baykal video olayındaki manşeti ile beni dumura uğratmış gazetedir.
zira vakit'e baya sert girmiş üstü kapalı şekilde. aynı şekilde baykal'ı da üstü kapalı savunmuşlar.
lan başımıza taş falan yağmazsa iyidir.
neyse bugün 2 şehit daha verdik.
yarın manşetten pkk lafı etmez, tsk suçlu deyip günah çıkarırlar yine.
gazete yazarı olabilecek potansiyele sahip olmayan kişilerin içerisinde yazarlık yaptığı (ya da yazarlık yaptıklarını sandıkları) gazetemsi. gazete bayisinden mizah dergilerini bulmadığınız da okunmak için tercih nedeni olabilir.
Bu ülke tarihinde pek çok propaganda yapılmıştır. fakat bunların en başarılısı bu gazatedir. basarı yazarların degildir arkasındaki maddi güce aittir. Tabii ki buna başarı denilirse..
bazı vatandaşlarımız Ahmet altan yazarının bazı yazılarını kopyalamışlar. Görüyorum ki bu adamı gerçekten de aydın ve entellektüel sanıyorlar. Ahmet altan son derece dengeli giderek hepimizin yıllarca bagırdıgı dogu batı kardesliğine bir anda sahip çıkmıs hatta sanki biz tam tersini soyluyormusuz gibi de üstümüze varmıstır.
ve saf insanlarımız bu yazıları okurken "evet iste bak ne güzel yazı" diyerekten adamın tüm yazılarının iyi niyetli olduguna karar verebiliyorlar..
Unutmayın malum helikopteri düşüren de NTV'ydi öyle dememişmiydi A.A. ! Tam bir propagandacı ve aylık bilmem ne kadar yabancı yardımı alan başarılı propaganda yazarlarımızdan biridir. gazeteyi de okuyup inanan insanlar zaten vatanı icin bir yarar saglamaktan aciz oldukları icin kaybedilmiş vatandas olarak bakılmaması gerekir.
öğretmenleri bile gözünü kırpmadan öldüren insan bozuntuları özgürlük savaşçısı bunlara göre, tsk ve cumhuriyet değerleri ise tek ve gerçek düşman. içinde bulunduğu toplumun değerlerine karşı bu denli büyük bir nefreti insanın aklı hafsalası almıyor.
yaptığı kaliteli, objektif haberlerle her geçen gün okuyucu sayısını artıran türkiye'nin tarafsız gazetesi. ulusalcı geçinenlerin korkulu rüyası olmaya devam edecektir.
türkiye nin yakın geçmişine dair inanılmaz bir yazı var. taraf lan bu yalandır kesin diye gerizekalılık etmeden okuyun bi. oyun lan valla zarar etmezsiniz.
zamanında aziz nesin'in kellesi için 250.000 amerikan doları (!?) ödül koyan bir şeriatçıya, Mehmet Ali Şadoğlu'na, 5000 liralık reklam için yalvaran gazete.
şadoğlu, genelkurmay'a karşı olduğu için taraf gazetesine reklam veriyor. şöyle diyor: "taraf Gazetesinin Genelkurmay oligarşisine karşı millet lehine duruşu herkes gibi şahsımı da etkilemiş, haklarında hiçbir bilgim olmadığı kuruluşa hem maddi hem de manevi desteği zorunlu hissetmiştim. Bu sebeple kendilerine büyük bir bütçe ayırmış, hiç ihtiyacım olmadığı halde sadece destek amacıyla bir yıl boyunca her gün yayınlanmak üzere gazetelerine reklam vermeyi uygun görmüştüm"
sonra bir arkadaşı uyarıyor şadoğlu'nu: "Taraf Gazetesi ve yazarları zannettiğin gibi dürüst, ilkeli ve adil değil, her biri gizli mason ve liberal olup sivil inisiyatif makyajıyla Müslüman halkımızı devşirebilmek amacıyla sömürüyorlar, vahiy karşıtı felsefelerinden dolayı adın kirlenecek. savunduğun islam'a düşman olan bu kuruluştan uzak dur."
şadoğlu verdiği reklamı geri çekmeye kalkınca, taraf gazetesi de (kendi deyimiyle) yalvarıyor.
alın siz süper demokrat gazete sığlığı.. ya da zavallılığı mı desek..
traji komik bir iddia daha ortaya atmış gazetedir. rte nin yatak odası fantazilerini Vatansever Kuvvetler Güç Birliği Hareketi tarafından dinlendiğini savunmaktadır. allah akıl fikir versindir, hep diyorum bu gazeteden çok iyi bir mizah degesi olur diye.
ilk haberleri de "albay dursun çiçek, başbakan erdoğan ın takımı kasımpaşaspor a başkan olmak için eylem planı hazırladı, bu planın altına imzasını da attı, şimdi bu ıslak imzalı belge aranıyor" şeklinde olmasını bekliyorum...
tsk'yı hedef gösteren, saldıran ve tek amacı cumhuriyet değerleri olan gazete.
ben demiyorum. kendileri zamanında şu utanmaz manşetle kanıtlamıştı bunu.
yahu balyoz darbe plani gercekse aferim bulmuslar. ama polisten yargidan once nasil dosyalar bunlara geliyor?
birde akp 7 yildir iktidar darbe olacaksa neden daha olmadi. ayrica amerika ve halk in sifir destedigi var ne darbesindan bahsediyorsunuz.
olay akp nin yargi karariyla kapatilmasidir. hukuk kurallarini cignerseniz partiniz kapanir. bakin bugun ispanyada bir parti bolucu oldugundan ve hukuku cignediginden kapandi ve baskani 2 yil hapis cezasina carptirildi.
haberlerini genelkurmayın doğruladığını iddia edecek kadar mallaşan okuyucu parçalarına sahip gazete. doğru olabilir, araştırıyoruz denmiş açıklamada. ama işte dedik ya kereste diye, götünden element uyduruyor.