serdarsl06

entry1023 galeri146 ses1
    432.
  1. (#41715943)

    sen burada yobazlar şöyle, aktroller böyle diye sabah akşam yardırıyorsun ve ettiğin cümlelere bak. tüm bireyler eşit haklara sahiptir doğuştan. eşcinselin, heteronun, biseksüelin ortak kimliği vardır. bu kimlik de bireydir.

    eleştirdiğin dincilerden " şu laflarından ötürü" hiçbir farkın yok. nickini görmesem aklını tarikatlarda, cemaatlerde hiç etmiş bir meczup yazmış bu entryi derdim.

    not: elbette söyledikleri ifade hürriyetine girer. orası ayrı.
    8 ...
  2. 431.
  3. (#41715943) entryisine hiç şaşırmadığım ve desteklediğim yazardır.

    kan veremiyorsan eş cinselliği bırakırsın bu kadar basit.

    tercih mercih geçiniz bunları. kanun var, nizam var, örf var, kültür var, anane var, varoğlu var.
    (bkz: yallah hollanda'ya)
    6 ...
  4. 430.
  5. Söz konusu bir başka annenin evladı olursaymış. Hadi annemmiş.

    Ben kimsenin "evladına" bir şey yazmadım. Ne yazdıysam "kendisine" yazdım. Bu ayrımı yapacak kapasitede insanlar değilsiniz hem ahlak hem zeka olarak.

    Tekrar ediyorum şu dakikadan sonra kimseye eyvallahım yok. Ahlak bekçiliğinizi ve sözde Empati donelerinizi de alıp gidin. Benim nick altımı ve doğmamış bebeğimi daha fazla pisliğinize alet etmeyin.

    Midemi bulandırıyorsunuz hepiniz.
    22 ...
  6. 429.
  7. karşı çıkanların düşüncesi başka bir konuya uyarlanacak olursa,

    bir kadına el kalkmaz ama kadın sana her boku yapabilir.

    adam düşüncesini demiş ve gayet doğru.
    7 ...
  8. 428.
  9. işte sizin ahlak anlayışınız budur. Daha doğmamış bebeğe yakıştırma yaptığınız şey bu.

    Doğmamış bebeğime dil uzatan Siz ahlaklı oluyorsunuz ben ahlaksız öyle mi?

    Başka sözüm yok. Şimdi tekrar ediyorum. Beni bilen bilir. Bu düşünceden ötürü benden soğuyan ve sempatisi biten herkes lütfen çıkış kapısına yönelsin.

    Şu saatten sonra kimseye eyvallahım olmaz. Onu da baştan belirteyim.
    30 ...
  10. 427.
  11. Arkadaşlar beni bilen bilir. ibneleri sevmiyor olmam ve bunu sözde "medeni" toplumun tüm dayatmalarına karşı çıkıp yüksek sesle dile getirmem beni hoşgörüsüz ya da çağdışı yapıyorsa eyvallah. Başımla beraber.

    Bu toplumun son dönemde ahlak kodları yeterince yerinden oynadı. En değerli ibne kerimcanın neler yaptığını hatırlarsınız umarım.

    Bu ortamda "ben ibne olduğum için kan almıyorlar" diye şov peşinde koşan ibnelere "çünkü sen ibnesin" dedim diye benden soğuyanlar lütfen bir saniye beklemesin.

    Teşekkürler.
    30 ...
  12. 426.
  13. (#41715943)
    Şu entrysine hakikaten çok şaşırdığım, sonra da bu düşüncesi adına üzüldüğüm yazar.

    Bir insanı cinsel yönelimlerinden ötürü dışlamak, hor görmek, eleştirmek, küçümsemek nedir? Bu kadar mı hoşgörüden nasibini almamış? Kendisini sever/dim, şimdi bi soğuma geldi.
    Bahsi geçen yazarın neler yaşadığını bilmeden, toplum tarafından yeterince dışlandığını bilmiyormuş gibi bir de içini döktüğü bu mecradan kendisine uzattığı sivri dillerin acıttığının keşke farkında olabilseydi.

    Hayat bu, önümüze neler çıkar belli olmaz. Kul kınadığını mutlaka yaşar derler, ben bilmem.

    Edit: hadi annem hadi. Bir başka babanın oğluna çirkin yakıştırmalarda bulun, demediğini bırakma, söz konusu sen oldun mu "çocuğuma nasıl yakıştırırsınız..."
    Yakıştırdığımız yok, azıcık empati kur diyoruz. Zor değil çünkü.
    22 ...
  14. 425.
  15. babalar gününü dışarda geçiren yusır. gelir gelmez selam veren güzel insanların olması mutlu etti. sağolun varolun.

    5 gün iyi geldi kafa dinledim.
    4 ...
  16. 424.
  17. iznini bitirerek geri dönmüş yazar. hoşgeldin reis, buralar aynı, sözlük kızları hala sevişmiyorlar benimle.*
    4 ...
  18. 424.
  19. artık konuyu kapatalım lütfen başlık uplandıkça eksileniyorum.
    4 ...
  20. 423.
  21. Cehapeli değil muhalif. Agabeye de muhalif, cehabeye de muhalif, saray yancısına da muhalif, yeri geldiğinde oy verdiğim Mansur yavaş'a da muhalif.

    (bkz: Deniz olmayan ankara da boğularak ölmek)

    Muhalif olmak iyidir. Sormak, sorgulamak iyidir. Muhalif adam güç sahibinin en büyük dostudur ancak onu anlayabilene...
    3 ...
  22. 422.
  23. Lugati't-Türk'ten olduğum doğrudur. Gözlerim yaşardı şu anda.
    0 ...
  24. 421.
  25. bir zamanlar, lügat-it türk ya da netsözlük'te beraber koşturduğumuz yazar.
    eskilerden bir tek kendisi kaldı sanırım. beni "ferrarisine lpg taktıran bilge" olarak hatırlaması muhtemeldir.
    1 ...
  26. 420.
  27. YouTube kanalına çıkmak için bi 50'lik red label talep ettiğim kişi. *
    7 ...
  28. 419.
  29. 90 l s j e p j a s.

    Güzel nick.

    Açılımı 90'lar, sakız, jelibon, eppek, Pepsi, jandarma, askerlik, serdar.
    4 ...
  30. 418.
  31. 417.
  32. itici, sempatik, akıllı, dişi güzel, manyak, şöfer bile diyen oldu ama hayatımda ilk defa biri bana üçkağıtçı dedi.

    Valla dedi ya la!

    Arkadaşlar az ayık olun. Kimseyi takip etmedim. Edeceğimi de sanmıyorum. Bunu bir ukalalık ya da ego emaresi olarak görmeyin. Takip işi benim sözlüğe bakışıma uymuyor. Yoksa artist bir göt değilim yani. En azından bu konuda...

    Bu elmas arkadaş fotoşok işine başladı. Beni de kobay faresi olarak kullanıyor. Boş zamanlarında da gelinlik bakıyormuş. Adammm. *
    1 ...
  33. 416.
  34. bu adam her allahın günü nasıl gündem olmayı başarıyor hayret ediyorum doğrusu.

    " gün gelecek gündem olmadığım her bir gün için bana küfür edeceksiniz.. "
    -serdarsl06.
    4 ...
  35. 415.
  36. takibinden ötürü teşekkür ettiğim yazar. ben de entrylerini okuyup değerlendirdikten sonra dönüş yapmaya çalışacağım.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1860911/+
    4 ...
  37. 414.
  38. Bak sana dostça bir söylemde bulunayım madem bu kadar nefret ediyorsun bu adamdan yüzüne de haykırmak istiyorsun ; belki bir gün Ankara deplasmanı ya da istanbul'da tesislerde buluşturayım sizi belki yemek olmaz ama bir kahve için fatih Terim'le ?

    içinden geçenleri direkt yüzüne söyle. Hatta 1996 Avrupa şampiyonasına katıldığımız veya 2008 de gene o milli takımın başında iken hiç mutlu olmadığını falan da söyle.

    O da sana varolan derin devlet yâ da fetö bağlantıları olduğunu yâ da olmadığını anlatsın ?

    Bak değişik bir hodri meydan oldu.
    4 ...
  39. 413.
  40. Notu bol yazarların piri. Sözlüğün bel kemiği.
    1 ...
  41. 412.
  42. imparator fatih terim teröründen kurtulan Türkiye maçı. Fatih Terim benim canımı yakmadı. Tüm türkiyenin canını yaktı ama fetöcebo etkisindeki galatasaraylılar kendisini ilah sanıyor. Laf söylemiyor. Üzgünüm dostum. O güruhtansın. Sana ne anlatsam boş.

    Fetöcebo bir çeşit placebo. Kapiş?
    2 ...
  43. 411.
  44. Arkadaşım madem mesaj atılmıyor sana habire diyorsun yâ mesaj alımım kapalı burdan yazayım ; maç Türkiye maçı.

    Galatasaray, beşiktaş ya da Fenerbahçe değerlerinin üstünde bir maç. Fatih terim belli çok canınızı yakmış cengiz ünder gol atıyor ; fatih terim yazıyorsunuz.

    Senin mi beynin daha dolu oluyor şimdi ?
    2 ...
  45. 410.
  46. Ağzı doluyken entry girmiyor. Beyni boşken yorum yapanlara açıklama yapıyor.
    5 ...
  47. 409.
  48. https://m.uludagsozluk.com/e/41664193/

    Maç neden Konya'da oynanıyor diyenlere cevap niteliğinde bir entry giren yazar.

    Ağzı doluyken entry girmemesini tavsiye ediyorum ayrıca ne dediği pek anlaşılmıyor.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük