artık oynanan oyunların bir işe yaramadığı ülke. Amerikanın pes ettiği ve erdoğan ve davutoğlunun onca provokasyonuna rağmen bir halt yapamadığı ülkedir.
bu aralar zaten kulaklarını çekiyorlar. (işin içinde başka şeyler de var elbet)
ayrıca orada kandırılarak buraya getirilen insanlarına yazık olan ülkedir. buradaki insanların geçim kaynaklarını daraltıp, iş gücünü ucuzlatmak la kalmayıp kendi vatanlarından da olmuşlardır.
iç savaşla boğuşan ülkedir. 1 saattir savaş görüntülerini izliyorum. vahşet belkide hiç bu kadar fazla olmamıştı. insanlar bu ülkede birbirlerini parçalamaktan hiç çekinmiyor. bunu yaparken de allah'u ekber nidaları dillerinden düşmüyor. Batıya islamı kötü gösteriyorsunuz derken bir kez daha düşünmek lazım. o da aynı bok ya neyse.
bazen cihadcıları yenmek için esad'ı kullandıklarını düşünüyorum.
aslında esad'ın gitmesinden yana değiller. amaçları ortadoğudaki islamcıları temizlemek.
bunu ülkelere girerek yapamayacaklarını anladılar. ülkelerde isyan çıkartarak, o islamcıları da ortaya çıkardılar. bu sayede o ülkelerin liderleri, islamcı teröristlerle çatıştı.
batının kaybı olmazken, ortadoğu devletlerinin oldu.