starbucks

entry2077 galeri129 ses2
    1730.
  1. 1729.
  2. gürültüsünden, kalabalıklığından ve gereksiz pahalılığından başka birşeyi olmayan yer. herkes gidiyor ve adı biliniyor diye böyle yerlere para harcamak gerçektende acizlikten başka birşey değil.
    1 ...
  3. 1728.
  4. Mistik yedim mutlu etmedi, bir zamanlar fümeli ıspanaklı sandviçi vardı baya güzeldi, kaldırmışlar.
    0 ...
  5. 1727.
  6. tek gitme sebebim bir kahve alıp saatlerce oturuyorsunuz kimse kalk git demiyor. bir ara turk kahvesinin yanına yarım litre su veriyolardı ona tav olmustum.
    (bkz: fakirlik)
    0 ...
  7. 1726.
  8. iş yerime yakın zaman zaman sadece take out olarak alisveris yaptığım bir şubesi var. sabah sabah soya sütüne 2.75 tl fark almaya başladıklarını duydum. hiç hoş değil. gerci,soya sütünün litresi olmuş 35 lira, starbucks napsın..

    her yerimizden orta doğu akıyor, ben bu ülkede yediğimde, içtiğimde, giydiğimde resmen hayvan sevme vergisi ödüyorum.
    1 ...
  9. 1725.
  10. starbucksta yağlı kremalı şekerli şuruplu şeyler tercih edenler hep mutlu, bu dünyanın kahrını sadece filtre kahve içenler çekiyor.
    4 ...
  11. 1724.
  12. Fazla pahalı. E tabi 4.99 dölar 17.5 tl falan ediyor belki ama fiyatlar daha düzgün olabilir. Sonuçta Türkiye işte, kahve satıyorsunuz aq lar.
    0 ...
  13. 1723.
  14. sıtarebüks diye okumaktan kendimi alamadığım firmadır.
    0 ...
  15. 1722.
  16. hayatımda bir kere bile gitmedim. pişman değilim.
    1 ...
  17. 1721.
  18. fiyat performans açısından tüm türk kahve zincirlerini ve cafeleri geride bırakabilir.
    0 ...
  19. 1720.
  20. Lan hadi starbakısa gittin bari çay içme amk.
    3 ...
  21. 1719.
  22. Yazık instagram da şu bardağı paylaşmak için o kadar para verdin. Evde çay demleyip içsen cam bardağın fotoğrafını koysan afaroz edecekler demi seni.
    2 ...
  23. 1718.
  24. Sallama çaya 8.5 tl verdim, çocuğum ölmüş gibi hissediyorum şuan....
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1836591/+
    1 ...
  25. 1717.
  26. Daha hoş ve daha lezzetli üretim yapan kahve dükkanları var iken starbucksın bu denli tutması milletimizin damak tadı olmadığının göstergesidir.
    1 ...
  27. 1716.
  28. Yukardaki yazara katılıyorum.

    Tek artısı içerde oturanları “hadi kalk git be artık yeter” tarzdan harekette bulunmamaları.

    Filtre kahveyi stabilize etmek için yakmak zorundalar. Frençaysing olmak bunu gerektiriyor çünkü adamların ticari kaygısı var. Kahveyi her şubesinde aynı tadı alın diye bilinçli olarak fazla demliyorlar. Bunu anladığımdan beri starbucks ile ilişkimi kestim.
    2 ...
  29. 1715.
  30. Beyoğlunda çok iş yapan iki dükkanını neden kapattığını anlayamadığım kahve zinciri. Söz konusu kiraysa kiradan en son şikayet edecek şirket onlar olmalı.Herhalde fazla para kazanmak istemiyorlar diye düşündüm.
    0 ...
  31. 1714.
  32. Müşteri memnuniyeti gerçekten iyi ona lafım yok ama kahveleri vasat olan şirket.

    Bunun sebebi bir zincir mağaza olmasından kaynaklanıyor size mükemmel bir kahve değil her yerde aynı tadı aldığınız şekilde kahve sunuyor. Yani ticari kaygıları yüzünden aromasını kaybetmiş bir kahve içiriyor size.
    2 ...
  33. 1713.
  34. reserve mağazaları dışında pek uğramadığım mekan..
    0 ...
  35. 1712.
  36. 1711.
  37. zengin gibi davranan varoşların mekanı. elitler başka yerlere takılır siz adını bile bilmezsiniz.
    3 ...
  38. 1710.
  39. Ayda yılda bir amerikanosunu aldığım müessese. Genelde evde yapıp içiyorum.
    3 ...
  40. 1709.
  41. birazdan gideceğim mekan. Emel sayin fetişi yeşilçam kafelerinde sikko bi kahveye para verecek kadar bonkör değilim.
    4 ...
  42. 1708.
  43. Geçen gün taksimde kıçı kırık bir cafede nescafe'nin (bildiğimiz ikisi bir arada yahu) 9 lira olduğunu gördükten sonra kendisine kurban olduğum kahve firmasıdır. Birazcık araştırırsanız starbucks'ta içtiğiniz kahvenin fiyatının o saçma cafelerden daha uygun olduğunu ve buna mukabil kalitesinin kat be kat fazla olduğunu göreceksiniz.
    8 ...
  44. 1707.
  45. kendini bi b*k zanneden kızların ve one direction'tan çıkmış erkek tiplemelerinin oturup bir kahveye 15 tl bayıldıkları kafe.

    üniversiteli gençlerden ziyade orta yaş bunalımına giren dayıları da bulabilirsiniz.

    kız arkadaşınızla oturup iki üç şey içip kazıklanmak mi istiyorsunuz?

    starbucks.

    edit:starbucks'a giden kuuul kankalarım hemen eskilemiş. sakin ol dostum. keep calm and carry on.
    2 ...
  46. 1706.
  47. türkiyede bu kadar abartılmasının tek sebebi türk halkının cidden çok fakir olması. çünkü aynı içecek ve yiyeceği fransada veya almanyada 5 euro birimine alırken türkiyede aynı içecek ve yiyeceği 25 tl para birimine alırsınız.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük