toplum alimleri tarafından irdelenmesi, sahifelerce kelam dökülmesi gereken müzik insanı. zira türkiye'deki dişil güruhun %99.999'u tarafından sevildiğini gördükçe, kim bu? neden bu kadar seviliyor? sorularıma yanıt verecek bir toplumbilimciye hokamola ısmarlama içgüdümü tepikliyor.
sezen aksu'mu? ıyyy iğrenç diyen, tek bir ademkızı görmedim. o yüzden %100 diyemedim, pay bıraktım, tam rakam bilen söyleyiversin bi zahmet.
şarkılarını beğenmediğim ancak bunun sezen aksu ile değil tamamen kendi müzik zevkimin gelişim süreci ve sevdiğim müzik türleri ile alakadar olduğunu da bilerek saygı duyduğum sanatçı kişi. tek eleştirilecek şey sezen aksu dinlememeyi anormallik sayan bünyelerin oluşudur, ki bunun da sezen aksu ile yakından uzaktan ilgisi yoktur. sonuçta kendisi türk pop müziğinin en büyük sanatçılarındandır, kimse de türk pop müziğini sevmek zorunda değildir.
kendisini bilinçsizce eleştirenlere uçan tekme atmak istediğim dünyalar tatlısı insan.Yeri gelir benim gibi sezen delisi bile eleştiriyor ama bu onun mükemmelliğine gölge düşürmez.Sezen'im bi tanesin.
goran bregoviç'in ve yunanlı şarkıcıların, müziklerinin üzerine söz yazarak bir dönem geçirmiş kişilik,evet hoş parçaları vardır, fakat yaptığı insanları kazıklamaktır,ve gündemdeki olayların üzerine şarkı yazarak hep gündemde olmaya çalışmıştır,sezen aksu delileri dışında pek de sevilmiyor.
edit: ulan nasıl uyuz olduysam kadına neler yazmışım bee yuuh , sanırsın borç aldı geri vermedi .
hadi goran bregoviç olayı bi proje ve mantıklı düşündüğümde anlıyorum ki goran dünya insanlarını aynı şeyle oyalamış, fakat bu yunan parçalarına takığım arkadaş .
onu bir yerlere göndermeye çalışanların kendilerinin tez vakit vitrinde yer almalarını bekliyoruz, önlerine geçip dil çıkaracağız o sene hit olmuş Sezen Aksu şarkısı eşliğinde.
70 li 80li 90 lı yılların gençliğinin bugüne kadar getirdiği, fakat artık gitmeyen, iteleyerek bile gidemeyen sanatçı. olduğu yerde sayıyor. son olarak burak kut'a yazdığı parça sözü ile nazarımda olmayan kalitesini gösteren sanatçı.
eleştirmek gerek. herkesin diva dediği eleştirilmez diye bir şey yoktur.
açıkça söylüyorum ki sezen aksu götü bir şarkıcıdır. sözleri demode olmuştur. unutulup gidecek sıradan bir sanatçıdır.
sezen aksu'yu bugünlere getiren aranjörleridir. bu aranjör dediklerimiz kişilerin alt yapısı sağlam müzikler yapmasıdır. sezen aksu bu adamların yaptığı müziğin üzerine küfür etse güzel gelir kulağa. çünkü öyle kaliteli müzik yapıyor bu aranjörler.
netice itibari ile sezen aksu miadını doldurmuş bir sanatçıdır. tez vakit vitrinde yerini almalı.
ilkokul ikinci sınıftayken kendisine hürriyetkelebek ekinde yazan adresine mektup gönderdiğim, (unkapanı diye yazıyordu adreste, ama ne yapayım daha o sıralar çocuğum ve safım) ardından bana imzalı resmini gönderip arkasında "ben de sana aşığım" diyen, aradan bir kaç yıl sonra yeter ki onursuz olmasın aşk şarkısıyla "ya bu hatun bana aşık" diye böbürlenmemi sağlayan tanrıça.
resmi sitedeki erkekleri artık anlıyorum adlı vidyoyla beni gülmekten süründüren kraliçem.Şirinlik abidem benim.Allah uzun ömürler versin.Önder fırata da lafı iyi koymuş valla.
1995 yılındaki rumeli hisarı konseri sonunda şu şarkıyı söyleyen kraliçe, sözleri tabii kartel'den esinlenerek aynı melodi üzerine koyulmuştur.
"bu gece de burda bitti bak nasıl
sen işi gücü bırak sezene takıl
sezende pop jazz alaturka fasıl
sezene gel sonra kasım kasım kasıl
gel gel sezene gel
serçeye gel
cik cik
serçeye gel
kaç kere söyledim ben size ama
gitmeyin başka şarkıcılara
hadi bırakın onları gelin bana
gel gel sezene gel
gel gel gel sezene gel
gel gel gel sezene gel."
bir süreliğine istirahat etmesi hem kendisi hem de onu sevenleri için çok iyi olacak. ülke olarak kadını kullanmadığımız yer kalmadı. her albümde sesini, sözünü duyar olduk. duymazsak ayıplar olduk. hatır için bulaşmadığı yer kalmadı.
böylesine özel bir kadının posasını çıkardık ülke olarak. bırakalım nefes alsın. robot değil bu kadın.