soysuz köpekler, geçen gün biri arabamın arkasına atv'sini park etmiş -bakın atv diyorum- gelmiş yan tarafta nargile kafede nargile içiyor şerefsiz. dedim çektirin şunu çıkacağım, geldi diyor ki benim değil, ulan puşt anahtarı cebinden çıkardın, ananın mı? itoğlu itler bir de kafa tutuyorlar, bir tane değiller, 3lü paket halinde geziyorlar ***ler bir de. neyse ******oldu gittiler. türk'üm, dibine kadar da milliyetçiyim. bugün türk milletini ve milliyetçiliğini bu hale getirenlerin allah bin belasını versin. bu köpeklere ayda 1000 lira para veriyorlar, onu da kafe köşelerinde zıkkımlanıyor itler. ********* gitsinler çıktıkları deliğe.
bunlar muhâcir ha, yerim öylesini, saçlarda bir ton jöle, hepsinin altında 5 kişi binilebilen bir motor, her köşe başında nöbet tutuyor sanki ***ler.
Bu başlık altındaki faşistleri rahatlıkla görebilirsiniz. Akp'nin suriye politikasını eleştirmezler ama suriyeliler'e etmedikleri hakaret bırakamazlar. Evet.
ulan şaka maka bu adamlara 30 milyar euro gömdük, sırf rahat rahat nargile içsinler keyfileri bozulmasın diye. onlar ne yaptlar ülke batarken bayram tatiline gittiler, adamların sikinde bile değil. hayatımda hiç bu kadar aldatılmış, kandırılmış hissetmemiştim.
harita üzerinde çizili hayali sınırlar esas alınarak günümüzde Suriye olarak isimlendirilmiş topraklar içerisinde doğmuş/yaşamış insanlara verilen genel isimdir.
Bu insanların ortak bir özellik, karakter, görünüş veya düşünüşü paylaşmaları beklenmemelidir, olsa olsa ortak bir coğrafi kültürü paylaşıyor olabilirler.
Ülkemin devlet hastanesinden riskli durumuna karşın imza karşılığında yengemi taburcu ettirmek zorunda bırakan ırk. Kadına aldığımız yiyecek içecek paketini kendileri açan,Gece yarısı terliklerini giyen, t-shirt ünü çantasından alan, cihazını isteyip red cevabı alınca yengem tuvaletteyken alıp telefonunu şarja takan akbaba sürüsü. Birde utanmadan 'biz buraya sadece doğum yaptırmak için geldik çünkü bedava yoksa Türkiye yaşanacak yer değil geri döneceğiz Türkiye berbat.' cümlelerini kuran tiplerdir. Yazıklar olsun!
Onun bunun çocuğu birçok faşistin aklı sıra dalga geçip, hakaret ettiği insan topluluğu.
iktidar partisinin suriye politikasını gram eleştirmezler, bu insanların memleketini başına yıkan iktidar partisine 2 çift laf etmezler ama bu gariban insanlara her bir haltı söylerler. Çünkü faşizm gerizekalılıktır. Pisliktir.
Sanırsın bu ülkede işsizlik, tecavüz, hırsızlık filan suriyeliler gelmeden önce hiç yoktu. Her şey güllik gülistanlıktı...
He eğer bu insanları memleketine göndermek istiyorsan, esadla barışırsın ve ortadoğuda kalıcı barışı sağlarsın. Ama siz embesiller bunu bile dile getirmezsiniz. Kendinize eğlence arıyorsunuz. Koskoca adamlar, çoluk çocuk sahibi adamlar yapıyor ya şu işi...
Edit: girisini de hemen silmiş. Akıllanman kafi kardeşim yeter ki akıllan.
kültürel yozlaşmanın, sosyal adaletsizliğin, ahlaki bozulmanın bedelini ödeyen hatta onu bile ödemekten kaçan milletin mensuplarıdır. peki nereye kaçtılar; normalde zerre sevmedikleri türkiye’ye ve ürdün’e, lübnan’a, ırak’a filan. akıllansalar amenna, lakin gittikleri hiçbir ülke onlardan memnun değil çünkü minnettar tanrı misafir gibi değil talepkar hak sahibi gibi davranıyorlar.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1733121/+ almanya'nın sebebi de haksız sayılmaz. gelen sayı çok fazla olduğu için çok zor durumdakiler hariç geri dönmeliler. acaba içlerinde hiç mi vatan sevgisi yok da hemen göç ettiler hiç savaşmadan ve kalanları gelwcek nesillerle beraber kurtarmaya çalışmadılar? acaba bir insanın kurtarılmasını bile tüm insanlığınki gibi sayan dine nasıl inanıyorlar? *... Her kim de birini (hayatını kurtararak) yaşatırsa, sanki bütün insanları yaşatmıştır... (Maide Suresi, 32)* bu ayetle ve savaş ayetleriyle beraber zaten bir müslümanda vatan sevgisi olması lazım, gerektiğinde kurtuluş savaşı, çanakkale savaşı gibi vatanını kotumaya uğraşabilmesi lazım.