sigara

entry3502 galeri267 ses1
    2400.
  1. leş gibi kokan içilen yerde duramadığım tütün ürünüdür.
    2 ...
  2. 2401.
  3. 2402.
  4. yoldaş,arkadaş,sırdaş daş daş daşak. böyle puşt gibi ibne gibi bir şey.
    dost zannediyorsunuz içinize içinize işleyip kuyunuzu kazıyor.
    5 ...
  5. 2403.
  6. Sınavlardan önce , sınavlardan sonra sinirlenince , mutlu olunca heyecanlanınca yani Hayatımızın her anında sigara Herşeyi derman oluyor be içmeden olmaz gibi bişey.
    0 ...
  7. 2404.
  8. 45 gündür içmediğim tütün mamülü. para bitmiyor lan.
    3 ...
  9. 2405.
  10. bırakılması gereken madde. içinde insan sağlığını tüketen zararlı etkenler barındırmakta. ölümle selamlaşmadan sigara ile vedalaşın.

    --spoiler--

    kamu spotu

    --spoiler--
    2 ...
  11. 2406.
  12. 2407.
  13. 2408.
  14. Ağzıma ilk kez 2012 de sürdüm bu mereti her çeşit sigaradan denedim en pahalisindan en ucuzuna toplasan 1 paket bile içmemişimdir kısaca hepsi aynı bok bunu içenin aklını sikeyim tadı bok gibi, bir sürü zararı var,bide üstüne sürekli para veriyorsun afedersin ama kafana sıçayım senin yaş 50 oldumu 4 tanesi 100 lira olan mavi haplardan arayacaksın.
    7 ...
  15. 2409.
  16. çekilen duman burundan verilir iken aynı anda ağızla duman çekildiği zaman çok karizmatik olunan sağlığa zararlı bağımlılık yapıcı madde.

    veya bana öyle geliyor.
    0 ...
  17. 2410.
  18. Sigara uzun vadeli bir intihar yöntemidir.
    1 ...
  19. 2411.
  20. içene saygım yoktur rezil bir illettir.
    0 ...
  21. 2412.
  22. Sigara, günümüzde yaygın olarak tütünün kagıda sarılmasıyla yapılarak kullanılan bu içecegin Milattan sonra ve 18. yüzyılda Avrupa ya ispanya yoluyla Amerika Kıtası ndan geldigi sanılmaktadır.
    1 ...
  23. 2413.
  24. Kibritle sigara arasında ilişki vardır. Biri yanarken diğeri de yanar biri içine çektikçe kendini bitirirken diğerine sadece bi kıvılcım yeter. Uzundur düşünürüm ne kadar da erkek kadın ilişkisine benzer. Çakmak öyle değildir ama her önüne gelene verir ateşinden.
    Hayat ta bazen çözemediğin gece 3 de kalkıp sigara yaktığın zamanlar daha bi düşündürücü oluyor.
    iki taraf vardır bi yanan bir de yakan ben sigara gibi yanmışım
    Müslüm Gürses inde dediği gibi "...ben sigara dumanının altında
    Yana yana
    En sonunda kül oldum, sen kibritin hiç yanmayan ucunda birinin hayatından geçmiş oldun..."
    Sen ne kadar yandın ne kadar sevdin bilmem ama senden geriye bişeyler kaldı.
    Sigara gibi olmayın, siz kibritken sigaranızı bulursanız bırakmayın çakmaklardan uzak durun.
    2 ...
  25. 2414.
  26. insanın enerjisini alır. -heleki günün ilk sigarası- icilmemesi daha hayırlıdır.
    3 ...
  27. 2415.
  28. 2416.
  29. 2417.
  30. Kalp krizi geçireceğim korkusuyla 2 ay önce bıraktığım merettir. içmeyen bilmez o tadı ama kaliteli bir yaşam için bırakmalısınız.

    Şuan bir cafede oturdum ice tea içiyorum. Etrafımda sigara içen muhabbet eden insanlar var. Benim de canım istiyor ama biliyorum ki sağlığım herşeyden önemli. Dayımı geçen ay 38 yaşında kalp krizinden kaybettik. Sigara çok içiyordu. Allah mekanını cennet etsin ama geride 3 çocuğu kaldı.

    Bu mereti içmeyelim arkadaşlar, şimdi belki keyfiniz paranız ve sağlığınızdan önce geliyordur ama belki de uzun vadede koşulları değiştirecek zamanınız bile olmayacak.

    Bu arada 2 saat sonra troponin tahlil sonuçlarım çıkacak. Kalbimde hasar varsa bu genç yaşımda sorumlusu sigaradır.
    7 ...
  31. 2418.
  32. 2419.
  33. dün akşam romantik bir film izledim.

    neden diye sormayın bu aralar romantik takılıyorum azıcık. aşıkım da birazcık.

    neyse filmde kız akciğer kanseri idi. enteresan bir adı var tam hatırlamıyorum. sürekli yanında oksijen tüpü gibi bir şey ile dolaşıyordu.

    sevimli ve güzel bir kız. ama sürekli burnunda hortum var. bu onu diğer insanlardan ayırıyordu. aslında diğer insanların böyle bir derdi yoktu ama kendisi bu şekilde düşünüyordu diye düşünüyorum.

    sonra bir erkek arkadaş edindi falan ben uyuya kaldım.

    filmi izlerken her an acaba ben ne zaman bu kansere yakalanacağım diye düşündüm.

    daha evlenmedim. daha çocuğum yok. daha kız arkadaşım yok. daha yaşamadığım o kadar çok şey var ki.

    düşünsene daha bakirim lan. hani bu kızların yıllarca uğraşıp korumaya çalıştığı olay.

    ve o an düşündüm peki ya ben kanser olsaydım. ki sigaranın etkisi ile bu gelecekte bir gün olacaktı. peki ya bana yarın kanser teşhisi konursa. hayatım ne kadar dengesini kaybedecekti. zaten çekingen olan ben daha çok kendi kabuğuma çekilecektim. hayattan soyutlanacaktım.

    kız arkadaşım olmayacaktı. çocukları severim ben belki çocuğum hiç olmayacaktı. genç yaşta vefat edip yiğenimin futbolcu oluşunu veya benim çocuğumu başka biri dövdüğü zaman yiğenimin ona ağabeylik yapıp koruyacağını göremeyecektim.

    hani babam ve oğlumda diyordu ya sen hiç çocuğunun büyümesini görememek nasıl bir şey biliyor musun baba diye ?

    evet ben de aynı şeyleri düşündüm. bunu o arkadaş gibi kanser olduktan sonra değil sadece romantik bir film izlerken yaptım.

    dertlendim sıkıldım. üzüldüm. babama üzüldüm belki torunu olamayacaktı büyük çocuğundan. belki genç yaşta oğlunu kaybedecekti.

    o şekilde uyuya kaldım.

    sabahleyin yaktım sigaramı ve bunları düşünmeye devam ettim. evet öleceğini bile bile kullandığın tiksindirici ve öldürücü maddeyi.

    o kadar iğrenç bir bağımlılık yapıyor. yavaş yavaş intihar ediyoruz farkında olmadan.

    başlamayın şu amına kodumun sigarasına. yapmayın etmeyin. kendinize yazık etmeyin.
    8 ...
  34. 2420.
  35. şaka maka bıraktığım leş maddesi. Bazen yeni içip yanıma gelenlerden yayılan kokuyu alıyorum da o ne abicim ya...
    3 ...
  36. 2421.
  37. "zorunlu yayın" reklamlarının çoğunun konusu olan zararlı madde. reklamların da işe yaramadığını hatta insanların gülüp geçtiğini biliyoruz ancak sigaranın da sağlığa zararını yadsıyamayız. kullanmayınız, bırakınız.
    1 ...
  38. 2422.
  39. Ağır ve sancılı bir ölüm davetiyesi. Evet.
    1 ...
  40. 2423.
  41. her insanı bir şekilde kendine bağımlı yapan iğrenç bir tütün ürünü. ailemde içen çok vardı özellik babam ve bir kaç akrabalarım. başlarda içenleri hiç anlamazdım, 'tadı nasıl' diye filan sorardım en fazla. yaşıtlarımdan veya tanıdıklarımdan içen birini görünce acırdım hiç özenmezdim. sigarayı fazla hollywood filmi izleyen ve o filmlerdeki içen aktörleri, oyuncuları görünce insan beynine sigara içmenin empoze edildiğini düşünür, öyle tanımlardım. daha sonra bir takım kötü olaylar yaşandı ve annemi kanserden kaybedince allah kahretsinki 17 yaşında bok yoluna içmeye başlamıştım. boşluğa düşmüştü, kimseyle konuşamıyordum. 40 gün yas tuttuktan sonra iyice abartmaya ve bağımlı olmaya başladım. içince acımın dineceğini ve ya hayatta yaşadığım sıkıntıların daha azalacağı düşüncesi aklıma girmişti. ki en büyük çelişki bu zaten sigara içenlerde. zaman geçtikte anladım. aslında sigara bir insanın hayat kalitesini aşşağıya çekiyor. onu karamsarlaştırıyor, olumsuz düşünmeye itiyor. içince mutluluk hormonu salgılıyolar zannediyorsun ama sadece yanılgı. şimdi o kadar zaman geçti. eskiden sigarısız yaşadığım günleri özlüyorum. defalarca bırakmaya çalıştım olmadı, iradem sağlam aslında ama alışkanlık olsa gerek hiç aklımdan çıkmadı. en fazla 15-20 gün dayanabildim. sigarayı içmeyen kişilere gıpta ile bakıyorum. eskisi gibi onlardan olmak istiyorum. kızlara hava atmak için sigara içen ergen moronları görünce kafa atasım geliyor. kısacası içiçi olmadığım zamanlara geri dönmek isterdim.
    2 ...
  42. 2424.
© 2026 uludağ sözlük