Kesinlikle kadının suçudur. Kadın dediğin evinde oturur kardeşim ne işi var sokakta, saat üç üç! Yok artık. Düşünsene ya resmen sokağa çıkmış! Başı da açıkmış zaten sktiredin siz onu. Tabii ki tecavüzcüye edilecek söz yok ben onu savunmuyorum da 3 yani. Tövbeee. Erkek haliyle o saatte çıkamıyor insanlar el insaf be! Mesela trafik kazaları. Ya düşünebiliyor musunuz arkadaşlar yaya karşıdan karşıya geçiyormuş, geçerken duran arabaya çarpmış ve ölmüş. Bu kadar olur! Yazık değil mi arabaya senin o trafikte ne işin var orada? Otursana oturduğun yerde. Hele şu suriyeliler yok mu! Senin ne işin var suriye'de de bombalanıyorsun! Resmen aranıyor bu insanlar ben sokakta dolaşayım da bomba kafama düşsün diye! Hadi onu geçtim, geçen gün, allah günah yazmasın, camdan bakıyorum, az kalsın tecavüze uğruyordum da sokakta duran damacana son anda adamın dikkatini çekti de kurtuldum çok şükür! Allah affetsin tecavüze uğrayanları, ıslah etsin! Ne suçu günahı var bu adamların da gece gece önlerinden geçip tahrik ediyorsunuz?! Pis orospular! Aranıyorsunuz hepiniz var ya... Tayt giymeler, dekolte açmalar falan... Pislik şerefsiz adi orospular!
Edit:kız da demiş ne kadar da kinayeden anlamayan bir beyinsiz!
''Kadınlar tecavüze uğradıklarında
”imdat” diye bağırmamalılar
”yangın” diye bağırmalılar.”imdat”
diye bağırırlarsa kimse gitmez
ama ”yangın” diye bağırırlarsa
herkes gider.”
kişiye tecavüz zinadır (erkek yaptığı halde suç bayanlarda kalır erkekler daha masum görülüyor ne yazık ki verilen cezalardan belli) özel hayata tecavüz gizlilik hakkının ihlalidir ama her türlüsü kul hakkıdır denenmemelidir ahirette cezası ağırdır Allah korusun hepimizi inşaallah.
--spoiler--
Diyarbakır'da 2013 yılında 14 yaşındaki Z.B.'yi başına taşla vurup, bayıltarak tecavüz eden ve hamile kalmasına yol açan 22 yaşındaki Y.T.'ye duruşmadaki saygın tutumu nedeniyle indirim uygulanarak 11 yıl 8 ay hapis cezası verildi.
--spoiler--
gencecik bir çocuğun hayalleriyle oynayan bir hayvanın aldığı ceza.adalet işte.insanlık bitmiş.başka vakalar duymaya devam.kanun açık verdikçe bu pislikler yapmaya devam edecekler.olacak yine kadınlara,kızlara,ailelere olacak.
Geçen bir tecavüz haberi okudum,neresi olduğunu unuttum.
adam16-17 yaşındaki Rus kızına tecavüz ediyor,herifin bahanesi şu;ne yapayım,karşı koyamadım,karımdan daha güzeldi..
evet işte böyle bir ülkede yaşıyoruz.tecavüz bahanesi çocuğun,adamın karısından daha güzel olması..