kendi halkını kimyasal silahlarla katleden diktatör esed ve onun müttefikleri olan rusya, iran ile terör örgütleri hizbullah, pyd ve ışidin el birliğiyle içine sıçtıkları ülke. kendi pisliğinizde boğulursunuz umarım alçaklar.
kendisini yıkmak için dünyanın çeşitli yerinden gelen teröristleri aileleriyle birlikte tek tek öldüren yiğit bir halka sahiptir. her gün bir kasaba temizleniyor allah-u teala'ya şükürler olsun.
akape elini atmayadı kendi halinde bir ülkeydi
önce sanki bir p*k bildiği varmış gibi cini şişeden çıkarttı
sonra baktı muhafaza edemedi,ortalığı ayağa kaldırdı.
terör örgütü el kaide saflarında çatışan ülkücülerin birer birer pekmezlerinde boğulduğu ülke. ortadoğu'da barışın teminatı suriye cumhuriyet ordusu kinsiba'da bir ülkücüyü daha hoplatmış.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/974156/+
suriye'de ev sahibi "terkediyorum ama kalmak için elimden gelen her şeyi yaptım"
Bi 14 şubatı da "insanlık ve merhamet aşkıyla" geçirmek dileğiyle.
Zamanında bu ülkenin içişlerine karışmasaydık bugün 28 kişi ölmeyecekti. Esad halkını öldürüyor diye bir türkü tutturdunuz şimdi bizim halkımız öldürülüyor. Ülkede kafa kesen terör estiren kim varsa mücahid ilan ettik sonunda döndü dolaştı o akrepler bizi vurdu. Ister ypg li olsun ister ışid'li sonuçta bu eylemleri yapanlar suriyeli ve bu bombalı eylemler bizim yanlış dış politikalarımızın sonucu.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/999240/+
Ey müslüman çocuk
Suriyede 5 yıldır katlediliyorsun,kesiliyorsun,bombalanıyorsun,açlıktan,soğuktan,hastalıklardan kırılıyorsun ama gündeme gelmek için cansız bedeninin kıyılarımıza vurması gerek çünkü bizlerin refleksi yavaştır. Hayatı tv dizilerindeki gibi anlarız biz sosyal medyalardan takip ederiz gündemi en çok beğeni yorum alan şeylere düşkünüz gündemimiz o olur bizim Suriyede 10 binlerceniz ölse çok umursamayız ama kıyılarımıza vurursanız aaa ne kadar yazık çocuk boğulmuş kıyıya vurmuş ne kadar acı bişey deriz ve sanki ilk defa Suriyeli bir çocuk ölmüş gibi veryansın ederiz lanetler okuruz.Yani demem o ki çocuk ölünce cesedinin kapımıza kadar gelmesi lazım ki fark edelim sizleri yoksa tvde dizilerde,lig tvde futbolda,yada sosyal medyalardan kafamızı kaldırıp sizleri göremeyiz biz çok meşgulüz çok.