edit: silindikten sonra gerekli düzeltmeleri yapmak farz oldu. eski haliyle de forum/chat tarzı entry değildi ama moderasyonun dediği olur. tartışmaya gerek yok. başa ek tanım eklenip gerekli rötuşlar yapıldı. buna da forum chat tarzı diyenin artık alnını karışlarım *
1984 senesinde çekilen ve başrollerinde faye dunaway, helen slater, peter o toole, mia farrow ve hart bochner in paylaştıkları superman çakması bir film. imdb linki için buyrunuz. http://www.imdb.com/title/tt0088206/
ha bir de sözlükte aynı nickle yer alan yazar. yazdıklarını okumaya gayret ederken acı veren yazar.
manasız ve mantıksız entryler, anlam bütünlüğü taşımayan cümleler, düşündüğü şeyi karşısındakine anlatma acziyeti... ha bir de fasulye gibi kendisini nimetten sayan yazar...
fikirlerim uyuşmayan ama düşündüğünü karşısındakine düzgün bir şekilde anlatan yazarı fikirlerim uyuşan ama söylediğinden bir anlam çıkartılamayan yazara her zaman tercih ederim. maalesef bu yazar ikisi de değil.
edit: aynı mesajı 10 başlığın altına yazan yazardır kendisi. mesela tespit ettiklerim
(#9367038)
Sandıktaki
evet beynimdeki ŞEREFSiZ BiR PARTi'NiN tek başına demokrasi
getirdiğini iddia ettiği bir taslağa "HAYIR"'I silebilecek mi?
(bkz: kim kaybetmiş)
özet olarak uludagsozluk kalitesine yakışmayan bir yazar. an itibariyle çaylak. 4. nesilden beri öğrenememiş olması yazarlık kalitesini ortaya koymaktadır.
Her ne kadar yotube' a tek başına yazdığında 'Remonn' un şarkısı karşınıza çıksa da (ve çoğu kez bu şarkı 'tonght' formatında olduğu i.in kimin söylediğini bilmediğinizde bu tuzağa defalarca düşersiniz) bu güzel şarkının adı Minor Majority ile şenlenmektedir. Bir kadın dinlediğinde dahi kendine 'snob' denilmesine karşı * aldırmaksızın hoşuna giden şarkıdır.
arka arkaya okuyunca bunları ne gördün? 1 cümle ya 1 cümle amk! girdiği entrylerde 2. cümle nadir yani. 3 cümlelik entrylerine rastlamadım birader. nasıl bi iş lan bu?
yani sanki yazarken ıkınıyormuş gibi bir görüntü veriyor, hayır yanlışlıkla sıçacak en sonunda ondan korkuyorum.