Sigaranın sağlığa zararıyla ilgili bilim dünyasından bir uyarı var. Sigara akciğerlerdeki gen yapısını bozuyor hatta DNA'da meydana gelen yıkım, sigara bırakıldıktan sonra da devam ediyor.
iki hafta önce zybanla bırakıp 6 gün icmedigim fakat ilacı bilmeyerek aşırı dozda kullandığım için yan etkileri çekilmez bi hâl aldığı ilacı bırakıp içmeye devam ettiğim Zımbırtı ama en yakin zamanda geri dönmeyesiye veda edecegim.
Kullanmayanlara en büyük tavsiyem;merak etmeyin,denemeyin,içmeyin,içmeyin,içmeyin..
sigara tüm derdini tek nefese sığdırdığın bazen de bir paketine sığdırdığındır.
sigara tüm sevincini tüm mutluluğunu tek nefese sığdırdığındır bazen bir paketine sığdırdığındır.
sigara tüm herşeyle giden bir tütün ürünüdür.
Kurtulalı nerdeyse bir sene olan zararli madde. Hala içiyorsanız bıraktığınızda oluşacak boşluğu değil, gün geçtikçe zararlarının azalıp daha sağlıklı bir yaşama kavuşacağınızı düşünün. Unutmayın sigara dertlerinizi, acılarınızı azaltmaz ya da care olmaz.
Az önce mesaj geldi. Ben de bir umut mesajı açmak için fırladım yataktan. Sigara da yatağın yanındaki dolap gibi şeyin üzerindeydi. Sonra ben mesajın beklediğim kişiden gelmediğini görünce üzüldüm. O an paket yere düştü ve kapağı açıldı. Bir an göz göze geldik biriyle. 'Yanayım mı abi?' Dedi. ' otur oturduğun yerde sanki ciğerimdeki ateşi söndüreceksin!' Diye azarlayıp yerine koydum. Bu da böyle bir anımdır.
içmeyin içirmeyin. her dertli olanın sigara yakmasını izleyerek büyüdük. ilk üstünden gelemediğimiz acımızda da biz başladık sigaraya. geçirecek sanmıştık, geçiremedi. geçen tek şey kendimizdik, kendimizden geçtik.