supergirl

entry447 galeri37
    76.
  1. 77.
  2. ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlamadığım, büyük ihtimalle trol olan yazarcık.
    2 ...
  3. 78.
  4. sözlükten atılmasını istediğim gereksiz yazar.

    (bkz: entry kirliliği)
    3 ...
  5. 79.
  6. edit: silindikten sonra gerekli düzeltmeleri yapmak farz oldu. eski haliyle de forum/chat tarzı entry değildi ama moderasyonun dediği olur. tartışmaya gerek yok. başa ek tanım eklenip gerekli rötuşlar yapıldı. buna da forum chat tarzı diyenin artık alnını karışlarım *

    1984 senesinde çekilen ve başrollerinde faye dunaway, helen slater, peter o toole, mia farrow ve hart bochner in paylaştıkları superman çakması bir film. imdb linki için buyrunuz.
    http://www.imdb.com/title/tt0088206/

    ha bir de sözlükte aynı nickle yer alan yazar. yazdıklarını okumaya gayret ederken acı veren yazar.

    manasız ve mantıksız entryler, anlam bütünlüğü taşımayan cümleler, düşündüğü şeyi karşısındakine anlatma acziyeti... ha bir de fasulye gibi kendisini nimetten sayan yazar...

    fikirlerim uyuşmayan ama düşündüğünü karşısındakine düzgün bir şekilde anlatan yazarı fikirlerim uyuşan ama söylediğinden bir anlam çıkartılamayan yazara her zaman tercih ederim. maalesef bu yazar ikisi de değil.

    edit: aynı mesajı 10 başlığın altına yazan yazardır kendisi. mesela tespit ettiklerim
    (#9367038)

    --spoiler--

    Sandıktaki evet beynimdeki uyduruk BiR PARTi'NiN tek başına demokrasi getirdiğini iddia ettiği bir taslağa "HAYIR"'I silebilecek mi?!

    --spoiler--

    (#9367423)

    --spoiler--

    Sandıktaki
    evet beynimdeki ŞEREFSiZ BiR PARTi'NiN tek başına demokrasi
    getirdiğini iddia ettiği bir taslağa "HAYIR"'I silebilecek mi?

    --spoiler--

    *

    (#9367369)

    --spoiler--

    Sandıktaki
    evet beynimdeki ŞEREFSiZ BiR PARTi'NiN tek başına demokrasi
    getirdiğini iddia ettiği bir taslağa "HAYIR"'I silebilecek mi?
    (bkz: kim kaybetmiş)

    --spoiler--

    (#9367059)

    --spoiler--

    Sandıktaki evet beynimdeki uyduruk BiR PARTi'NiN tek başına demokrasi getirdiğini iddia ettiği bir taslağa "HAYIR"'I silebilecek mi?!

    --spoiler--

    (#9367046)

    --spoiler--

    Sandıktaki evet beynimdeki uyduruk BiR PARTi'NiN tek başına demokrasi getirdiğini iddia ettiği bir taslağa "HAYIR"'I silebilecek mi?!

    --spoiler--

    kendi kendini tekrar edip duruyor.

    (#8712345)

    --spoiler--

    (bkz: 4 nesil yazarı)

    --spoiler--

    (#9363491)

    --spoiler--

    ananınızın demokrasini öpecek bir demokrasi geldi.

    --spoiler--

    (bkz: cahil denilen kesmin en çok şehit veren olması/#9367103) başlığa dikkat

    --spoiler--

    cahil mahil aklı her poka eriyor.

    --spoiler--

    özet olarak uludagsozluk kalitesine yakışmayan bir yazar. an itibariyle çaylak. 4. nesilden beri öğrenememiş olması yazarlık kalitesini ortaya koymaktadır.
    2 ...
  7. 80.
  8. 81.
  9. dördüncü nesil çaylaktır.
    3 ...
  10. 82.
  11. efsane bir reamon şarkısı, ayrıca yok öyle birşey..
    0 ...
  12. 83.
  13. 84.
  14. hiç eskimeyecek olan, ard arda defalarca kendini dinletebilmeyi başaran bir reamonn şarkısı.

    http://www.youtube.com/watch?v=X6yElrxpZR8
    1 ...
  15. 85.
  16. zeka ve kaliteden yoksun sıradan bir sanal alem rumuzu.
    1 ...
  17. 86.
  18. Her ne kadar yotube' a tek başına yazdığında 'Remonn' un şarkısı karşınıza çıksa da (ve çoğu kez bu şarkı 'tonght' formatında olduğu i.in kimin söylediğini bilmediğinizde bu tuzağa defalarca düşersiniz) bu güzel şarkının adı Minor Majority ile şenlenmektedir. Bir kadın dinlediğinde dahi kendine 'snob' denilmesine karşı * aldırmaksızın hoşuna giden şarkıdır.
    0 ...
  19. 87.
  20. kendimi yalnız hissettiğim de sık sık dinleyip, kendimde sanal güç bulduğum şarkı;

    supergirls just fly.
    1 ...
  21. 88.
  22. yazarmış hemde 4. nesil. ah kuzum ne içirdiler sana?
    0 ...
  23. 89.
  24. Bir k-pop grubu olan SUPER JUNIOR un bir sarkisinin adi.
    1 ...
  25. 90.
  26. dinleyen her hatunun, bir dönem de olsa üstüne alındığı ya da "keşke biri bana söylese" dediği şarkı.
    hala severek dinliyoruz.
    0 ...
  27. 91.
  28. 92.
  29. eskimeyen şarkılar sıralamasında önde giden şarkı.
    ironisiyle insanı alır götürür.

    "when you're in love
    what can go wrong"
    0 ...
  30. 93.
  31. 4. nesil yazar...

    bak şimdi ben son yazdıklarını buraya bkz halinde vereceğim sende nasıl bir yazar olduğuna kanaat getireceksin;

    (bkz: #17292047)
    (bkz: #17284747)
    (bkz: #17284412)
    (bkz: #17164406)
    (bkz: #17017058)
    (bkz: #16870532)
    (bkz: #16776767)
    (bkz: #16690331)
    (bkz: #16608434)
    (bkz: #16507673)
    (bkz: #16436094)
    (bkz: #16213515)
    (bkz: #15901706)
    (bkz: #15599661)
    (bkz: #15396286)

    arka arkaya okuyunca bunları ne gördün? 1 cümle ya 1 cümle amk! girdiği entrylerde 2. cümle nadir yani. 3 cümlelik entrylerine rastlamadım birader. nasıl bi iş lan bu?

    yani sanki yazarken ıkınıyormuş gibi bir görüntü veriyor, hayır yanlışlıkla sıçacak en sonunda ondan korkuyorum.
    2 ...
  32. 94.
  33. reamoon grubunun şarkısıdır.
    0 ...
  34. 95.
  35. 96.
  36. bir reamonn klasiğidir. şu sıcak yaz günlerinde bile insanı alır götürür uzaklara. bu şarkı kimileri için reamonn ile tanışma şarkısı olmaktadır.
    0 ...
  37. 97.
  38. aklıma süper dişi yi getiren nicktir.
    (bkz: süper dişi)
    0 ...
  39. 98.
  40. sözlükte yeni türemiş sanırsam yoktu önceleri buralarda.
    0 ...
  41. 99.
  42. küfürleri gerekçesiyle 4. nesil çaylak olmuştur.

    edit: o kadar önemsediğim için kaç model olduğuna bile önem vermemişim.

    not: gülmesi bile hoşuma gitmeyen yazar.
    0 ...
  43. 100.
  44. süpermen in diğer versiyon udur.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük