hiçbir zaman eskimeyendir. en çok sevilen, en çok kızılandır. bazen gider, bazen döner, bazen temelli gider. yine de sevgilidir o, yerine birini koymak hatırasına saygısızlıktır.
dedik ya sevgili eskimez. tektir, bitanedir. kendisinin iyiliği için hep dua edilendir.
insanların farkı farklı kavramlar yüklediği insan vasfı olan zımbırtı.
anlamıyorum lan, kaç kişiyi sevebilir ki insan ?
aldatıldığı, terkedildiği zaman nasıl birden en nefret ettiği kişi olur sevgili ?
her yeni sevgiliye, her eski sevgiliye söylenen cümleleri kurmak nasıl bi duygu acaba ?
ben utanırım lan. bir zamanlar hayatım kelimesini başka bi hatuna söylerken bir şey olmamış gibi yeni sevgiliye nasıl aynısı gibi söylerim ? aynı duygularla beraber ?
çok tuhaf amına koyim. millet sevmek nedir bilmiyor sanırım. en ufak hatalarda ''uğruna ölebileceği'' insanları birden siliyorlar falan.
kitlelere paralel gitme ve yalnız kalmama namına; heybemizde "sevgi" bulunmadığı halde aynı yolda yan yana yürüdüğümüz insanlarla karıştırmamak lazım bunları.
o başka. yanında olmasa da hissediyosun. tanımasan da hissediyosun. bekliyosun. yolu da senle aynı, bambaşka bir güzergaha sahip olsa bile.
bir kaç zaman sonra seni yarı yolda bırakma adayı kadın ya da erkek. sevgili tanımına uysa bile çok fazla güvenilmemesi gereken şahsiyet, ne de olsa hayatına giren sevgililer hayatına sıçmak için girer hayatına.
sol tarafımdaki çarpıntıların sebebi olan aptal insandır.
bana aptal demeyi öğreten insandır ayrıca. aşık olma sebebi olabilir mi bu söz peki? olabilir. çünkü sevgili öyle güzel söyler ki bu sözü, dünyanın en öküz adamı olsa * alınmaz. öyle de masum, öyle de tatlı söyler. o kadar tatlıdır ki, kızamazsın. o kadar kafa siker ki, o tatlılığına rağmen kızarsın ama bir de *
edilen kavgalar, söylenen acıtıcı sözler, eski sevgililer vs. vs. hepsi unutulur bir naaabeeerr demesiyle.
şimdi korkuyor sevgili. yeni bir hayata adım attım, geleceğime umutla bakıyorum ama yine de belirsizlik söz konusu. haliyle insanı en çok tedirgin eden şey belirsizlik olduğu için sürekli bir huzursuzluk var üzerimizde. zaten ayrı yerlerde yaşamamız da cabası. ama tüm bunlara rağmen, ne olursa olsun birbirimizin yanında olmamız bizi bir arada tutuyor. insanın karşısında dünyanın en tatlı, en sevgi dolu, en ilgili insanı olunca zaten onu sevmeyeni sikip üzerine gökdelen dikiyorlarmış. öyle duydum. vel hasıl, biraz bu saydıklarım, az biraz da göt korkusuyla yaşayıp gidiyoruz işte *
kedi gibidir sevgili. yavaşça gelir yanıma, sırnaşır. saçlarını, yüzünü yüzüme sürer. çenesini sakallarımla kaşır. kucağıma kıvrılıp uyur bi de mışıl mışıl. ben de okşarım saçlarını, yüzünü.. sırtını kaşırım bi de. o an bu dünyadan kopar giderim. dünya yansa umrumda olmaz. nabzım düşer, gözlerim kapanır, ama bilincim açıktır. hem de çok açıktır. o kadar açıktır ki, o büyülü anı sonuna kadar özümser, içime çeker.
huzur mu demiştiniz?
hayatımın kaynağıdır sevgili. saçlarını koklayıp koklayıp sarhoş olurum ben onun. öyle değerli, öyle güzeldir ki o koku, yağmurdan sonraki toprak kokusu bile o kadar ferahlatıcı ve hayat verici gelmez hiç bir zaman. burnuma değil zihnime kazınmıştır artık.
bütün güzel şeyleri ezer geçer sevgili. o hayata girdikten sonra;
hiç bir tat dudaklarının tadı kadar güzel gelmez. öyle bir tat yoktur bu dünyada. doyamam. mümkün değil.
hiç bir koku, boynunun kokusu kadar baş döndürmez. o kadar ki, gözlerimi karartacak derecede etkiler beni o koku. dünyada bir tek ona aittir. onu tek yapandır kokusu. benim yapandır.
hiç bir manzara, onun gülen gözleri kadar izlenesi değildir artık. çünkü o gözlerin gülmesi, her şeyi unutturur bana. saatlerce, günlerce o manzarayı izlesem de ilk günkü gibi enfestir.
hiç bir ses, onun "naabeerrr" demesinden daha hoş çınlamaz kulağımda. asık suratımı bir anda aptal aptal gülümsetir. en tatlı ses onun sesidir.
hiç bir ten onunki kadar yumuşak olamaz. hayatıma bir kere girdikten sonra, artık çıkması imkansızdır. çünkü artık bağımlılık yaratmıştır tenimde. öyle ki, sokakta yürürken bile bir saniye bile bırakmam sarılmayı. huzursuz olurum.
sevgili, kimileri için çok şey ifade etmese de, benim için her şeydir. ben o'yum, o da ben.
seni her şeyden ve herkesten çok seviyorum zeytinim..
yapabilecekleri sınır tanımaz. facebook, mail, sözlük, twitter şifrelerinizi öğrenir çaktırmaz. her yerde şak diye karşınıza çıkar. kısaca çok ilginç ve korkunçlardır.