starbucks

entry2077 galeri129 ses2
    1680.
  1. Bilemiyorum, kahveleri güzel, sunum iç mekan falan efsane ama.

    Ama, biz türk milleti kahveyi sadece kız istemeye giderken içtiğimiz için, popüler kültür olmasa işi zor.
    1 ...
  2. 1679.
  3. 1678.
  4. gizli menüsündeki içeceklerin "roseberry şuruplu vanilyalı frappucino" olanından her insanın tatması gerektiğini düşündüğüm, amerikan kahve dükkanı.
    1 ...
  5. 1677.
  6. yaşadığım yerde var ise başka bir kahve içeceğim mekana ihtiyacım yok demektir. sıradan cafeler beni geriyor.
    1 ...
  7. 1676.
  8. Ristretto Bianco - short fiyatı 10 TL olmuş.

    Kalbim = Cam kırığı
    0 ...
  9. 1675.
  10. sıradan cafelere göre paranızın karşılığını daha fazla aldığınız mekan. ayrıca taze çekilmiş filtre kahvesine zaafım söz konusu.
    0 ...
  11. 1674.
  12. türkiye ve ortadoğu daki şubelerinin kumaş üretimlerini bulunduğum firmadan tedarik ettiğimiz marka.

    şimdi isim vermeyeceğim bulunduğu grup - yanılmıyorsam bir de hollanda da 2-3 şubeye sahipti - satınalma müdürlerinin hesabında milyonlarca dolar biriktiğini farkeden starbucks yönetimi bu grubun elinden bayiliklerini aldı.

    şahsen uzun çekim amerikano harici başka hiçbir ürününü tüketmem. marka karşıtlığımdan değil ancak ben marka değil kahve içmeyi seviyorum.
    0 ...
  13. 1673.
  14. reklam stratejisi şehrin en merkezi yerinde kafe açmak olan ve tv reklamı vermeyen büyük kahve zinciri. Kahveleri aşırı yağlı ve yerel kahve zincirlerini yok ettiği için mcdonalds gibi boykot ettiğim ve sadece işemek için uğradığım, çoğu kişiye göre cool yer.
    0 ...
  15. 1672.
  16. hayatım boyunca bir kere bile girmediğim merak etmediğim mekan.
    genel olarak markalaşmaya karşı olduğumdandır. ön yargılı değilim katiyyen.
    ama ne bileyim herkesin yaptığını yapmak, giydiğini giymek, yediğini yemek, içtiğini içmek bana ahmaklık gibi geliyor.

    romalılar, yurttaşlar;
    mütemadiyen genellemeler dışında kalmalı, sizi siz yapan olgular bulmalısınız.
    3 ...
  17. 1671.
  18. Bağdat caddesindeki en ucuz mekan.
    Tüm varoşlar burda bu yüzden.
    0 ...
  19. 1670.
  20. 1669.
  21. fosur fosur sigara içen kızlar yüzünden soğuduğum mekan. yoksa tonlarca anım var. kızlara doğal olarak yürünen bir ortamdır. kızlarla gündüz oyunu için gayet uygundur.
    0 ...
  22. 1668.
  23. bi kahve içip azıcık sırtımı güneşte ısıtayım diye geldim. ayağını koltuğa uzatanı mı, hağğğhağğğhağğ diye kahkaha atan görgüsüzler mi.. içine tükürdüğümün yerine neden bütün görgü kurallarını kapıda bırakıp öyle giriyorsunuz anlamadım ki.
    3 ...
  24. 1667.
  25. sade filtre kahvemi alıp saatlerce oturup muhabbet ederim ne garson baskısı var ne bir şey. ergenler yüzünden ters tepkiler alıyor ancak kafa kafaya getirince sıradan saçma cafelerden daha uygun.
    0 ...
  26. 1666.
  27. türkiye'de hala oturup bir şeyler içebileceğiniz en iyi yerdir. kahve fiyatları ortalama bir cafe kadar ayrıca hiç kimse gelip sizi rahatsız etmez. yayılarak artsınlar.
    0 ...
  28. 1665.
  29. 1664.
  30. Sütlü filtre kahve ve cool lime dışında pek birşey içmediğim yer.
    1 ...
  31. 1663.
  32. pelinsu ve berkecanların uğrak noktası.
    0 ...
  33. 1662.
  34. kendini zengin hissetmek isteyenlerin gittiği varoş mekanı. oysa ki zenginler gerçek kaliteli kahvelerin olduğu ve çok daha pahalı başka mekanlara giderler. varoşlar oraların varlığını bile bilmez.
    1 ...
  35. 1661.
  36. popüler kültüre köle olmuştur.
    ya da popüler kültürü yaratan sistemin karteli olmuştur.

    tercih etmediğimdir.
    2 ...
  37. 1660.
  38. Etraf kahve koksun diye kahve kokusunu sprey şeklinde sıktıklarını okumuştum bir yerlerde.

    Marketlerde de ekmek kokusu sıkıyorlar gerçi canım ekmek çekti deyip ekmek alın diye.
    4 ...
  39. 1659.
  40. Son zamanlarda oturacak yer bulmak konusunda sorun yaratsa da Tercih edilesi marka. Hatta Şu an içerisinde olduğumuz yerdir kendileri.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1749217/+
    6 ...
  41. 1658.
  42. eskiden düzenli olarak gidip kafa dinlediğim, şimdilerde özenti ergenlerin doluştuğu mekandır.

    fiyat olarak eskiden pahalıydı şimdi diğer mekanlar da pahalı olunca nerde görmemiş, barzo, dağdan inme tip varsa starbucks'a doluştu eskiden bir havası vardı şimdi kahve dünyasından tek farkı self servis olması maalesef açık ve net.
    0 ...
  43. 1657.
  44. basima bir is gelmeyecekse filtre kahvesini sever ictigim kahveci.
    1 ...
  45. 1656.
  46. Siktir boktan bir cafede 10 liraya tadı iğrenç bir kahve içip starbuckstaki 11 liralık kahveye pahalı demekte ayrı bir ironi.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük