Müşteri hizmetleri ve yedek parça gönderimi yapan departmanı iş bilmez, iş bitirmez yapıda.
iletişim kısmına ürün marka, model ve cam diye belirtmeme rağmen plastik saçma bir ölçek göndermişlerdir.
iletişim kısmı 2-3 günde anca cevap döndüğünden ben de instagram yorumu ile durumu anlatmaya çalıştım, yorumumu silmişler. Demekki konuyu buralara taşımak gerekiyormuş. Bu markayı tercih etme hatasında bulunan insanlara duyrulur.