminde 'üff piyasa sıkıştı akape'ye veriyorum' diyen de sendin. Bugün de sıkışık piyasalar. Bak Süleyman soylu da 'popülist zırvalamalarıyla' senin gibi seçmenlere oynuyor. Verir misin yine oy? Verdikten sonra da hiç sıkılmadan 'yahu akape ülkeyi bitirirken CHP ne yapıyordu' der misin, Kara mizah örneği olarak?
Doğalgaz çıkaracakmış... her anlamda ABD'ye bağımlı olma sözüyle iktidara oturanların doğalgaz çıkaracağına inanıyor. Eczanelerde ilaçların %60'ı yok, kalmamış, gelmiyor. Bizim tengir budun 'doğalgaz çıkaracağız' diyor.
Yahu 'araba yapacağız, uçak yapacağız' diyen akapelilerden ne farkın var?
Çıkaracaksın da kime işleteceksin onu. Kime hat çektireceksin? Hangi tecrübeyle şirket kurup işlettireceksin? Tüpraş mı? Hani yine şu senin oy verdiğin zamanlar akape tarafından peşkeş çekilen? Aynı akape tarafından daha sonra üzerine vergi müfettişi salınan?
Hayal satmayı, hayal satanlara inanmayı bırakın artık. Kime satacaktın, kendine mi?
Yurtdışından alım için verdiğin taahhütler
Peki?
Popülist siyasetin sonu krizdir, felakettir, tükenmektir.
Az bile söylemiş. Uyuşturucu kartelini Canlı yayında Kafasına sıkarak infaz edin. Ama sadece torbacıları değil. Bu işin arkasında olan oc larını da. millet vekili kılıklı kaçakçıları da. işbirlikçilerini de. Yoksa asla temizleyemezsiniz. Çinde de kurşuna diziyorlar.
(bkz: #41141892) bakın şimdi arkadaşlar, ben hoşgörülü bir insanım.
ama şu sanal ortamlarda tahammül edemediğim 2 şey var.
1-küfür ve hakaret.
2-iftira.
alkolik oldum kardeşim bana iftira atmış.
bak hala kendisine "kardeşim" diye hitap ediyorum zira şu entryi okuduktan sonra attığı iftiradan dolayı benden özür dileyeceğine inanıyorum.
gördüğün gibi ben hayatımın her anında tarikat ve cemaatlerle mücadele etmiş bir adamım.
hatta bu sebeple temmuz 2009'da fetöcü hainlerin kumpası ile 6 ay da cezaevine girmiş bir insanım.
(bkz: 3 temmuz/#37103688)
buradaki süreci belgeleri ile de istersen sana atarım.
gelelim akp'ye oy verme meselesine, çünkü akp'ye oy verme meselesi bu olayla bağlantılı.
ben ilk olarak 1994 yerel seçimlerinde oy kullandım, o tarihten 1 kasım 2015 seçimlerine değin her seçimde oyumu hep mhp'ye attım.
7 haziran 2015 seçimlerinden sonra, bahçeli'nin yaptıkları ve koltuk sevdası yüzünden bir daha bahçeli olduğu süre boyunca mhp'ye oy vermemeye yemin ettim.
bu esnada da akp fetö ile ters düştü ve fetö'yü terör örgütü ilan etti, aynı şekilde yaptığı kürt açılımını da bitirerek terörle mücadele operasyonlarına başladı.
1 kasım 2015 seçim sürecine gelindiğinde bursa'dan üst sıralardan bir milletvekili olan müşterim ve onun danışmanı sınıf arkadaşım bu fetö ile mücadele mevzusunda bana söz verdiler ve hatta benden destek istediler. ben de buna istinaden ve şartlı olarak 1 defaya mahsus akp'ye oy verdim.
ama 4-5 ay sonra anladım ki bunlarda değişen bir şey yok, yine eskisi gibi eleştirmeye başladım.
sonraki seçimlerde ise 2017 referandumunda "hayır" oyu verdim, 24 haziran seçimlerinde de iyi parti'ye oyumu attım.
önümüzdeki yerel seçimlerde de bulunduğum şehirde millet ittifakı adayına oy vereceğim.
---------------------------------------------------
iftira-2;
şimdi sen yukarıda ne yazmışsın?
--spoiler--
adım gibi hatırlıyorum; sene 2011. hani senin şu akape'ye oy verip fanatikliğini yaptığın zamanlar.
--spoiler--
aynen bunu yazmışsın.
sen benim 2011 yılında akp'yi desteklediğim tek bir yazı belge gösterebilir misin?
asla.
-------------------------------------------------
iftira-3 ne demişsin?
--spoiler--
chp şerefli komutan ve paşalarımız kumpaslarla içeri atılırken 'ergenekon diye bir terör örgütü yok' diyordu. sen o zaman akape'ye oy veriyordun.
--spoiler--
ulan hadi bunları geçtim, "tüpraş satılırken akp'ye oy veriyordun" demişsin.
ayıp yahu.
al bak;
(bkz: tüpraş/#3279950)
bana tüpraş diyen alkolik oldum'un "tüpraş" ile ilgili tek bir entrysi yok üstelik.
bak misal sen şu yazının bir eşini benzerini göster bana türk basınında onu yazanın alnından öperim;
(bkz: the wall street journal/#16182445)
------------------------------------------------
fakat senin tank palet fabrikası ile ilgili tek bir yazına rastlamadım ne yazık ki...
--------------------------------------------
bütün bu yukarıda bahsettiklerimi yazmayı siktiret be, yargılandım ben.
hala da süren davalarım olduğunu sen biliyorsun.
neyse uzun lafın kısası yaptığın şey, iftira atmaktır.
uludağ sözlükte akp ile en fazla mahkemelik olmuş insana iftira attın sen.
gelelim süleyman soylu meselesine.
süleyman soylu benim babamın oğlu değil.
dediğim lafta da bir şey yok.
bana göre soylu akp'nin içindeki adam gibi tek adam.
taciz tecavüz olaylarını bilmem, tabi ki de desteklemem.
ama uyuşturucu satıcılarının bacaklarını kırın lafını desteklerim.
şunu bil.
her zaman söz uçar yazı kalır.
benim yazılarım orada olduğu gibi duruyor.
dileyen girer bakar 2011'de ne demişim, sonra neler yapmışım, nasıl eleştirmişim bakar ondan sonra gelir konuşur.
kötünün iyisi, onu iyi yapmaz sadece daha az kötü yapar.
bir içişleri bakanı hukuk devletinde "uyuşturucu satanın bacaklarını kırın" diyemez, halka kendi adaletini dağıtması yönünde gaz verip bunu meşrulaştıramaz. aynı şekilde iki çocuğun olması, senin bunu meşru kabul edeceğin bir gerekçen de olamaz.
aynı bakan bir kadına yapılan olumsuz bir hareketi "zaten babası x ten tutuklu kendi x örgütten" diyerek o hareketi yapanı da akladı bunu desteklemiyor olabilirsin ama neticede bu tepki de aynı bünyeden çıkma. her sepette çürük yumurta olur önemli olan bunu ayıklayabilmektir.
süleyman soylu milliyeteçi çizgiden bir insan olabilir, ama açıklamaları doğru değildir, sırf sen bu açıklamaları da begeniyorsun diye de bu onu iyi bir siyasetçi yapmaz. insan iradesine ipotek konamaz bu nedenle seçim ve tercihler özneldir.
ancak bakan koltuğunda oturan birinin öznel olaylar için genelleme yapması, hem hukuki açıdan yanlıştır hem de sosyolojik açıdan çok farklı sonuçlar doğrurur. ne demişler, kibritle oynayan ya kendini yakar ya evini bu yüzden.
'Ben kasım 2015 hariç akape'ye hiç oy vermedim, bana iftira atıyorsun.
Kasım 2015'te ise milletvekili bir arkadaşım terörü bitireceklerine dair bana söz verdiği için oy attım.'
Söyledikleri bunlar.
1- evet; kasım 2015'ten önce akape'ye oy vermemişsin. Kabul ediyor ve düzeltiyorum.
Ancak bundan sonra söylediğin ve bana anlattığın şeylere bu noktadan sonra daha sert yanıt vereceğim, çünkü saptırıyorsun.
1- seni akapeli bir milletvekili arkadaşın fetö ve pkk ile mücadele edeceklerine inandırdığı için oy verdin ya. Sözlükte neden '12 işçi çalıştırıyorum, ekonomi bozuldu, bu yüzden akape' dedin?
2- madem akapeli değilsin, ikna edildiğin için verdin...
Fatih portakal ve ismail küçükkaya'ya 'pkklı, hdpli teröristler diyecek kadar Ne ara aktroll oldun?
3- Fatih portakal ve ismail küçükkaya'ya 'pkklı, hdpli, chpli' dediğin için özür dileyecek misin? Bu yakıştırma yüzünden ayriyeten CHP'lilerden özür dileyecek misin?
4- (#30068661) 'tatlı su solcuları boşa umutlanmasın, istikrar, büyüme' deyip, solcularla takışacak kadar 'akapeli olmak' kalkıp da 'bir arkadaş ikna etti diye akape'ye oy verdim' demekle açıklanabilir mi? Bu arkadaş seni nasıl politize etti böyle? iyi ki ışid'li değilmiş. Fatih portakal'a, ismail küçükkaya'ya, solculara saldırtacak kadar politize ettiyse, maazallah sana orayı burayı da bombalatırdı.
5- 1 kasım 2015 sonrası ekonomik istikrarından memnun Musun? Ekonominin şu hale gelmesinde 2015'te oy verdiğin için kendini pay sahibi hissediyor Musun?
6- 'akapeli milletvekili arkadaşın ikna etmiş ya seni.'
Başbuğ Erdoğan diye başlık açacak kadar nasıl bir iknadır bu?
Telefonda 'emanet oy' gibi konuşuyordun. Ben akapelilerin bile Başbuğ Erdoğan dediklerine şahit olmadım ama sen demişsin. Bu nasıl emanet oy, adamı Başbuğ ilan edecek kadar?
7- aynı erdoğan için 'çekemeyen anten Taksın' yazan da sensin. (#29427635)
Şu an hangi anteni kullanıyorsun?
'Sizin gibi zübbelere inat vallahi rte'yi Başkan yaptıracağız' diyen sen değil misin burada?
Rte'ye oy vermeyenlere; 'şu unutulmasın ki, rte'yi istemeyenler, çocuğuna ilaç alamadıkları günü, hastanelerde senet imzaladıkları günü özleyenlerdir. az insan olun.' Diyen sen değil misin?
Bu bir arkadaş tarafından ikna edilmenin çok daha ötesi değil mi sence de? Tıbbi bir vaka olduğunu düşünmüyor Musun?
Tamam kabul. Bilmeyerek de olsa,
2015 öncesi akape'ye oy verdiğini iddia ederek sana iftira atmışım. Lamı, cimi yok.
Fakat 2015 kasım dönemini anlatırken ya işine geldiği gibi anlatıyorsun, ya yalan söylüyorsun ya da kendini öyle inandırmışsın.
Bana 'akapeli arkadaş ikna etti' diyorsun, sözlüğe 'işyerimdeki işçiler için' diyorsun.
Bunların hepsi oy verme sebebidir, bunu tartışmıyorum. Ama bu söylediğin bahanelerin hiçbirisi Tayyip'i 'Başbuğ ilan etmen saçmalığını' açıklamıyor. Akape'ye oy vermeyenlere 'yavşak deme kibrini' normalleştirmiyor.
Bak bir şey anlatayım. 7 haziran 2015'te MHP'ye oy verdim. Son seçimde iyi parti-Muharrem ince kombini yaptım.
Ama aradaki fark Ne? Ben solcuyum, solcu olmaya devam edeceğim.
O dönem politikalarını beğendiğim partilere oy verdim. Ama senin gibi kimseye yavşak demedim. MHP ya da iyi parti'nin 'trollüğünü' yapmadım. Sadece politikasını beğendiğimi ve oy vereceğimi söyledim. Bak ben MHP'de basın danışmanlığı yaptığım halde trollüğünü yapmadım. Profesyonel bir işti, gittik alnımızın teriyle çalıştık. Oyu da çalıştığım için değil, nasıl emek harcadıklarını gördüğüm milletvekili adayları için verdim. Kimse de beni 'döneklikle' suçlamadı. Çünkü ben sadece oy verdim, kimseyi 'başbuğ' ilan etmedim. Akapelilik yaparak hiçbir gazeteciye senin yaptığın gibi 'terörist' demedim.
31 mart 2019 günü oyum CHP'ye. Adayını beğeniyorum ve seviyorum çünkü. Sevmeseydim oy kullanmazdım. Ya da iyi parti aday çıkarsa iyi parti'ye atardım. Ama iyi parti'ye atarken iyi parti trollüğü de yapmazdım.
Buradaki mesele de akape'ye oy vermenden çok 'aktrollük' yapman meselesidir.
Ben hakkında söylediğim yanlış şeyleri kabul ettim. Peki sen edecek misin?
alkolik oldum ile tartışmasını okudum. tengiri kesinlikle haklı buldum. tengir entrylerinde gerek uyuşturucuya karşı olan tutumundan gerek pkk ya olan tutumundan ötürü süleyman soyluyu sevdiğini sempati duyduğunu dile getirmiş. yani tengirin bunu beyan etmesi onu ak partili yapmaz veya onu ideolojisinden uzaklaştırmaz. bu sadece ideoloisinden sıyrılıp fikrini nesnel kalıplar içerisinde ifade ettiğini gösterir.
hiçbir vekil veya bakan çıkıp soylu gibi hdp li milletvekillerine siz teröristlere destek veriyorsunuz kandili başınıza yıkacağız diye söylemlerde bulunup tartışmayı nerede kavgaya varacak kadar fitilini ateşlediğini görüüdünüz mü? mert ve cesur bir adam gibi adam süleyman soylu.
(bkz: #41143668) bana böyle eleştirilerle gel canımı ye.
ben bunları zaten kabul ediyorum.
1 defa 1 kasım 2015'te oy verdim bunlara. vermez olaydım, pişman oldum. zaten 4-5 ay sonra da en sert şekilde eleştirilerime devam ettim.
bunu daha kaç kez yazayım?
benim sana kızdığım ve gücendiğim konuyu yukarıda yazdım.
sen bana iftira attın. benim kızdığım konu bu.
bu ülke benim verdiğim 1 oy ile battıysa madem allah benim belamı versin. demek ki bütün suçlu benim senin gözünde...
yani benim 1 kasım 2015 öncesi akp'yi eleştirdiğim binlerce entry dururken o 6-7 aylık dönemde yazdıklarımla bütün suçlu olarak beni görüyorsan da sen bilirsin.
tengir budun olarak 26.09.2016 tarihinde girmişim, o tarihten beri yazdıklarım ortada.
gelelim fatih portakal ve ismail küçükkkaya'ya.
ismail'i samimi bulmuyorum pek, ama fatih portakal şu an türkiye'nin en güvendiği isimlerden biri.
chp'nin de hali ortada.
chp'nin içindeki vatanseverler tasfiye edildi, kürt sevici ve hatta pkk destekçileri parti içine dolduruldu.
bunu en baba chp'liye sorsan dahi inkar etmez.
örneğin, seyit rıza adlı terörist için anma törenleri düzenlediler.
ha chp seyit rıza'yı anarken akp ne yaptı?
o da terörist şeyh sait iti için anma törenleri yaptı ismini meydanlara verdi.
(bkz: akp nin şeyh said i chp nin seyit rıza yı anması/#39764601)
ben her ikisini de eleştirdim mi?
eleştirdim.
zaten akp=chp.
ikisi de aynı şey. ne parti içi demokrasi var ne milli hassasiyat.
neyse.
gelelim "başbuğ erdoğan" eleştirine.
o tamamen bir ironiydi. benim kabulümdeki tek başbuğ mustafa kemal atatürk'tür, o'nun dışında başka bir başbuğ kabul etmem.
"vallahi de onu başkan yaptıracağız..." lafına gelirsek, onu başkan yaptırmamak için neler yazdığım ortada.
(bkz: #31134573)
(bkz: #33268894)
(bkz: #35013954)
(bkz: #39798293)
aradan 4 sene geçmiş.
koca bir 4 yıl.
koca cumhurbaşkanı, bakanlar, vekiller kandırılmış, bir gariban tengir budun(ki o zaman tengir budun yoktu) 6-7 ay kandırılmış olamaz mı? benim böyle bir lüksüm yok mu?
ama şunu bilmelisin ki, akp'yi güçlendirenler ve iktidardan indirmeyenler senin gibiler.
bak 7 haziran'da sen de benim gibi mhp'ye oy vermişsin, ben o gün mhp'ye verdiğime pişmanım, tıpkı 1 kasım'da akp'ye verdiğimden pişman olduğum gibi.
ben her zaman yanlışlarımı kabul ederim. hatta düzeltmeye çalışırım. ama kimseye iftira atmam.
sana hala kırgınım, çünkü iftiraların için hala özür dilemedin benden...
(bkz: #41156635) çocuğum biz bu saçları değirmende ağartmadık.
ilkokul 4. sınıftan bugüne değin tarih okuyorum, araştırıyorum ben. ki bu da yaklaşık 32 seneye tekabül ediyor.
bu 32 sene boyunca okuduğum kitap sayısını var sen tahmin et.
hilal ve yıldızlı bayrak ilk defa bizanslılar tarafından kullanılmıştır yazmışsın, bu da senin cehaletini gösteriyor, kusura bakma.
burada sen ay-yıldız'ın köklerini bizans'ta arama bence, bizans'ın bunu nereden aldığına bak.
bizans kültürüne ay yıldız nereden geçmiş?
etrüsklerden geçmiş.
(img:#1813414)
etrüsklerin de ta truva'dan başlayan turani kökenlerini daha önce pek çok yazıda anlattık zaten.
Eşcinsel haklarından bahsedilen bir dönemden bahsediyoruz arkadaşlar. Çoğunuz bilmez ama Aihm protokolünün altında tayyibin imzası var bugün. Kılıçdarın şikayeti bu imzaya dayanarak geçerli sayılıyor. Bir dönem bu ülkeyi gerçekten de iyi yönettiklerini yerli yabancı bütün tarafsız otoriteler söyleyebilir.
Toprağım ameliyat olmuş geçmiş olsun. Efendi adamdır severim. Derim ki Aynı bayrağa hizmet etmesek te rakibin her zaman temiz ve dürüst olsun. Vatanperver ve milliyetçi bir adamdır.
Edit: kendisine katılıyorum. Öyle ikide birde nick değişmez. Bence de değiştirme reis böyle kalsın. Yiğit namıyla anılır.
batıl yunan tanrılarını ( haşa, tanrı değiller elbet ) sözlükte gözümüze sokma çalışan bir adet yazar.
yahu sen şurada bir ayet, bir hadis yaz. bu ülkenin gençleri ne yapsın afradotu, zeus'u. apelloyu. bunlar din-i mübin islama ters şeyler. gençleri zehirlemeyin.