starbucks

entry2077 galeri129 ses2
    102.
  1. 101.
  2. "ben mi starbucksa girdim starbucks mı bana girdi" dedirten kahveci.
    4 ...
  3. 100.
  4. aynı cadde üzrinde 4 tane olmasıyla ilgimi çeken gayet geresiz cafe.
    0 ...
  5. 99.
  6. kahvelerinin 3 ü 1 aradadan farkları büyük bardaklarda ve bazılarının köpüklü olmasıdır... 25 kuruş a 3 ü 1 arada içmek varken, niye bir kahveye 5-6 TL verilir bu mekanda hiç anlamıyorum... belki kahve alan birisinin en az 2 saat oturacağını düşünerek oturma parası alıyor olabilirler....
    1 ...
  7. 98.
  8. mc donalds sinsilesi nin devamı niteliğindeki, epi topu kahve satan mekan. ama aynı programın popçu, türkücü, alaturka ve dansöz çıkaranını bile ağzının suları akarak seyreden bir toplum için ilk ve tek oluşu bu mekanı vazgeçilmez hale getirmiştir. özellikle bir de elit tabakaya hitab ediyor geyiği sarmışmı ortalığı, bundan sonra kahve 7 milyonmuş ne gam. kırmızı deri koltuklarda yayılmış, az önce ikiz kulelerdeki ofisinden biraz hava almak için çıkmış da pek zamanı olmadığı için buraya otumuş iş adamları modunda tipler mi ararsın, defile den çıkmış gelmiş manken(cik)lermi. kahve içiyorsunuz arkadaşar kahve, hem de karton bardakta.
    1 ...
  9. 97.
  10. Tikilerin daimi mekanlarından yalnızca biri olmakla beraber,Frappucino denen şeyin buzlu meyve suyu olduğunu duymuştum,var mı aslı?
    1 ...
  11. 96.
  12. birçok kahve ve ceşitlerinin bulundugu, gunumuz gençlerinin bir kısmının gidip kahvesını alıp vakıt gecırdıgı kimisinin hiç begenmediği normal standart bir kurulustur. kapısında içeri giren herkesin tikky damgasi yeme olasılıgı yuksetır. *
    1 ...
  13. 95.
  14. herhangi bir reklam yapmadan toplum icerisinde populeritesi tavan yapan kahve dukkani.
    1 ...
  15. 94.
  16. tikkylerin mekanı diye lanse edilen, hor görülen ama bir gidilse kahvelerinin lezzetini hiçbir yerde bulamayacağınız* gerek tasarımı, gerekse hizmet anlayışıyla bir numara olan kahveler zinciri.
    3 ...
  17. 93.
  18. ucuz cafeler de çok daha güzelini bulabileceğin kahveyi elinden indirmeyip gereğinden fazla para verip elit olan ve elit görünmek isteyen kişilerin rağbet ettiği mekandır. hatta durumu abartıp laptop açıp saatlerce soğumuş kahvesini yudumlayan şahıslarıda fazlasıyla görmek olasıdır.
    5 ...
  19. 92.
  20. eger su anda uygulamaya calistigimiz tiki mantigiyla modernlesmeye calisirsak bagdat caddesinde degil 4 en az 14 veya 24 tane olmasi gereken kahvehanedir amerikaya benzememiz icin. ne kadar sokak basi varsa herbirine acmak gerekmektedir bu hododen. zira adamlarda kahve kulturu yasamin onemli bir parcasidir ve abartisiz her sokakta bir starbucks veya en azindan bir kahvehane vardir. fiyatlar ise tam olarak ulkemizle aynidir. zaten buyuk firmalarin fiyatlari dunya satinda cok yakindir. aradaki farkta alim gucunu gostermektedir. starbucks bizim icin tikilerin gidip 3 saat oturup kiz kestikleri bir yerdir, adamlar icinse bir nevi restroom. bizim icin de bu kahvehaneler nezaman birer soluklanma yeri olursa, iste biz de o zaman amerika oluruz belki. yamuluyorsam lutfen duzeltin.
    4 ...
  21. 91.
  22. Sultanahmet bölgesine 2 şube açacağı söylenen kahvecidir.
    Ayrıca Aydın'da 2, Susurluk'ta 1 tane şubeleri varmış.
    Etkileyici.
    1 ...
  23. 90.
  24. 89.
  25. bir kahve için o kadar paranın verilemeyeceği mekan.
    1 ...
  26. 88.
  27. bağdat caddesinde üzerinde erenköy-çiftehavuzlar arası 3 tane şubesi olan mekan ki son 2 şubesini bir ay içinde açarak çoşmuştur.bu ne rağbettir ki bu kadar kısa mesafe içinde 3 tane şube açabilmiştir...
    1 ...
  28. 87.
  29. çok güzel tatlıları ve içecekleri olan, ama malesef piyasa mekanı olmaktan kurtulamamış yer.
    1 ...
  30. 86.
  31. istanbul'daki yeni şubesini divanyolunda açmış bulunan dünyaca ünlü cafe-fastfood zinciri. sultanahmetin çektiği turistleri sonra da kendisine çekecek...
    1 ...
  32. 85.
  33. 84.
  34. sitede ki verilerine göre; sadece california da 2164*adet şubesi olan, hırs yapıp oturup sadece abd deki şube sayısını hesapladığım ve 9171 sonucunu bulduğum* bir yerde her gün 2 mağaza açtığını okuduğum, diğer ülkelerde de kabaca 3000 tane falan şubesi olduğunu düşündüğüm sadece donup kaldığım(bak yine kaldım)... abi emperyalizm memperyalizm adamlar vallahi de billahi de başarılı diyorum ben..
    1 ...
  35. 83.
  36. aynı hizmet ve ürün kalitesiyle türkçe bir isim adı altında işletilse ''acaba bukadar rağbet görür mü'' dediğim mekan. yıldız geyikler kahvecisi...hımm gercektende farklıymış.
    1 ...
  37. 82.
  38. yakın zamanda bağdat caddesinde her köşe başında olması muhtemel olan mekan.
    1 ...
  39. 81.
  40. gidenlerin yüzde 90'ının gösteriş meraklısı tikiler olduğu mekan. iddia ediyorum ki 0,5 ytl'den çay satsalar kapılarından içeri şu andaki müşterilerinden hiçbiri girmez.
    1 ...
  41. 80.
  42. paket kahve üretimine de başlayan, böylece evde, okulda, iş yerinde de cool olmayı sağlayan marka.
    2 ...
  43. 79.
  44. 78.
  45. insanlari yapay olan ama kahvesi muthis olan bir mekan
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük