ekran başında baya baya şahsımı ağlatmış insandır. sözlüğe saldırarak orgazm olan itlerin gazına gelmiş, o hayvanlardan daha beter entryler girmiş, sözlükte muhabbet etmiştir.
ben bu adama "yazar değil" derim. ama bakıyorum, 2. nesil, entry sayısı olmuş 3500. bu adam bunu yaptıysa, kime ne diyeceksin sen sözlük?
içinde bulunduğumuz şu kriz ortamında tasarruf yoluna giderek 3 yaşgününü tek bir kerede yaşayan yazar.
(bkz: #4575655)
(bkz: #4575576)
(bkz: #4575561)
prison break karakteridir. neden se senaristler tarafından iyileştirilme çabaları vardır. fakat rol oyle canlı bir hale gelmiştirki " uğraşmayın lan boşa, ben T-bag im yani kötüyüm" demiştir adeta senaristlere. son zamanlarda profesyonel çakallıktan, sıradan ispiyonculuk sınıfına düşmüş kişidir.