bayram sebebiyle büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öptüğümüz şu günlerde rahat rahat içilemeyen , özlenen, parayla kendini zehirleme gerizekalılığının baş aktörü.
günde 1.5 paket ile ölüme koşturan yalnızlık abidesi.ben onu bırakamayacağım gibi.bırakmak istediğimden bile şüpheliyim ama hem sağlık açısından hemde ekonomik açıdan beni beceren bir zenciden farkı kalmadı artık.bırak git be beni psikolojik endişeler, nikotin tedavileri.özgürlüğümü geri ver.beyaz tenimin sararmasını engelle.
tarafımca genelde tat alınmadığı halde psikolojik bir bağımlılık sonucu tüketilen zehirdir. neyse ki daha sağlıklı düşünebildiğimden 2-3 saatte bir içiyorum artık. yakında bırakıcam. az kaldı. 3 ayda bir bu entryi editlemeyi düşünüyorum sigara tüketim durumum hakkında. Kasım 1 de görüşmek üzere...