supernatural

entry1685 galeri161
    235.
  1. aşmış dizi. artık kendisini diziler tarihinin kralı ilan edebiliriz. müzikleri, ciddiyetin içindeki adamı dumur eden esprileri, her şeyiyle aşmış dizi...

    o death sahnesi bir harikaydı. yalan yok.
    3 ...
  2. 234.
  3. artık müslüman bir avcıya ihtiyacı olan dizi.
    1 ...
  4. 233.
  5. --spoiler--
    crowley ölüm için çalışıyor olabilir mi? yoksa pizzaya karşı tüm cehennem yaratıkları mı ilgili?
    --spoiler--
    1 ...
  6. 232.
  7. --spoiler--
    6.sezonda Eric Kripkenin yerini alacak olan Sera Gambleın yazdığı bölümdür two minutes to midnight.

    death'in girişi,boby ve crowley'in öpüşmesiyle unutulmayacak bir bölüm oldu.

    o'death'i dinlemek için.


    bobby ve crowleynin resmi için.
    http://www.flickr.com/photos/rae_artemis/4587865934/
    --spoiler--
    1 ...
  8. 231.
  9. 5x21'de ;
    --spoiler--
    'ölüm'ün şarkının* da etkisiyle, çok etkili bir şekilde dizide görüldüğü, bölüm olmuştur.
    --spoiler--
    1 ...
  10. 230.
  11. --spoiler--
    finalde yardım edebilir denilecek bütün güçlü karakterleri tek tek ortadan kaldırıyorlar.
    yine iki kardes bas basa kalacak galiba.

    gabriel ölmeseydi de kendi spin-offunda devam etseydi ne güzel olurdu.*
    --spoiler--
    1 ...
  12. 229.
  13. kojiro kadar kral bir çevirmen yok. 5x20 az önce tarafımdan izlenildi. perşembe yayınlanan diziyi cuma ya yetiştirmek her baba yiğidin harcı değil. gel gelelim bölümün kritiğine. crowley sakat bir tip gibi görünmekte. fakat cehennem köpeği savaşı oldukça beğenilesiydi. her ne kadar çağ dışı olsa da etkileyici bir sahneydi. hastalığı yakalamadan ölümün peşine düşmekte biraz tuhaf geldi şahsıma. crowley bir bokluk yapacak ama hayırlısı. izlemeye devam.
    2 ...
  14. 228.
  15. 5^20 çıkmıştır. malum yollardan ulaşılabilir.
    1 ...
  16. 227.
  17. 5x19 da gabriel in videosuyla son 5 dk yarmıştır.
    (bkz: macar gabriel)
    2 ...
  18. 226.
  19. 5x19'a başladığımda, ulan yine mi pagan dedim ama ilerledikçe en iyi ilk 5 bölümünden biri olduğunu anladım. belki de en iyisi. death'i de görsek.. yüzük muhabbeti de 6. sezona uzattı işte.
    2 ...
  20. 225.
  21. müzikleriyle, konusuyla, kurgusuyla, karakterleriyle, chevy'siyle, esprileriyle, göndermeleriyle taptığım dizidir. misyonerliğini yaparım.
    3 ...
  22. 224.
  23. -- s05e18 spoiler--

    bromance muhabbetiyle yarmış bölümdür.

    Dean'den gelsin.

    -Cas, not for nothing, but the last person who looked at me like that...I got laid.

    --s05e18 spoiler--
    2 ...
  24. 223.
  25. Son bölümünde Michael a evet demesinin kaçınılmaz olduğunu düşünenleri büyük hayal kırıklığına uğratan Dean yüreğimizi ağzımıza getirmiştir. Sonrasında hastası olduğum impala da geçen muhabbet iyice su serpmiştir içimize. Zach ibnesinin ölümüde çok üzdü bizi (!)
    1 ...
  26. 222.
  27. karakterlerin sizi diziye bağlayacağı yapım, 5. sezon bende hayal kırıklığı yaratsa da iyi gidiyor şimdilik.

    (bkz: dean winchester)
    1 ...
  28. 221.
  29. cidden ismine uyan bir dizi yapımıdır. o doğa sütü olayların aşırılığa, abartıya kaçmadan, doğallıktan uzaklaşmadan, gerçekmiş gibi hissettirebiliyor. kısaca iyi iş çıkarıyorlar.
    2 ...
  30. 220.
  31. s5 e18;
    --spoiler--
    cass dean'i fena dövdü lan. mna koydu resmen. yürü be cass!
    gerçi yine onlar için kendini feda etti ama olsun. geri gelir o. geri gelir.
    ayrıca zach geberdi gitti. iyi oldu iyi.
    --spoiler--
    1 ...
  32. 219.
  33. cass'in isyanı an itibariyle yarmıştır.
    (bkz: you son of a bitch)
    1 ...
  34. 218.
  35. 3.sezonun altyazısı ile birlikte tntde her gece 00:30'da gösterilen dizi . süperdir izlenesidir.
    1 ...
  36. 217.
  37. 5. sezonun en iyi bölümlerinden biri olan Dark Side of the Moonla sezon finalinin ne kadar iyi olacağını gösteren dizi.
    3 ...
  38. 216.
  39. ilk izledigimde sinema filmi zannettigim enterasan bir dizi.
    1 ...
  40. 215.
  41. --spoiler--
    son sahnede castiel'in isyan etmesi harikaydı.5.sezon'un en iyi bölümü diyebilirim.

    c:you son of a bitch !
    s:castiel !!

    --spoiler--
    1 ...
  42. 214.
  43. belki de en iyi ilk 5 bölümden biriydi 16. bölüm.

    --spoiler--
    you son of a bitch. i believed you !
    --spoiler--
    2 ...
  44. 213.
  45. dizinin 1 sezon daha uzatılması dizinin içine etmiştir. para için kıydılar güzelim diziye.
    1 ...
  46. 212.
  47. spoiler bile vermeye gerek duyulmayacak kadar beklentilerin altında bir bölümle geri dönmüş dizi.
    1 ...
  48. 211.
  49. 5.sezon 15.bölüm o kadar bekletmesine rağmen beklenilen tadı vermemiştir.

    --spoiler--
    castiel yoktu bi kere, yokluğunu hissettim. artık farklı bir şeyler olsun diye beklerken bölüm ana hikayeyle ilgili olmasına rağmen ara bölüm tadı verdi, sıkıcı geldi bana. hourseman'lı bölümler arasında en kötüsü buydu sanırım. sonlardaki triplerinden sanki bobby artık bizimkilere yardım etmeyecekmiş gibiydi, ya da ederse de ölecek. bi de senaristlere iki çift lafım var: lan bobby'nin karısını bile dirilttiniz alemin babası john winchester nerde ha!

    (bkz: eric kripke akıllı olsun)
    --spoiler--
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük