Bugün yine almadan geldim eve. Kaç gündür neredeyse bir, bir buçuk ay kadar oluyor Canım çekiyor. Başkası içerken yine dumanından nefret ediyorum ama içerken öyle değil. Bir soğuk bira ve bir kaç parliement tellendirmek lazım denize karşı. Benim bayramım da böyle olacak şimdiden belli.
Özledim seni baş belası dert yarım. insanların birbirini zehirlediği bu çağda sen zehirlemişin beni çok mu? Aklına her gelişinde beyninle birlikte yüreğini de ele geçiren anıların yanında senin zehrin ne ki?
Bağımlısı olduğum yegane maddedir. Hayatınıza bir kere girdi mi kolay kolay vazgeçemeyeceğiniz modern zamanlarda arkadaşlık vazifesi gören zararlı antidepresan.
Paketi elime aldım ya da dur birazdan içerim dedim 26 saattir içmiyorum. Ve günde iki paket en ağırından içen adamım ben ( parliament reserve )şu an ki halime inanamıyorum sıfır istek. Bırakamıyorum yaaaaaa gibi laflar işin orospuluğuymuş arkadaşlar kesin bilgi.
sonranın editi : 75 saat oldu arkadaşlar bir kere yeltendim yaklaşık 3 saat önce iğrenç bir tat geldi ağzıma ara ara editlerim.
editli edit: o gün bugündür tek bir dal sigara bile içmedim.
editli editin editi : anasını sikim yine başladım 20 saat süren adana - rize yolunda yine başladım kafamı sikeyim !
bu illetin allah belasını versin, her bıraktığım da deli gibi kilo alıyorum. arkadaş içmeyin şunu Dünya'da daha değerli şeyler var, aile gibi meselâ. onlarla Dünya'da ekstra bir hafta daha mı geçirmek yoksa 40 yıl sigaranın hamallığını mı yapmak? karar sizin.