simit sarayı şubeleri çoğaldıkça maalesef kaliteyi çok bozdular. eskiden, çok takılırdım fakat simitlerde eski lezzet yok ya malzemeleri kalitesiz kullanıyorlar. veya işe aldıkları ustalar iyi değil. eski kaliteyi geri gelmez ise işleri çok zor. marka bir yere kadar iş yapar, ve sonunda tıkanır. ve şubeler kapanmaya başlar dikkatli olmaları lazım.
Her ne kadar küçümsense de hemen hemen her semt de en az bir şubesi olan ve gün geçtikçe büyümeye de devam eden bir mekandır ayrıca Taksim, Beşiktaş ve Mecidiyeköy tarafındakiler ortam olarak pek de fena sayılmaz.
uzun zamandır girmeye tiksindiğim mekan. nedense genelde çok kalabalık olur. tabureler, alçak ve pis masalar bir de havasızlık insanı simitten bile soğutmakta.
götünüz donmuştur bi çay içiyim de kendime geleyim diyip girersiniz bunların mekanlarına bardaklar leş gibidir, peçeteler elinizde ufalanır. ama zeytinli açması güzeldir.