Hasbelkader muslera satılırsa ve bu da 1.kaleci olursa, bildiğin ömer çatkıç muamelesi görür.
istediği kadar top kurtarsın, puan kaybedien her maçta itin g*tüne sokulur. Demedi demeyin.
Yani umarım muslera satılsa bile 1.kaleci olmaz. Çünkü olası kötü eleştirileri haketmeyecek bir insan olduğuna inanıyorum.
Edit: eneeeee,,, 88 doğumluymuş. 29 30 falan sanıyordum. Çok gençmiş daha be. Demek o penaltı kurtarışları golleri 20li yaşlara varmadan yapmış. Valla helal olsun.
şu dakikaya kadar olan performansını göz önüne alarak kendisinin yerine talibim. halı sahada yorulup kaleye geçmişliğim vardır. 2. yarı oynar maç başı ücretinin yarısını alırım. 1-2 top tutma sözü de veriyorum.
Yav takıma suç bulmayıpta kaleci hata yapınca kaleciye yüklenmek saçma. Sonuçta bu adam transfer olduğundan beri maça çıkmadı doğru düzgün tabi bu bahane olmaması gerekir ama yediği iki gol bence herkes tarafından yenilebilecek bir goldü.
bugün kesinlikle takımın en kötüsü olmayan oyuncudur. yediği gollerin de ikisi jeneriklik, diğerini de muslera da olsa yerdi muhtemelen. sorun savunmada. eğer topu rakip yarı alana yıkacaksanız, elinizde mutlaka top tutma ve topu oyuna sokma kabiliyeti olan, top rakibe geçtiğinde doğru pozisyon alabilen savunmacılar olmalı. aksi halde kalenizde manuel neuer de olsa küfredersiniz.
vasat kaleci. iyi kaleci diye kimse getirmemiştir zaten. kötü kaleci olduğunu da düşünmüyorum.
arsenal maçında da yediği kadar da iyi kurtarışları vardı. önünde çamdal-semih gibi saatli bombalar varken de anca bu kadar performans gösterebilir bir kaleci. o 4 golü muslera da çok yedi.
tekrar söylüyorum; iyi kaleci olmayabilir ancak böyle yerden yere vurulacak kadar da kötü değil. acil durumlarda kullanabileceğin bir yedek işte.
menajeri, kendisini muslera gibi bir kaleciyle karşılaştırma ve ikisinin arasında seçime zorlama gibi bir hataya düştüyse hemen toplasın bavulunu. menajeri olacak yavşağı da alsın defolup gitsin...
musleranin alternatifi olamayacak kaleci. muslera bizler icin tafo veya mondi ayarinda menajer oyuncusunu cok yanlis kisilerle kiyaslamis. sinan alinacagina 1. kaleci olarak sozlesmesi bitecek mert gunok alinsin daha iyi .
daha 3 yıl önceye kadar tam hatırlamıyorum abdullah avcı dönemimde galiba slovakya maçı iyi o maçta oynamış ve geleceğin milli takım kalecisi denmişti.
Bu adamı muslera'nın yerine as kaleci olarak düşündükleri lafı dolanıyordu bir ara. Ulan kusura bakmasın ama bu adam muslera'nın sol taşağı bile olamaz.
kesinlikle kaleci değildir. bu kalitede bir kaleci olamaz kaleye gelen her topu iceri alıyor. ya koskoca 5-6 maçta bir tane kurtarış yaptığını görmedik yazıklar olsun. bildiğin kova.