eline koluna ağzına hakim değil bu.
yarışmayı kazanıyor begüm, sonrası aferin bebeğim bitanem... bu ne lan. sonrası sarılıp duruyor tabi.
bu arada derbiyi izlerken begüm e sarılışı ve begüm ün serhat ı itmesi sadece benim dikkatimi çekmemiş.
diskalifiye edilmeli.
Elensin ama türkiye' ye dönmesin. Dominikte kalsın. Hatta sırf o gelmesin diye begümde dominikte kalsın. Ama çiftleşmesinler o adamın çocuğu kesin kendini öldürür.
kazanılan oyunlarda hayatım, bitanem, aşkım diyerek kızlara sarılan, öpen abazan arkadaş. bir de acayip triplere girmese olmaz, sanki dünyayı kurtardı. bu kadar kasıntı olma be kardeşim.
az önce "ben nihat'ı kendime rakip görüyordum Ama o, adam çıktı" diyen yarışmacı. Yorum denen kavram burada çalışamıyor maalesef. Sen adam değil misin lan?