Notuyla, hazırladığı kahvaltı fotoğrafını whatsapptan atan insandır.
Tabii bir hışım hazırlanıp çıktım evden.
Yolda da şebek şebek "ıyhh ışkım benim" modundayım.
Sonuç: hazırladığı masayı göbeğine tek hamlede sokup rekorlar kitabına girmeyi denemiş herhalde.
"Çok açtım bekleyemedim" dedi bir de öküz ya.
Top ol lan!
Şaka falan değil he.
Bir sohbette erkek "pamuk kalpli ise güzeldir" minvalinde birşeyler zırvaladığımı duymuş.
Yapıştırmış o pamukları kendisine.
"Baaak" diye gösteriyor.
Hayır tam duygusal olacağım adama baktıkça gülesim geliyor.
Sevgi ve bağlılık duyulan, demek sözlükteki kelime anlamı.yani herhangi bir karşılık söz konusu değil.ama insanoğlunun doyumsuzluğundan yeni kullanım anlamları yüklemişiz masum kelimeye.bizim yüzümüzden masumiyetini yitirmiş.oysa bir insanı sevebilmenin ne kadar büyük bir hediye olduğunu görsek belki mutlu da olabiliriz.
Sevilendir.
gözlerine bakmaya doyamadığındır.
saçlarını okşamaya bayıldığındır.
gülüşüne öpüşüne kurban olduğundur.
burnunu ısırasın geldiğidir.
beraber gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, eğlenmeyi, yemeyi, içmeyi, sevişmeyi sevdiğindir.
kavga ettiğindir, kırdığındır, kırandır.
Ama sevgilidir.
en güvenilendir.
abidir/abladır
Babadır/annedir
en yakın arkadaştır.
kim bilir belki de can yoldaşıdır.
sevilendir.