13.
ville vallo'nun sesinin daha soft şarkılara da çok güzel yakıştığını gördüğümüz , insanda hatıraları uyandıran güzel parça.
12.
nancy sinatra&lee hazleewood, bono&corrs ve natalia avelon&ville valo'nun yorumladığı hoş bir soundtrack şarkıdır. natalia avelon&ville valo'ya ait düette seslerin uyumu dinleyiciyi mest eder.
7.
ville valo'nun sesini uzuuuuuun upuzuuuuun bir zamandan sonra bana yeniden sevdiren düet. ama sadece bu şarkıda.
6.
pygmalion un first şarkısı.. dinledikçe kendinden geçer şarkısı.
5.
Ville Valo'nın o muhteşem sesi, Natalia Avelon'ın büyüleyici sesi ile karşımıza çıkan ve insanı başka yerlere sürükleyen harika şarkı.
3.
filmden karelerle süslenen klibini izleyince, filmi izlemenin farz olduğu hoş şarkı.
öncelikle, nancy sinatra & lee hazlewood orjinal versiyonu dinlenmeli.