yerken muhakkak yağa bulandığınız hamburger mahsülü.
et , ekmekten büyük. etin üzerine dökülen sos direkt olarak köşelerden dışarı sızmakta.
dolayısı ile mutlaka batacak elleriniz. kaçarı yok...
can çektiren, hatta bildiğin can çekiştiren menüdür. yanında barbekü sosu, ranch sos ve sarımsaklı mayonez varsa inanın ruhunuzu bile satın alır. fbi ajanıymış, cia'miş vız gelir. ama konu steakhouse ise.. of anam of.. *
bu şeyi icat edenden allah razı olsun. ömer üründül tarzı söylersem "korkunç bir şey". gerçi sadece 1 kere yedim ama o da pahalı olduğundan keşke hergün yesem, keşke benim de bir steakhouse burger mönüm olsa.
eğer ileride tarihi çağlara bir çağ daha eklenirse başlangıcı bunun icat tarihi olur muhtemelen.