prison break'in "bir türlü ölmedi be! ama ölmesin böyle daha iyi!" karakteri.
küçücükken babasının sözlük ezberlemeye zorlamasının tek iyi yönü güzel bir aksan ve kelime haznesine sahip olmasıdır. dinlerken en anlaşılmayan, en karışık cümleleri t-bag kurar dikkat ederseniz.
forum / cet tarzi entry girdi diye caylak olmus yazar. ama yaptiği basin aciklamasinda ' pişman değilim . bir daha olsa yine yaparim ' diyerek moderasyona gözdağini vermiştir. gerekirse uğruna t bag caylakliktan kurtulsun diye kampanya bile düzenleriz o derece yani. 4 gündür özlenendir. cabul gel halime ay pardon t bag . sepetlerini ve forum / chat tarzi entarililerini özledik .
ek olarak belirtmek isterim ki ; caylak olmasina cok üzüldüm desem yalan olur.
Sonacılar Scofield'i Hotbox'a koyduklarında Bellick'e sarf ettiği "See if he has a tattoo to get out of that one." lafıyla gönülleri bir daha fethetmiş Prision Break yıldızı.
her ne kadar şerefsizin önde gideni olsa da, babası ile ilgili yayınlanan sahneler izlendiğinde, öyle bir o.ç.nun oğlu olunca yaptıkları az bile diye düşünülebilir.
hemen hemen lost dizisindeki benjamin linus karakteriyle eşdeğer karakter. ne isterlerse inanılmaz zeka oyunlarıyla, ali cengizlerle hallediyor ikisi de.
prison break dizisinin piçi. nerde menfaati var oarada yer alan karekter. yine dizideki iki elamanımda biri. diğeri için (bkz: paul kellerman) gerçi nu daöldürdüler ya neyse. mari tbagiyaşatın lan.
gün itibariyle çaylak yapılmış, "tüh yazık oldu !" yazarı.
hangi nedenle çaylak yapıldığı konusunda ki araştırmalar ise isviçreli bilim adamları tarafından hummalı bir şekilde devam ettirilmekte. moderasyonun "bugün kimi çaylak yapsak acaba ?" çalışmaları dahilinde gerçekleştirdiği kura çekimi sonrasında bu durmun ortaya çıkmış olabileceği ihtimali üzerinde duruluyor...
şaka bir yana, yeşil sahalara geri döneceği günü de iple çekiyoruz...
3. sezonda hayranlarını üzen, sezon finalinde sona'da şov yapması neticesinde 4. sezonda bomba gibi olacağı tahmin edilen, zamanla müthiş hayran kitlesi oluşturmuş olan piskopat.
4 gb lik flash diski dolduramayan yazar. (bkz: 4 gb lik flash diski doldurmak)başlıkları alt alta okudum bunu buldum sana, utanmadım yazdım. doğum günün kutlu olsun, bir de cebin parayla dolsun desem tam olacak ama üzgünüm bu utançla yaşayamam. gün gelir bi manita yaparız bizi entrylerimizden tanımaya çalışır alimallah rezil olmayalım. onu geç de yaş kaç oldu hacı baya var diyollaa..
şimdi bir de sms sözleri sitesinden arak bir kutlama yapacağım biliyorum çok sevineceksin. *
tonton bir nine olduğunda bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel günler seninle olsun. doğum günün kutlu olsun.
dikkat! bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilekler içermektedir. bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! şimdi bu mutluluğuna sımsıkı sarıl ve ümidini koskoca bir yıl boyunca hiç yitirme! aşkta, parada, sağlıkta her zaman kazanmanı dilerim. sensiz bir hayatta kime gerçekten "dostum" diyebilirdim bilmiyorum. iyi ki dogdun. nice mutlu yaslara...
nickinin tam tersine ciddiyeti ve karakteriyle tanıyan herkesin çok sevdiği dost yazar. doğum günü kendisi için en güzel hayallerin gerçekleşeceği bir senenin başlangıcı olur inşallah.
saçlarını yıkar yıkmaz evden çıkınca andrea pirlo modunda zirveye gelen, azarından dolayı tüylerim diken diken olacak şekilde korktuğum *, müthiş dans şovuyla geceyi renklendirendir.