buraya gitmek statü göstergesi gibi gelir canım ülkemin güzel insanlarına,aynı kahve yandaki mekanda var desen gidip içmez orda. nedir bu anlayamadığım etiket özentisi, starbaksmış. hadi canım hadi.
bardağa isim yazılması olayı olduğu için gittiğinizde kendi adınız yerine atıyorum maradona , pele , axl rose falan yazdırıp ayrıca eğlenebileceğiniz popüler kahve mekanıdır.
Amerikan emperyalizminin örneklerinden sadece bir tanesidir. Mc Donald'S lar ne ise starbucks larda aynısıdır, farksızdır benim için. Türk milleti olarak şekilciliğe hasta oldugumuz için, adam gibi türk kahvesi içmek varken bir cuval para vererek sırf görüntü için bu saçmalıkların tam ortasına atarız kendimizi. Pahalı şeylerin kaliteli oldugunu düşündükçe bizler, başkalarının küreselleşmesine de göz yummaya razı geleceğiz maalesef.
amerika' da gerek sube sayisi gerekse satis rakamlari babinda, kici kirik dunkin donuts' tan bile geride olan firma. ayrica ana vatanindaki kahveler turkiye subelerinde satilanlarin kenarindan bile gecmez. nasil istir anlamam.
geldim gördüm yendim demek yetmemiştir emperyalizme , kahvemi içirir cebinizden paranızı da alır , ve bununla gurur duymanızı da sağlarım şeklinde devam etmektedir bu sömürü zincirleriyle.
sigara tiryakisi bünyeleri mekana almayıp, bahçede otutturup it gibi titreten firma. hülen hava atıcam diye o kadar para bayılıp, üzerine it gibi titreyeceğinize gelsenize kardeşler kıraathanesine.
Birçok kişinin favorisi olduğu kadar çoğu kişinin de hiç sevmediği bir kahve dükkan zinciri. Bir yere isteyerek gidilir ama sırf fiyatlar pahalı diye ya da müşterilerinin parası çok diye de sevilmemesi ilginçtir.
sittimin mekanı, para olsa da girip dandirik isimli gubidik aromalı gayfelerinden içsek, kendimizi izletsek camdan filan, böyle karizmatik oturuşlar, elde gazete ** evde mis kurukahveci mehmet efendi dururken (paketi 2 yetele) bi şekaarli kağve lütfeaan falan desek, ne güsel hayat ya, önünde çingene çocucakları darbuka çalıyo filan.hayat güzelmiş
hiç görmediğim bilmediğim ancak okuduğum yorumlara göre parası biyerlerine batan insanların gidip kahveye tonlarca para verdiği mekandır. gelin benim yanıma ben size bi çakarım 3 ü 1 arada yı üstüne de en son indirdiğim zohan a bulaşma yı izledik mi, oh gel keyfim gel. hemde beleş.
bir göz attığınızda illa tikky gençlerden birkaçını görebileceğiniz mekan. rayban gözlüklü tipler, harley çizmeleriyle oturular rahat rahat, düz fön çekilmiş saçlara sahip kızlar yalnızlarsa cep telefonuyla konuşurlar salak kahkahalarını atarak.
vakti zamanında bir akşamüstü arkadaşla uğradığımda her türlü kahve olayının olduğunu sanarak alkollü kahve istediğimde bön bön bakan çalışanlarıyla benden sıfır alan mekan.
gelen tipler süper(hastasıyım), mekan bir ayrı şukeladır genelde. hele içeri girdiğiniz vakit x-ray cihazı misali şöyle tepeden tırnağa sizi süzmeleri yok mu, ona hastayım işte (tamam velet, kabul senin kazağın daha güzel, birşeyin de markasını bilmeyiver dallama, ne bakıyon üstüme başıma). ha bu arada şu frapuccino midir nedir, buzlu milkshake tarzı bir ürünleri var, yaz aylarının bunaltıcı havalarında epey iyi gidiyor. ama ruh sağlığı için, yukarda değinilen tiplerin arasında içmektense, ürün alınır alınmaz seri,ritmik adımlarla hemen dışarı çıkılmalı ve itinayla tüketilmeli...
yaş ortalaması her geçen sürede düşen kahveci. ergenliğe yeni girmiş kendini bir b*k sanan babasından aldığı paranın nereden geldiğini umursamayan belki de babasının da kazandığı parayı umursamayıp verdiği veletlerin takıldığı yer ayrıca bu kahvelerin ortalama 60 tanesi asgari ücrete eşdeğerdir. fakat starbucks' a hiç gitmedi demesinler diye bir kere olsun gidilmesi gereken mekanlardır. daha sonra evde içtiğiniz kahve altın tozu içermekte olduğu için midenizi yakabilir, korkmayın geçer.
menüsünde türkçe kelime bulmanın gayet zor oldugu, her fırsatta verdigim parayla bir çuval portakal alıp sıkıp sıkıp içebilicegimi iddaa ettigim,yüzlerindeki makyajla boyanın içine düşmüş oldugundan şüphelendigim tiplerin bolca bulundugu kadıköydeki mekan.sahilde balık ekmek yemenin çok daha keyifli oldugu şüphesiz.bir fincan kahvenin 40 yıl hatırı oldugunu düşünürsek, burda kahve içmenin torunlarımı da ihya etmesi gereken bir yer işte.