suskunlar

entry1204 galeri33
    1093.
  1. Türk televizyon tarihinin gördüğü en iyi dizilerden biridir. Ayrıca Ahmet Kaya'nın şarkıları ile gönüllerde ayrı bir taht kurmuştur...
    0 ...
  2. 1094.
  3. ne ağladık beeeee.
    sağlam diziydi.
    fakat ne ağladık be.
    sarıııııı.
    4 ...
  4. 1095.
  5. amerikaya satilan ama ilk sezon sonrasi iptal edilen malak dizi.

    neyseki amerikalilar hala diziden anliyor.
    1 ...
  6. 1096.
  7. Hayatında en büyük başarısı yabancı dizide sezon bitirmek olanların laf attığı dizidir.
    Kaliteli bir dizidir, sevdirmiştir kendini.
    Özellikle anlatıcı olarak konuşan karakterin her repliği alıp bir köşede saklanılasıdır.
    2 ...
  8. 1097.
  9. ilk sezonu harika ikinci sezon biraz bozsa da gene iyi olan diziydi. evet.
    4 ...
  10. 1098.
  11. Bir öküzü bile hüzünlendirebilme potansiyeline sahip, son bulmuş dizi. Gayet başarılıydı.
    3 ...
  12. 1099.
  13. 1100.
  14. cinsiyet ayrımı yapmaksızın gözlerden yaş getirtebilen, geçmişte çocukların hapishanede neler yaslayabilecegini gözler önüne seren ve yaşadıklarına rağmen susup hayatına devam eden kişilerin hikayesini anlatan, bitmiş bir dizidir.
    show tv'de yayinlanmistı.
    5 ...
  15. 1101.
  16. tekrar başlanıp sindire sindire izlenesi dizi. evet.
    4 ...
  17. 1102.
  18. 1103.
  19. 1104.
  20. içim gidiyor. sarılamıyorum. çok saçma...
    5 ...
  21. 1105.
  22. en acıklı sahnelerinden biri her izleyişimde gözlerim yaşarır: http://goo.gl/zwmLCV
    2 ...
  23. 1106.
  24. Türk dizi tarihinde ilk beşe girer. Benim sıralamamda üçe girer.
    5 ...
  25. 1107.
  26. insanı yakıp bitiren dizidir. Ağlamadan izlenilecek sahneleri bence çok azdır. Dertlenmek istiyorum diyen açsın izlesin.
    3 ...
  27. 1108.
  28. 5 bölüm üst üste izleyince kendimi kuyudibinde gibi hissediyorum.
    5 ...
  29. 1109.
  30. kardeş gibiydiler ve ezel'in birleştirilmiş haliydi.
    1 ...
  31. 1110.
  32. Bize ahmet kayayı sevdiren bir o kadar da ağlatan dizi.
    4 ...
  33. 1111.
  34. Bir gün okuldan geldim. ev arkadaşım, hayatında hiç bir kere bile üzgün görmediğim insanı, ağlarken yakaladım. Sonra bende izledim cidden insan çok acayip oluyor diziyi izlerken.ilk sezonu kesinlikle çok kaliteliydi sonra malesef bozdular.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1160051/+
    15 ...
  35. 1112.
  36. bir daha böylesi gelmez televizyona.

    her bölümden sonra "ben büyüyünce ecevit olucam ehehe" modunda geziniyorum, bu nasıl bir karakter ya.

    tam saatlerce izleyip ağlanmalık.
    1 ...
  37. 1113.
  38. Gerçekten başarılı bir televizyon çalışması. Adamı intihara sürükler...
    2 ...
  39. 1114.
  40. en güzel türk dizilerinden biridir. bu diziyi izleyip hiç ağlamayan duygusuzdur, çok nettir bu.
    2 ...
  41. 1115.
  42. Bir an heyecanlandım tekrar çekilecek diye ama yine hüsran.

    Kaliteli dizi.
    1 ...
  43. 1116.
  44. 2 ...
  45. 1117.
  46. üniversitede ilk yılımın dizisiydi. birinci sezonu kusursuz olmakla birlikte, ikinci sezonunda beklenen heyecanı verememiştir.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük