sanırım okan bayülgen'in ve hatta kelime oyunu'nun bile kurtaramayacağı bir kanaldır. bir ara deli yürek'i yayınladı, iyi de yaptı. işi iyice ilerletmeliydi. pis yedili, doktorlar, cennet mahallesi gibi kalitesiz dizilerden bir an önce kurtulmalıydı. fakat artık çok geç tabii. yandaş bir şirketin elinde show tv. neredeyse 4 aydır da izlemediğim bir kanaldır.
Bir ay öncesinde interaktif reklam yapacak kadar para sıkıntısına düşmüş (Acun'un da illallah edip kanaldan ayrıldıktan sonra) lakin şu aralar Okan bayülgen'le toparlanma sürecine girmiş tv kanalı
ciner grubu'nun satın almasıyla yeniden yapılanma sürecine giren kanal. en az ekim ayına kadar şuanki berbat şekilde yayın yapıp kış sezonuna borçları temizleyip iddialı girmeyi hedefliyorlar, yeni projelerle. kanımca.
Allah'ın belası rezil kanal. An itibariyle nolstaji olsun diye deli yürek'i izlemek için izlediğim kanalda şunlar oldu:
Dizi normal devam ederken reklam girdi. 10 dakika kadar reklam devam etti. Reklamdan sonra Kuşçu bir cümleyi bile tamamlamadan tekrar reklam girdi. 10 dakika daha reklam... sonra kuşçu yarım kalan cümleye devam etti ve henüz bir iki kelime söylemişti ki birden bire şoray uzun'un sunduğu bir program başladı.