192 boyunda,27 yaşında,hem 1 hem 2 bazen 3 numara bile oynayabilen,türkiye' nin en iyi savunma yapan basketbolcularından biridir.yıllardır efes' te az süre almasına anlam veremedim bir türlü.
muratcan güler'in kardeşi, son derece atletik, yetenekli, beyefendi olan sinan güler, aile yaşantısının vazgeçilmezi basketbolla doğmuş, basketbolla yaşamaktadır.
yaşı yetenler baba necati güler'i tek geçer oyun kuruculukta fakat sinan; savunma iştahı, gün geçtikçe geliştirdiği şutu, saha görüşü ve ağabeyinden*(ki o da bu hususta oldukça iyidir) bir gömlek daha üstün atletik meziyeti ile türk basketbolu için daha iyi şeyler yapacağının işaretlerini göstermiştir.
az ve öz oynayan basketbolcumuz.1 numara olarak iyi sayılabilir,2 numara olarak süper.. ayrıca da çok sempatik, hep gülümsüyo sanki.takım arkadaşlarının ona karşı başını okşayıp 'eferim len,adam olcan sen' şeklinde bi tavrı var,çok tatlı..
2010 fiba dünya basketbol şampiyonasında her ne kadar dikkat çekmesede avrupa basketboluna göre şutu zayıf olan basketbolcu.. efes in avrupa maçlarında yeterince süre alamamasının sebebide budur. ama şutunda belirgin bir gelişme olduğu ortada. istikrarı yakalarsa efes ilk beşinin değişmezi olur, euroleague de öttürür.
benim anlamadığım bir şey mi var bilmiyorum ama yıllardır ömer onan'ın bu adamı yedek bırakmasını anlamıyorum. ne zaman oyuna girse rakibi iki potada da dağıtıyor. ilk 5 oynayacak kadar kondisyonlu bir oyuncu. hakkı yeniyor.
çok başarılıdır, balkan şampiyonu efsane kadrodan necati güler'in oğludur falan ama ben hep efes pilsen-selçuk üni. maçındaki terbiyesizliğiyle hatırlarım sinanı. Üniversitenin ilk yılıydı, efes geliyomuş birkaç güzel hareket görelim diye gittik maça, birkaç ergen de efes'in antrenmanını izlemekte, tam o sırada bir genç imza istedi sinaan aabisinden, peki sinan efendi ne yaptı, takındı o aristokrat tavrı, maç öncesi imza vermiyorum canım hede hödö diye anlattı birşeyler ama hem benim hem de o gencin içinde öldü birşeyler. Sağında solunda kerem, ender, engin, cenk taraftarla kaynaşırken bu hiç yakışmadı ona. Şimdi kariyerinde ilerlesin coşsun nba de fırtına gibi essin ama şu olaydan sonra çok da tındır benim için.