Berk Hakman diziyi daha da güzelleştiriyordu. Sonra kaçakta oynamaya başladı o da bugün bitti bu adamın oynadığı diziler bitmesin yahu özellikle bu tip rollerde.
hem kitap olanı hem dizi olanı çok iyidir. ezelden sonra ikinci bir kült olmuştu suskunlar. murat yıldırım ve diğerlerinin efsane bir iş çıkardığı ilk sezon hafızalardan silinmez. maalesef ezeldeki gibi ikinci sezonda çok bozdular.
ve uzun ihsan efendinin puslu kıtalar atlası ile beraber en iyi kitabı. hele bir kalın musa karakteri var ki cimri misali tarihe geçecek kalitede bir tasvir...
türklerin yaptığı en iyi dizlerden biriydi. konunun üstüne seçilen müzikler çok iyiydi uzatmadan tadında bitirilmesi güzel oldu bence ayağa düşmedi dizi.
senaryosu ile birlikte Amerika'ya satılmış dizidir. orada da en az Türkiye'deki kadar tutacagına eminim. kaçırmadan izleriz onu da, hehe. suskunlar fc.
bir pozantı cezaevi vakası daha gündeme gelmesin diye yayından kaldırılmış olan dizi. malum ülkemizde bir sorunun derinine inip onu çözüme kavuşturmak hiçbir zaman ilk seçenek olmamıştır. olayı örtbas etmek gündeme gelmesini engellemek gayet yeterli bir çözüm oluyor kimileri için.
finaliyle adamın amına koyan dizidir. yetinemedim defalarca kez daha izledim ve bi kaç kez daha izlerim sanırım. türk standartlarının çoook çook üstünde.
birinci sezonu mükemmel olan ikinci sezonu ona göre aşağıda olsa da televizyondaki dizilere fark atan yapım. birinci sezonun sezon finali bana göre efsanedir. evet.
Her bolumu tek başına sinema filmi kalitesinde olan erken biten çok sevilen olsa da izlesek dizisidir. Sarıdır bilaldir ula.
Bize kalan espri cümlesi; yalan! Demeyin yalan.