sen burada yobazlar şöyle, aktroller böyle diye sabah akşam yardırıyorsun ve ettiğin cümlelere bak. tüm bireyler eşit haklara sahiptir doğuştan. eşcinselin, heteronun, biseksüelin ortak kimliği vardır. bu kimlik de bireydir.
eleştirdiğin dincilerden " şu laflarından ötürü" hiçbir farkın yok. nickini görmesem aklını tarikatlarda, cemaatlerde hiç etmiş bir meczup yazmış bu entryi derdim.
not: elbette söyledikleri ifade hürriyetine girer. orası ayrı.
Söz konusu bir başka annenin evladı olursaymış. Hadi annemmiş.
Ben kimsenin "evladına" bir şey yazmadım. Ne yazdıysam "kendisine" yazdım. Bu ayrımı yapacak kapasitede insanlar değilsiniz hem ahlak hem zeka olarak.
Tekrar ediyorum şu dakikadan sonra kimseye eyvallahım yok. Ahlak bekçiliğinizi ve sözde Empati donelerinizi de alıp gidin. Benim nick altımı ve doğmamış bebeğimi daha fazla pisliğinize alet etmeyin.
Arkadaşlar beni bilen bilir. ibneleri sevmiyor olmam ve bunu sözde "medeni" toplumun tüm dayatmalarına karşı çıkıp yüksek sesle dile getirmem beni hoşgörüsüz ya da çağdışı yapıyorsa eyvallah. Başımla beraber.
Bu toplumun son dönemde ahlak kodları yeterince yerinden oynadı. En değerli ibne kerimcanın neler yaptığını hatırlarsınız umarım.
Bu ortamda "ben ibne olduğum için kan almıyorlar" diye şov peşinde koşan ibnelere "çünkü sen ibnesin" dedim diye benden soğuyanlar lütfen bir saniye beklemesin.
(#41715943)
Şu entrysine hakikaten çok şaşırdığım, sonra da bu düşüncesi adına üzüldüğüm yazar.
Bir insanı cinsel yönelimlerinden ötürü dışlamak, hor görmek, eleştirmek, küçümsemek nedir? Bu kadar mı hoşgörüden nasibini almamış? Kendisini sever/dim, şimdi bi soğuma geldi.
Bahsi geçen yazarın neler yaşadığını bilmeden, toplum tarafından yeterince dışlandığını bilmiyormuş gibi bir de içini döktüğü bu mecradan kendisine uzattığı sivri dillerin acıttığının keşke farkında olabilseydi.
Hayat bu, önümüze neler çıkar belli olmaz. Kul kınadığını mutlaka yaşar derler, ben bilmem.
Edit: hadi annem hadi. Bir başka babanın oğluna çirkin yakıştırmalarda bulun, demediğini bırakma, söz konusu sen oldun mu "çocuğuma nasıl yakıştırırsınız..."
Yakıştırdığımız yok, azıcık empati kur diyoruz. Zor değil çünkü.
bir zamanlar, lügat-it türk ya da netsözlük'te beraber koşturduğumuz yazar.
eskilerden bir tek kendisi kaldı sanırım. beni "ferrarisine lpg taktıran bilge" olarak hatırlaması muhtemeldir.
itici, sempatik, akıllı, dişi güzel, manyak, şöfer bile diyen oldu ama hayatımda ilk defa biri bana üçkağıtçı dedi.
Valla dedi ya la!
Arkadaşlar az ayık olun. Kimseyi takip etmedim. Edeceğimi de sanmıyorum. Bunu bir ukalalık ya da ego emaresi olarak görmeyin. Takip işi benim sözlüğe bakışıma uymuyor. Yoksa artist bir göt değilim yani. En azından bu konuda...
Bu elmas arkadaş fotoşok işine başladı. Beni de kobay faresi olarak kullanıyor. Boş zamanlarında da gelinlik bakıyormuş. Adammm. *
Bak sana dostça bir söylemde bulunayım madem bu kadar nefret ediyorsun bu adamdan yüzüne de haykırmak istiyorsun ; belki bir gün Ankara deplasmanı ya da istanbul'da tesislerde buluşturayım sizi belki yemek olmaz ama bir kahve için fatih Terim'le ?
içinden geçenleri direkt yüzüne söyle. Hatta 1996 Avrupa şampiyonasına katıldığımız veya 2008 de gene o milli takımın başında iken hiç mutlu olmadığını falan da söyle.
O da sana varolan derin devlet yâ da fetö bağlantıları olduğunu yâ da olmadığını anlatsın ?
imparator fatih terim teröründen kurtulan Türkiye maçı. Fatih Terim benim canımı yakmadı. Tüm türkiyenin canını yaktı ama fetöcebo etkisindeki galatasaraylılar kendisini ilah sanıyor. Laf söylemiyor. Üzgünüm dostum. O güruhtansın. Sana ne anlatsam boş.
Arkadaşım madem mesaj atılmıyor sana habire diyorsun yâ mesaj alımım kapalı burdan yazayım ; maç Türkiye maçı.
Galatasaray, beşiktaş ya da Fenerbahçe değerlerinin üstünde bir maç. Fatih terim belli çok canınızı yakmış cengiz ünder gol atıyor ; fatih terim yazıyorsunuz.