solcu olmayan, olan solcu retoriklerini de bırakması gereken gazete. her ne kadar kemalist olmasam dahi kemalizm centrist bir fikirdir. zorlasan merkez sol olur. artık şu boktan sosyalist söylemleri bırakmaları lazım.
yobazların anasını belleyen gazetedir. ulusalcıların akit'i yandaş falan diyen var. eee ya ne olacaktı sikik herifler? şu durumda ülkede yüzde yüz tarafsız ve objektif bir gazetenin basılacağını falan beklemek dangalaklıktır. ayrıca kaç tane tarafsız gazete gördünüz amk?
tek doğru haberleri sağlık köşe yazısı burçlar spor falan siyasete geldiği an yalan dolan algı yapma yönünden 1 numaralı gazetedir.. gerçekten çok yazık..