aşmış dizi. artık kendisini diziler tarihinin kralı ilan edebiliriz. müzikleri, ciddiyetin içindeki adamı dumur eden esprileri, her şeyiyle aşmış dizi...
kojiro kadar kral bir çevirmen yok. 5x20 az önce tarafımdan izlenildi. perşembe yayınlanan diziyi cuma ya yetiştirmek her baba yiğidin harcı değil. gel gelelim bölümün kritiğine. crowley sakat bir tip gibi görünmekte. fakat cehennem köpeği savaşı oldukça beğenilesiydi. her ne kadar çağ dışı olsa da etkileyici bir sahneydi. hastalığı yakalamadan ölümün peşine düşmekte biraz tuhaf geldi şahsıma. crowley bir bokluk yapacak ama hayırlısı. izlemeye devam.
5x19'a başladığımda, ulan yine mi pagan dedim ama ilerledikçe en iyi ilk 5 bölümünden biri olduğunu anladım. belki de en iyisi. death'i de görsek.. yüzük muhabbeti de 6. sezona uzattı işte.
Son bölümünde Michael a evet demesinin kaçınılmaz olduğunu düşünenleri büyük hayal kırıklığına uğratan Dean yüreğimizi ağzımıza getirmiştir. Sonrasında hastası olduğum impala da geçen muhabbet iyice su serpmiştir içimize. Zach ibnesinin ölümüde çok üzdü bizi (!)
cidden ismine uyan bir dizi yapımıdır. o doğa sütü olayların aşırılığa, abartıya kaçmadan, doğallıktan uzaklaşmadan, gerçekmiş gibi hissettirebiliyor. kısaca iyi iş çıkarıyorlar.
s5 e18;
--spoiler--
cass dean'i fena dövdü lan. mna koydu resmen. yürü be cass!
gerçi yine onlar için kendini feda etti ama olsun. geri gelir o. geri gelir.
ayrıca zach geberdi gitti. iyi oldu iyi.
--spoiler--
5.sezon 15.bölüm o kadar bekletmesine rağmen beklenilen tadı vermemiştir.
--spoiler--
castiel yoktu bi kere, yokluğunu hissettim. artık farklı bir şeyler olsun diye beklerken bölüm ana hikayeyle ilgili olmasına rağmen ara bölüm tadı verdi, sıkıcı geldi bana. hourseman'lı bölümler arasında en kötüsü buydu sanırım. sonlardaki triplerinden sanki bobby artık bizimkilere yardım etmeyecekmiş gibiydi, ya da ederse de ölecek. bi de senaristlere iki çift lafım var: lan bobby'nin karısını bile dirilttiniz alemin babası john winchester nerde ha!